onweer? In het Brabantse heb ik nog niets gehoord vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef i2Them2 het volgende:
Eindelijk weer is echte onweersbuien. Niet in de buurt (Brabant/Noord-Limburg) maar toch. Zit trouwens maar weinig onweer in. Dat krijg je he, met deze temperaturen. Al genoeg energie voor wat fikse buien.
[afbeelding]
Heb al echt zin in de zomer![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onweer? In het Brabantse heb ik nog niets gehoord vandaag![]()
Idd alleen de hele ochtend en stukje van de middag regen, regen en nog eens regen. Zeiknat was ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
onweer? In het Brabantse heb ik nog niets gehoord vandaag![]()
paar rommeltjes dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet je je oren open doen![]()
jep, en nu is het alweer een tijdje droogquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:36 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idd alleen de hele ochtend en stukje van de middag regen, regen en nog eens regen. Zeiknat was ik
Is toch nog een aardig stevige bui gewordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die paarse in Nederland was hier in Deventer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bron: knmiquote:Verwachting morgen:
Overdag is het wisselend bewolkt en vallen er enkele buien, vooral in de middag mogelijk met hagel en onweer. De middagtemperatuur ligt rond de 8 graden en de matige, aan de kust vrij krachtige wind blijft in de zuidwesthoek zitten.
Zielig hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vooral het zuiden maakt kans op onweer en hagel....ik kan maar weer toe kijken..
Joh ik zal voortaan wel niks meer melden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zielig hoor![]()
Hey, het licht gaat uit hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |