Ah dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ireth, wij hebben een mail gekregen van Daan zelf of het topic dicht kan. Dus dat blijven liggen en af en zo valt wel mee.
Weliswaar was die mail van een uurtje geleden, ik zie hem nu pas
En uiteraard, mocht ze verder nog iets kwijt willen kan dat hier of kan ze ons idd altijd mailen om te vragen of ze het nog ergens kwijt 'mag'.
al ben ik wel enorm nieuwsgierig want zoals altijd zal ik wel de laatste zjin die weet wie de kloon dan is Maakt dat nou echt uit? Het gaat toch om de informatie, niet om de bezorger?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:01 schreef dutchie het volgende:
Even my 2 cents over de hele situatie, als dat nog even mag:
Vooropgesteld dat ik in eerste instantie best wel kwaad was over een eventuele oplichting en ik zie ook wel dat er dingen niet kloppen aan het verhaal van Daan.
Wat mij tegen het borst stuit is dat Sinterkloon is gebruikt om anoniem het verhaal te plaatsen. Daan probeert zich te verdedigen, Sugar stelt zich kritisch op, da's helder. Maar wie nu werkelijk achter het plaatsen van het topic zit, blijft onbekend. Dát vind ik laf. Zet het dan onder je eigen naam neer.
Weet je dat dit me nog meer stoort dan het verhaal? Dát blijft bij mij hangen.
En voor betere argumenten dan 'de onderste steen boven' ben ik evt. nog wel vatbaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik laat het slotje voorlopig even zitten.
Je hebt denk ik wel gelijk ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:16 schreef Karin het volgende:
Maargoed BE volgens mij kan je net zo goed het topic weer opengooien want ik weet zeker dat hier de discussie zeker nog 2 topics verdergaat.
Aaaaaaaaaah, een FOK!Tribunaal!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:11 schreef Kbot2000 het volgende:
Ben het ook niet eens niet het slotje, ook omdat DaanBanaantje zich met kunnen verweren, maar meer omdat het nu imo in de doofpot gestopt word.
Ik zeg, de onderste steen boven! Hoeveel mensen kunnen hierdoor op de een of andere manier benadeelt zijn? Deze mensen hebbn volgens mij recht op hun zegje, net zogoed als DaanBanaa dat heeft.
Ik vind de reacties van sommige users behoorlijk ver gaan. En het kloongedoe vind ik eigenlijk gewoon een beetje laf. Top van Sugar dat zij gewoon eerlijk is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit werkelijk met stijgende verbazing dat topic na te lezen.
En jij wat je wilt lezen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:40 schreef DaanBanaantje het volgende:
dat klopt helemaal niet sugar maar jij ziet alleen wat je wil zien blijkbaar.
na wat je net allemaal gezegt hebt wel ja.. je kijkt niet goed naar wat ik schrijf maar alleen naar wat je zelf wilt lezenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:41 schreef Sugar het volgende:
[..]
En jij wat je wilt lezen?
Ik bedoelde met "dat klopt helemaal": ja, leah, dat heeft niets met spullen te maken.![]()
Sugar bedoelt dat het klopt dat zij reageert uit wantrouwen om andere dingen, dus dat haar reacties niet meer gaan om dat spulletjes gedoe. Sugar bedoelt niet dat het klopt wat zij allemaal beweert (al denkt ze daar uiteraard wel zo over, dat bedoelt ze nu iig niet!)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:40 schreef DaanBanaantje het volgende:
dat klopt helemaal niet sugar maar jij ziet alleen wat je wil zien blijkbaar.
Maar dat kun je dan toch via de mail doen? Veel van ons hebben iets met die spulletjes te maken gehad, dus dat vind ik dan nog wel weer logisch. Maar de vragen over de zwangerschap vind ik ronduit genant en pijnlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:39 schreef Sugar het volgende:
Mijn vragen hebben natuurlijk niets te maken met die spullen, maar alles met mijn wantrouwen. Dat klopt helemaal.
Dat snap ik wel. Ik vond ze net niet pijnlijk en genant, daarom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:42 schreef Leah het volgende:
Maar dat kun je dan toch via de mail doen? Veel van ons hebben iets met die spulletjes te maken gehad, dus dat vind ik dan nog wel weer logisch. Maar de vragen over de zwangerschap vind ik ronduit genant en pijnlijk.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar je verhaal Ladybos want jij kent Daan waarschijnlijk beter dan wie dan ook van ons.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:06 schreef Ladybos het volgende:
Zit ik trouwens een mega verhaal te schrijven aan Daan zit er ondertussen een slotje op
Ja, precies.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:54 schreef Merisse het volgende:
[..]
Er had ook eerst gemaild kunnen worden met Daan i.p.v. haar meteen publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
Tja, en dat had ook gewoon gekund door Daan een mailtje te sturen, of door de originele account.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:02 schreef Loena-tik- het volgende:
Lekker makkelijk weer om nu weer te gaan wijzen naar Sinterkloon. Tja bewijst voor mij maar weer dat de boodschapper van slecht nieuws verguisd wordt. Klikken is algemeen niet geaccepteerd hier, tis niet netjes enzo. Nee tuurlijk niet, maar iedereen is wel blij dat wij nu ook eens een andere kant van de zaak hebben kunnen zien, sterker nog we smullen er met z`n allen van.
Ach, men wil gewoon een meldplicht bij vervelende dingen. Je hoort gewoon elke dag te postenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:08 schreef DaanBanaantje het volgende:
ik snap niet zo goed wat het kiezen voor hem te maken heeft met de spulletjes.
Omdat hij in het VERLEDEN fouten heeft gemaakt doe ik dat ook automatisch?
En mijn manier van posten is niet medelijden opwekken hoor... soms maakt iets zoveel indruk op je in het echte leven dat je internet/fok even vergeet. En soms gebeuren er van die dingen waarbij je dan even een tijdje overstuur bent en vergeet dat je een internetleven hebt.
En wie ben JIJ dan wel niet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:02 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh en verder snap ik het niet zo goed dat dat topic dicht moest, wie zijn billen brandt....(oh en ookal heeft Daan misschien helemaal niets met de praktijken van haar man te maken(en hopelijk bestaat er echt een zwangere vriendin) maar zij heeft wel voor hem gekozen....
Moet ze zich hier dan verantwoorden voor de daden van haar manquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:02 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh en verder snap ik het niet zo goed dat dat topic dicht moest, wie zijn billen brandt....(oh en ookal heeft Daan misschien helemaal niets met de praktijken van haar man te maken(en hopelijk bestaat er echt een zwangere vriendin) maar zij heeft wel voor hem gekozen....
en dat zeg jij? jij hebt altijd een ongezouten mening over alles en iedereen, maar als een ander dat heeft owee. ga toch heen.quote:
Ja, maar dat haar man een lul is wil toch niet zeggen dat zij zo is?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:02 schreef Loena-tik- het volgende:
Dat zeg ik zeker ja, ik steek mijn mening ook niet onder stoelen of banken, maar ik zet altijd alles onder mijn eigen echte naam, ik verberg me nooit of te nimmer achter een kloon omdat er "weleens naar gereageer kan worden"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:12 schreef Belana het volgende:
[..]
en dat zeg jij? jij hebt altijd een ongezouten mening over alles en iedereen, maar als een ander dat heeft owee. ga toch heen.
Ja, waarom eigenlijk, je bent de goedheid zelve.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:29 schreef m@x het volgende:
Nu hebben jullie er nog eens een nachtje over geslapen en vallen jullie met z’n allen over mij heen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |