er trekt inderdaad een hele dikke echo vanaf zee de kust op bij jouquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat een enorme hoeveelheid sneeuw komt er nu uit de lucht zetten. Zicht is veel minder dan 200 meter en dat al 10 minuten lang. Hier kan de dooi niet tegenop, want alles is weer wit![]()
*EC is helemaal hysterisch*
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
er trekt inderdaad een hele dikke echo vanaf zee de kust op bij jou
Die heeft nu zeker die bui van mij net? In dat geval vind ik het erg verstandigquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:28 schreef Againzender het volgende:
Rotterdam Airport is tijdelijk dicht ivm. de sneeuwval
ja, dat zal diezelfde bui zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die heeft nu zeker die bui van mij net? In dat geval vind ik het erg verstandig![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die heeft nu zeker die bui van mij net? In dat geval vind ik het erg verstandig![]()
klopt : weg tussen drachten en leeuwarden was afgesloten, het ging behoorlijk te keer hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef man_in_love het volgende:
Net op het nieuws dat in Midden Fryslân een aantal hoofdwegen zijn afgesloten wegens gladheid door overmatige sneeuwval
Dat ziet er een stuk gezelliger uit dan hier in amsterdamquote:
Nogal ja, hier lag vanmorgen misschien 4-5 cm.quote:Op woensdag 1 maart 2006 06:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier amper wat, echt jaloers ben ik niet, gisteravond hadden ze mogelijk 15cm in het zuiden verwacht, nu blijkt alles daar vies tegen te vallen![]()
het houd met <5 cm wel op
ja, die paar vlokhjes die nu vallen hier schiet niet opquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk gezelliger uit dan hier in amsterdam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |