quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef t0y het volgende:
[..]
Altijd als een vrouw iets aardigs tegen mij zegt op fok ben ik geneigd om in haar fotoboek te kijken. Dat komt namelijk niet vaak voor enzo![]()
msn?
Ik geef toe, ik bracht het niet erg subtiel. Maar ik mag je dus toevoegen op msn?quote:
dat mag jijquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:21 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik bracht het niet erg subtiel. Maar ik mag je dus toevoegen op msn?
F5 topic![]()
![]()
Hij is niet eens compleetquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je ondertitelingTrainspotting
![]()
Past niet enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Hij is niet eens compleet![]()
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?
max 4 regels enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:41 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Hij is niet eens compleet![]()
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?
Idd, dat laatste stukje maakt het juist zo vetquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:45 schreef KaiN het volgende:
En maak de quote dan ook af
I chose not to choose life. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?
Rotterdam! Hooligans!quote:
*meldquote:
np: Rotterdam Terror Corps - Rotterdam Hooligans(ft. DJ neophyte)quote:
quote:
Ik schrik me de tering hahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef M.Ram het volgende:
http://www.dmrt.net/pub/humor/Flash/Gabber.swf
![]()
Ja geluid staat nogal hard en m'n pc is snel dus hij kwam echt meteen toen ik er op kliktequote:
Ja echt te droogquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:13 schreef t0y het volgende:
Dat flashfilmpje is moeilijk vet trouwens
Hulde aan je sig btw, heb dat nummer echt grijs gedraaid. Vooral in de tijd dat ik vollop schulden hadquote:
Thanks, staan vette dingen tussen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:15 schreef M.Ram het volgende:
http://www.dmrt.net/pub/humor/Flash/
bij deze een berg flash![]()
Kort samengevat: het is gewoon kankermuziek.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef teknomist het volgende:
Hahaha, weer een hardcore-bash-topic..
Laat ik vooropstellen, ik luister sporadisch hardcore. Hooguit wat platen van Promo, Ophidian. Binnen elk genre zijn goede dingen te vinden. Maar laat ik het volgende stellen.
1. Mensen hebben een totaal verkeerd van hardcore. Dat het zijn speedsnuivende, Lonsdale-dragende mensen die niets liever dan gekkenbekkentrekken met 200 bpm op de achtergrond. Dit is natuurlijk deels waar maar toegegeven, als ik beelden van een metalfestival zie word ik ook niet echt vrolijk. Hiphop is ook niet alleen blingbling, bitches en geweld.
2. Het argument van het is geen muziek want het is alleen maar boem-boem en het is door een computer gemaakt is absolute onzin. Ik ben geen liefhebber en geen kenner van blues, dus voor mij zijn het allemaal dezelfde riedeltjes die je met een basiscursus gitaar spelen kunt maken. En dit geldt eik voor elk genre waar ik geen verstand van heb. Mensen horen heel oppervlakkig wat hardcore op TV, bij de buren of in de trein voorbijkomen en baseren daar gelijk een mening op. Menig goede hardcore plaat zit technisch beter in elkaar en kent meer diepgang en complexiteit dan de gemiddelde rock-, jazz- of metalplaat om maar wat te noemen. En over dat computer-verhaal. Ook de computer is slechts een instrument. Een manier om je ideeën te vertalen naar gestructureerd geluid (want dit is eigenlijk wat muziek is). Toegegeven, je besteed de uitvoering van een nummer uit aan een sequencer en je hoeft ook niet live te spelen; enkel te programmeren. Maar hierdoor ontstaan er juist legio mogelijkheden die met traditionele instrumenten niet mogelijk zijn.
Uiteindelijk draait het toch om wat je als artiest wilt neerzetten. Niet om hoe je het doet en waarmee. Het is het resultaat dat telt, niet het middel. Waar een traditionele (akoestische) band zowel zijn muziek componeert als ten uitvoer brengt is dit bij electronische meestal gescheiden. De producer maakt de platen en de DJ voert het uit. En dat laatste is niet simpel een plaatje draaien, maar goed die discussie kun je in tig andere topics lezen.
3. Tot slot, een troost voor de hardcoreliefhebbers hier. Een opmerking als "het is geen muziek" moet je niet letterlijk maar figuurlijk nemen. Technisch gezien valt zowat de meest grote teringherrie onder de noemer muziek, maar men bedoelt er alleen mee dat het gewoon kut is. Precies zoals men in de jaren zestig zei van beat-muziek en rock & roll. En zelfs verder terug in de jaren twintig over jazz. Luister gewoon de muziek van je van houd en haal daar het beste uit naar boven..
PS. Ik componeer zelf ook muziek met de computer en ik kan je zeggen... ik kan noten lezen en ben bekende met muziektheorie maar het is zelfs naar jaren nog verdomd lastig om een goede plaat te maken, tenzij je gewoon ontiegelijk veel talent hebt; maar dat geldt voor elk genre denk ik.
Bij deze, het is gewoon een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 16 februari 2006 04:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Kort samengevat: het is gewoon kankermuziek.
Een kwestie van smaak of wansmaak...quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bij deze, het is gewoon een kwestie van smaak.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef M.Ram het volgende:
http://www.dmrt.net/pub/humor/Flash/Gabber.swf
![]()
jij weet dus echt niet waar je het over hebt.... vooroordelen dat zeg ik jequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef Bunny_feet het volgende:
Hardcore![]()
Feit: Hardcore is een muzieksoort waar werkelijk geen greintje muzikale intelligentie in zit.
Feit: Met 99% van het volk dat je spastisch rond ziet stuiteren op de maat van de muziek, valt geen gesprek op enig niveau te beginnen. Echt heel triest.
(note: ik zeg 99% en geen 100%)
Mijn vrienden luisteren naar Jantje Smit, System of a Down, Rowwen heze en dat soort toei. 1 vriend van me luistert naar hardcore, en daar is ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dan ben je een blaag, die naar hardcore luistert omdat je vriendjes dat ook doen
Mijn vrienden wel, ik haat het.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar zeker naar Frans Bauer of naar Jantje Smit
Blijkbaar niet, want ik vind hardcore kei tof, ik heb heen nazi-vlag, geen kisten, ik post op Fok!, mijn intellect mogen jullie bepalen en ben 2 keer stoned geweest. Nu jij weer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef Gronnaephos het volgende:
Hardcore sucks gewoon en de reden dat er zo weinig voorstanders hier zijn die reageren komt door 2 redenen:
1) hun argumenten zuigen
2) echte hardcore-fans luisteren alleen maar hardcore de hele dag, kijken vol trots naar hun grote nazi-vlag en knopen de veters van hun legerkisten nog wat strakker aan. Van Fok! hebben ze nog nooit gehoord, laat staan dat ze erop gaan posten, want ze zijn te dom en stoned om te kunnen typen.
Ik ben hardcore fan, en Ajax is mijn favo club. Ik heb geen leeg hoofd, en ben geen jostiquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Toch wel, als je een hardcore fan ben en je bent supporter van Ajax (of PSV, Feynoord, whatever) ben je per definitie een leeghoofd en een enorme josti
Nou, dan zul jij wel veel vrienden hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
En ik paupers die naar hardcore luisteren en/of voetbalsupporter zijn
Ik kan het niet beter zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef teknomist het volgende:
Hahaha, weer een hardcore-bash-topic..
Laat ik vooropstellen, ik luister sporadisch hardcore. Hooguit wat platen van Promo, Ophidian. Binnen elk genre zijn goede dingen te vinden. Maar laat ik het volgende stellen.
1. Mensen hebben een totaal verkeerd van hardcore. Dat het zijn speedsnuivende, Lonsdale-dragende mensen die niets liever dan gekkenbekkentrekken met 200 bpm op de achtergrond. Dit is natuurlijk deels waar maar toegegeven, als ik beelden van een metalfestival zie word ik ook niet echt vrolijk. Hiphop is ook niet alleen blingbling, bitches en geweld.
2. Het argument van het is geen muziek want het is alleen maar boem-boem en het is door een computer gemaakt is absolute onzin. Ik ben geen liefhebber en geen kenner van blues, dus voor mij zijn het allemaal dezelfde riedeltjes die je met een basiscursus gitaar spelen kunt maken. En dit geldt eik voor elk genre waar ik geen verstand van heb. Mensen horen heel oppervlakkig wat hardcore op TV, bij de buren of in de trein voorbijkomen en baseren daar gelijk een mening op. Menig goede hardcore plaat zit technisch beter in elkaar en kent meer diepgang en complexiteit dan de gemiddelde rock-, jazz- of metalplaat om maar wat te noemen. En over dat computer-verhaal. Ook de computer is slechts een instrument. Een manier om je ideeën te vertalen naar gestructureerd geluid (want dit is eigenlijk wat muziek is). Toegegeven, je besteed de uitvoering van een nummer uit aan een sequencer en je hoeft ook niet live te spelen; enkel te programmeren. Maar hierdoor ontstaan er juist legio mogelijkheden die met traditionele instrumenten niet mogelijk zijn.
Uiteindelijk draait het toch om wat je als artiest wilt neerzetten. Niet om hoe je het doet en waarmee. Het is het resultaat dat telt, niet het middel. Waar een traditionele (akoestische) band zowel zijn muziek componeert als ten uitvoer brengt is dit bij electronische meestal gescheiden. De producer maakt de platen en de DJ voert het uit. En dat laatste is niet simpel een plaatje draaien, maar goed die discussie kun je in tig andere topics lezen.
3. Tot slot, een troost voor de hardcoreliefhebbers hier. Een opmerking als "het is geen muziek" moet je niet letterlijk maar figuurlijk nemen. Technisch gezien valt zowat de meest grote teringherrie onder de noemer muziek, maar men bedoelt er alleen mee dat het gewoon kut is. Precies zoals men in de jaren zestig zei van beat-muziek en rock & roll. En zelfs verder terug in de jaren twintig over jazz. Luister gewoon de muziek van je van houd en haal daar het beste uit naar boven..
PS. Ik componeer zelf ook muziek met de computer en ik kan je zeggen... ik kan noten lezen en ben bekende met muziektheorie maar het is zelfs naar jaren nog verdomd lastig om een goede plaat te maken, tenzij je gewoon ontiegelijk veel talent hebt; maar dat geldt voor elk genre denk ik.
Je moet ook niet naar kutmuziek als kale vandalen luisteren. Luister eens naar angerfist en outblast - time to make a stand, speciaal gemaakt voor hardcore united.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Jelleee het volgende:
Hardcore is echt bagger.
mijn intelligente bijdrage
Maar, het enige wat erin gezegt word is kanker allochtonen, kanker dit kanker dat.
En als je er iets van zegt of je vind het niet mooi, meteen een grote bek enzo.
Het is gewoon geen muziek en het is hersenloos, boem boem boem boem x 6.
![]()
![]()
Haha..
HAHAaHaHhAAAaaaAA!11!!!11!!111
Heb je ooit wel eens een hardcore nr gehoord? Of geloof je alles wat andere mensen tegen je zeggen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Jelleee het volgende:
Hardcore is echt bagger.
Maar, het enige wat erin gezegt word is kanker allochtonen, kanker dit kanker dat.
![]()
![]()
Haha..
HAHAaHaHhAAAaaaAA!11!!!11!!111
Edit na post hierboven;
Het meeste is geen muziek iig, ik vind gebonk niet mooi.
Als er geen geschreeuw of kanker in gezegt word, en het een soort tekst heeft, vind ik het mooi of geef ik nog een kans om ernaar te luisteren..
Pcies!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar kutmuziek als kale vandalen luisteren. Luister eens naar angerfist en outblast - time to make a stand, speciaal gemaakt voor hardcore united.
True.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef the_legend_killer het volgende:
R&B en Rap is pas slecht.
Daarna pas Hardcore
Ik moet er meestal naar luisteren, aangezien de 16 van de 23 leerlingen daarna luisteren hierquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een hardcore nr gehoord? Of geloof je alles wat andere mensen tegen je zeggen?
Terwijl unleash the beast juist een lekker hard nummer is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Pcies!
Dat nummer van Unleash The Beast vond ik dan nog mooi!
Zat een soort tekst in, geen kanker en gewoon niet alleen maar gebonk!
Dat was ook 't enige nummer dat een beetje redelijk was, vergelen waar ze op school naar luisteren![]()
Ook al zo'n ongenuanceerde mening.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:23 schreef the_legend_killer het volgende:
R&B en Rap is pas slecht.
Daarna pas Hardcore
Dit is dus wat bedoelt werd met verkeerd beeld.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook al zo'n ongenuanceerde mening..
Dus je vind de Beastie Boys slechter dan hardcore?
Hardcore komt toevallig wel uit Rotterdam.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef Dirktator het volgende:
Vroeger: Klompendans
Wie? Boeren en incestelingen
Nu: Hardcoeur
Wie? Boeren en incestelingen
Dan heb je vast van die boeren pulp geluisterd, zoals Bobster al zei zitten in de meeste normale hardcore nummers Engelse teksten (die meestal nergens op slaan, maar verder niks mis mee).quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef Jelleee het volgende:
Hardcore is echt bagger.
![]()
![]()
Even off-topic, kom je van ml, omdat je me met bobster aanspreekt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dan heb je vast van die boeren pulp geluisterd, zoals Bobster al zei zitten in de meeste normale hardcore nummers Engelse teksten (die meestal nergens op slaan, maar verder niks mis mee).
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hardcore komt toevallig wel uit Rotterdam..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |