Laat me raden, je bent een of andere DJquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef t0y het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik dat ook. Ik heb een eigen huis, een eigen auto, een inkomen waar menig huisarts jaloers op zou zijn en ik heb ook nog mijn intelligentie.
Waarom zou ik praten als de gemiddelde 18 jarige, terwijl ik veel beter kan dan dat?
Next.
Damn, jij kan verdomd goed radenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een of andere DJ
quote:
DOE DAT DAN OOK NIETquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef t0y het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde dingen die je niet op fok kunt zetten, dit is er één van
Pissen tegen een boom na het uitgaan is niet legaal, 10 km/u te hard rijden is niet legaal, een 70 jarige vrouw krijgt een boete omdat ze afval van de grond opraapte en in de verkeerde vuilnisbak gooide.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef Markster het volgende:
Dan vind ik het weer wat jammer, want dan is het niet helemaal legaal enzo
Ene kant heb je absoluut gelijk, maar toch is dit wel wat anders dan tegen een boom pissenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef t0y het volgende:
[..]
Pissen tegen een boom na het uitgaan is niet legaal, 10 km/u te hard rijden is niet legaal, een 70 jarige vrouw krijgt een boete omdat ze afval van de grond opraapte en in de verkeerde vuilnisbak gooide.
Fuck deze hele wetgeving, je moet lef hebben, anders kom je nergens. De maatschappij is hard, zorg altijd dat je erboven staat.
Maar ach, zo denk ik erover
Daar heb ik nog een zooi oude bandjes Deathmetal voor (of hoe die shit ook mag heten)quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef MisterICE het volgende:
Hardcore is puike muziek, ik heb die ene irritante buurman er toch mooi mee weggepest [afbeelding]
Toch wel, als je een hardcore fan ben en je bent supporter van Ajax (of PSV, Feynoord, whatever) ben je per definitie een leeghoofd en een enorme jostiquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef Detroit het volgende:
De TS is gewoon doelbewust bezig om hardcore liefhebbers en AJAX supporters te positioneren als algehele leeghoofden. Vast en zeker een kloon. Het kan gewoon niet zo zijn dat hardcore liefhebbers en AJAX supporters algehele leeghoofden zijn.
Feyenoord.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Toch wel, als je een hardcore fan ben en je bent supporter van Ajax (of PSV, Feynoord, whatever) ben je per definitie een leeghoofd en een enorme josti
Ik hou van hardcore en ik ben voor feyenoord. Maar ik ben nog nooit in het Feyenoord Stadion geweest. Dat terwijl ik vroeger (toen ik een jaar of 9 was) gewoon feyenoord behang had en allemaal vlaggen aan de muur en het plafond had hangen. Ik liep ook altijd met mijn feyenoordshirtje en mijn trainingsbroek. Nog steeds als feyenord wint, is er altijd een grote smile op mijn gezicht te bespeuren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Toch wel, als je een hardcore fan ben en je bent supporter van Ajax (of PSV, Feynoord, whatever) ben je per definitie een leeghoofd en een enorme josti
Ach, we worden toch 2e, zo lang Ajax maar ver uit het zicht blijft vind ik het bestquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef Markster het volgende:
Godverdomme, ben je nog voor feyenoord ook
(kut-NAC)
Hehe, exactly my thoughts.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef t0y het volgende:
[..]
Ach, we worden toch 2e, zo lang Ajax maar ver uit het zicht blijft vind ik het best![]()
Wat vindt jezelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik hou van hardcore en ik ben voor feyenoord. Maar ik ben nog nooit in het Feyenoord Stadion geweest. Dat terwijl ik vroeger (toen ik een jaar of 9 was) gewoon feyenoord behang had en allemaal vlaggen aan de muur en het plafond had hangen. Ik liep ook altijd met mijn feyenoordshirtje en mijn trainingsbroek. Nog steeds als feyenord wint, is er altijd een grote smile op mijn gezicht te bespeuren.
Ben ik nu een leeghoofd?
Ik ben niet van mening dat ik een leeghoofd ben.quote:
Ik deed het expresquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Dan moet je het maar goed spellen, leeghoofd.
Waarom wil je een reactie uitlokken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik deed het expres
Om een reactie uit te lokken. Maar ja dat zal je vast niet geloven, maar ja, dat kan me weer niks interesseren.
Een echte nerd, dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:33 schreef Markster het volgende:
Hobbies/interesses: Sterrenkunde en programmeren
Je brengt het iig leuk allemaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik deed het expres
Om een reactie uit te lokken. Maar ja dat zal je vast niet geloven, maar ja, dat kan me weer niks intresseren.
Nerd zijn is ok, zo lang je er niet mee te koop gaat lopenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef t0y het volgende:
[..]
Nerd zijn is ok, zo lang je er niet mee gaat lopen![]()
Gelukkig ben ik geen van beide.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
En ik paupers die naar hardcore luisteren en/of voetbalsupporter zijn
OMFG je bevestigd weer even mijn vooroordeel van HC bashersquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
En ik paupers die naar hardcore luisteren en/of voetbalsupporter zijn
Meneer was op zijn teentjes getrapt door de opmerking over nerds, die overigens volledig terecht was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
OMFG je bevestigd weer even mijn vooroordeel van HC bashers
Ik vermijt discussie's op het internet sowieso in alle vormen en maten, het eindigd toch alleen maar op gebash enzo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:39 schreef Markster het volgende:
Leuk discussie altijd he, hier op fok.
Ik probeer het meestal ook te ontwijken, maar iets in me moet af en toe gewoon erop in gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vermijt discussie's op het internet sowieso in alle vormen en maten, het eindigd toch alleen maar op gebash enzo...
Het is veel leuker om semi-grappige reacties te posten met passend "" smilie
Maar daarom mag ik het nog wel herrie vindenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef teknomist het volgende:
-knip
Natuurlijk, dat vind ik van veel soorten muziek. Ik probeer enkel vooroordelen weg te nemen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar daarom mag ik het nog wel herrie vinden
Altijd als een vrouw iets aardigs tegen mij zegt op fok ben ik geneigd om in haar fotoboek te kijken. Dat komt namelijk niet vaak voor enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je ondertitelingTrainspotting
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |