abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:17:36 #151
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35129341
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef t0y het volgende:

[..]

Technisch gezien ben ik dat ook. Ik heb een eigen huis, een eigen auto, een inkomen waar menig huisarts jaloers op zou zijn en ik heb ook nog mijn intelligentie.

Waarom zou ik praten als de gemiddelde 18 jarige, terwijl ik veel beter kan dan dat?

Next.
Laat me raden, je bent een of andere DJ
Are you nuts??
pi_35129352
Ah, een googletje op 'growshop' geeft mij al een idee
pi_35129368
Dan vind ik het weer wat jammer, want dan is het niet helemaal legaal enzo
pi_35129375
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Laat me raden, je bent een of andere DJ
Damn, jij kan verdomd goed raden
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35129383
Denk ik dan.
pi_35129394
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:15 schreef Markster het volgende:

[..]

Sorry
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:19:16 #157
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35129434
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef t0y het volgende:

[..]
Er zijn bepaalde dingen die je niet op fok kunt zetten, dit is er één van
DOE DAT DAN OOK NIET
Are you nuts??
pi_35129449
I LOVE HARDSTYLE
pi_35129461
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef master_X het volgende:
I LOVE HARDSTYLE
pi_35129486
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef Markster het volgende:
Dan vind ik het weer wat jammer, want dan is het niet helemaal legaal enzo
Pissen tegen een boom na het uitgaan is niet legaal, 10 km/u te hard rijden is niet legaal, een 70 jarige vrouw krijgt een boete omdat ze afval van de grond opraapte en in de verkeerde vuilnisbak gooide.

Fuck deze hele wetgeving, je moet lef hebben, anders kom je nergens. De maatschappij is hard, zorg altijd dat je erboven staat.

Maar ach, zo denk ik erover

En geloof me, ik heb het geprobeerd via de legale weg, maar ik heb dan geen toekomstperspectief. Ik vertik het gewoon om later zo'n 9.00 - 17.00 mannetje te worden, gefrustreerd met een lelijk wijf en een inkomen wat <10 procent boven het landelijk gemiddelde ligt. No way, dan maar via de andere weg.

Genoeg gezegd voor vandaag, I'm out
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_35129584
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef t0y het volgende:

[..]

Pissen tegen een boom na het uitgaan is niet legaal, 10 km/u te hard rijden is niet legaal, een 70 jarige vrouw krijgt een boete omdat ze afval van de grond opraapte en in de verkeerde vuilnisbak gooide.

Fuck deze hele wetgeving, je moet lef hebben, anders kom je nergens. De maatschappij is hard, zorg altijd dat je erboven staat.

Maar ach, zo denk ik erover
Ene kant heb je absoluut gelijk, maar toch is dit wel wat anders dan tegen een boom pissen

Maar goed. Zolang het geen heroinedealing is ofzo
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:22:06 #162
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_35129598
Hardcore is puike muziek, ik heb die ene irritante buurman er toch mooi mee weggepest
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:22:28 #163
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_35129623
De TS is gewoon doelbewust bezig om hardcore liefhebbers en AJAX supporters te positioneren als algehele leeghoofden. Vast en zeker een kloon. Het kan gewoon niet zo zijn dat hardcore liefhebbers en AJAX supporters algehele leeghoofden zijn.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:24:00 #164
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35129708
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef MisterICE het volgende:
Hardcore is puike muziek, ik heb die ene irritante buurman er toch mooi mee weggepest [afbeelding]
Daar heb ik nog een zooi oude bandjes Deathmetal voor (of hoe die shit ook mag heten)
Are you nuts??
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:26:17 #165
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35129826
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef Detroit het volgende:
De TS is gewoon doelbewust bezig om hardcore liefhebbers en AJAX supporters te positioneren als algehele leeghoofden. Vast en zeker een kloon. Het kan gewoon niet zo zijn dat hardcore liefhebbers en AJAX supporters algehele leeghoofden zijn.
Toch wel, als je een hardcore fan ben en je bent supporter van Ajax (of PSV, Feynoord, whatever) ben je per definitie een leeghoofd en een enorme josti
Are you nuts??
pi_35129894
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Toch wel, als je een hardcore fan ben en je bent supporter van Ajax (of PSV, Feynoord, whatever) ben je per definitie een leeghoofd en een enorme josti
Feyenoord.
pi_35129911
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ik hou van hardcore en ik ben voor feyenoord. Maar ik ben nog nooit in het Feyenoord Stadion geweest. Dat terwijl ik vroeger (toen ik een jaar of 9 was) gewoon feyenoord behang had en allemaal vlaggen aan de muur en het plafond had hangen. Ik liep ook altijd met mijn feyenoordshirtje en mijn trainingsbroek. Nog steeds als feyenord wint, is er altijd een grote smile op mijn gezicht te bespeuren.

Ben ik nu een leeghoofd?
pi_35129965
Godverdomme, ben je nog voor feyenoord ook
(kut-NAC )
pi_35130029
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef Markster het volgende:
Godverdomme, ben je nog voor feyenoord ook
(kut-NAC )
Ach, we worden toch 2e, zo lang Ajax maar ver uit het zicht blijft vind ik het best

En AZ moet optyfen naar de onderste regionen van de ranglijst, ze horen niet zo hoog te staan.
pi_35130074
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef t0y het volgende:

[..]

Ach, we worden toch 2e, zo lang Ajax maar ver uit het zicht blijft vind ik het best
Hehe, exactly my thoughts.

En 2e? We worden kampioen!
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:31:43 #171
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35130134
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef Markster het volgende:

[..]

Feyenoord.
Heel voorspelbaar
Are you nuts??
pi_35130147
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Heel voorspelbaar
Dan moet je het maar goed spellen, leeghoofd.
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:32:35 #173
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35130180
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef t0y het volgende:

[..]

Ik hou van hardcore en ik ben voor feyenoord. Maar ik ben nog nooit in het Feyenoord Stadion geweest. Dat terwijl ik vroeger (toen ik een jaar of 9 was) gewoon feyenoord behang had en allemaal vlaggen aan de muur en het plafond had hangen. Ik liep ook altijd met mijn feyenoordshirtje en mijn trainingsbroek. Nog steeds als feyenord wint, is er altijd een grote smile op mijn gezicht te bespeuren.

Ben ik nu een leeghoofd?
Wat vindt jezelf
Are you nuts??
pi_35130247
Hobbies/interesses: Sterrenkunde en programmeren

pi_35130315
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Wat vindt jezelf
Ik ben niet van mening dat ik een leeghoofd ben.
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:35:13 #176
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35130330
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Markster het volgende:

[..]

Dan moet je het maar goed spellen, leeghoofd.
Ik deed het expres
Om een reactie uit te lokken. Maar ja dat zal je vast niet geloven, maar ja, dat kan me weer niks intresseren.
Are you nuts??
pi_35130353
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Ik deed het expres
Om een reactie uit te lokken. Maar ja dat zal je vast niet geloven, maar ja, dat kan me weer niks interesseren.
Waarom wil je een reactie uitlokken?
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:35:46 #178
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35130365
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:33 schreef Markster het volgende:
Hobbies/interesses: Sterrenkunde en programmeren

Een echte nerd, dus
Are you nuts??
pi_35130369
quote:

[..]

Ik deed het expres
Om een reactie uit te lokken. Maar ja dat zal je vast niet geloven, maar ja, dat kan me weer niks intresseren.
Je brengt het iig leuk allemaal.
pi_35130387
quote:

[..]

Een echte nerd, dus
Ik haat nerds.
pi_35130429
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik haat nerds.
Nerd zijn is ok, zo lang je er niet mee te koop gaat lopen
pi_35130448
Naja, haten is misschien wat overdreven.
pi_35130471
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef t0y het volgende:

[..]

Nerd zijn is ok, zo lang je er niet mee gaat lopen
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:37:56 #184
52513 whosvegas
The Trickster
pi_35130499
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik haat nerds.
En ik paupers die naar hardcore luisteren en/of voetbalsupporter zijn
Are you nuts??
pi_35130529
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik geen van beide.
pi_35130585
Leuk discussie altijd he, hier op fok.
pi_35130590
Slowchat enzo
pi_35130645
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef whosvegas het volgende:

[..]

OMFG je bevestigd weer even mijn vooroordeel van HC bashers
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35130704
Pffft, er is niks mis met een goed hardcorefeest, is weer eens wat anders dan die negermuziek en skihuttroep

Maar geef mij toch maar een goede hardcore band of dikke metalcore
pi_35130714
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

OMFG je bevestigd weer even mijn vooroordeel van HC bashers
Meneer was op zijn teentjes getrapt door de opmerking over nerds, die overigens volledig terecht was.
pi_35131639
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:39 schreef Markster het volgende:
Leuk discussie altijd he, hier op fok.
Ik vermijt discussie's op het internet sowieso in alle vormen en maten, het eindigd toch alleen maar op gebash enzo...

Het is veel leuker om semi-grappige reacties te posten met passend " " smilie
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_35132120
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik vermijt discussie's op het internet sowieso in alle vormen en maten, het eindigd toch alleen maar op gebash enzo...

Het is veel leuker om semi-grappige reacties te posten met passend " " smilie
Ik probeer het meestal ook te ontwijken, maar iets in me moet af en toe gewoon erop in gaan
pi_35132269
Hahaha, weer een hardcore-bash-topic. .

Laat ik vooropstellen, ik luister sporadisch hardcore. Hooguit wat platen van Promo, Ophidian. Binnen elk genre zijn goede dingen te vinden. Maar laat ik het volgende stellen.

1. Mensen hebben een totaal verkeerd van hardcore. Dat het zijn speedsnuivende, Lonsdale-dragende mensen die niets liever dan gekkenbekkentrekken met 200 bpm op de achtergrond. Dit is natuurlijk deels waar maar toegegeven, als ik beelden van een metalfestival zie word ik ook niet echt vrolijk. Hiphop is ook niet alleen blingbling, bitches en geweld.

2. Het argument van het is geen muziek want het is alleen maar boem-boem en het is door een computer gemaakt is absolute onzin. Ik ben geen liefhebber en geen kenner van blues, dus voor mij zijn het allemaal dezelfde riedeltjes die je met een basiscursus gitaar spelen kunt maken. En dit geldt eik voor elk genre waar ik geen verstand van heb. Mensen horen heel oppervlakkig wat hardcore op TV, bij de buren of in de trein voorbijkomen en baseren daar gelijk een mening op. Menig goede hardcore plaat zit technisch beter in elkaar en kent meer diepgang en complexiteit dan de gemiddelde rock-, jazz- of metalplaat om maar wat te noemen. En over dat computer-verhaal. Ook de computer is slechts een instrument. Een manier om je ideeën te vertalen naar gestructureerd geluid (want dit is eigenlijk wat muziek is). Toegegeven, je besteed de uitvoering van een nummer uit aan een sequencer en je hoeft ook niet live te spelen; enkel te programmeren. Maar hierdoor ontstaan er juist legio mogelijkheden die met traditionele instrumenten niet mogelijk zijn.

Uiteindelijk draait het toch om wat je als artiest wilt neerzetten. Niet om hoe je het doet en waarmee. Het is het resultaat dat telt, niet het middel. Waar een traditionele (akoestische) band zowel zijn muziek componeert als ten uitvoer brengt is dit bij electronische meestal gescheiden. De producer maakt de platen en de DJ voert het uit. En dat laatste is niet simpel een plaatje draaien, maar goed die discussie kun je in tig andere topics lezen.

3. Tot slot, een troost voor de hardcoreliefhebbers hier. Een opmerking als "het is geen muziek" moet je niet letterlijk maar figuurlijk nemen. Technisch gezien valt zowat de meest grote teringherrie onder de noemer muziek, maar men bedoelt er alleen mee dat het gewoon kut is. Precies zoals men in de jaren zestig zei van beat-muziek en rock & roll. En zelfs verder terug in de jaren twintig over jazz. Luister gewoon de muziek van je van houd en haal daar het beste uit naar boven. .

PS. Ik componeer zelf ook muziek met de computer en ik kan je zeggen... ik kan noten lezen en ben bekende met muziektheorie maar het is zelfs naar jaren nog verdomd lastig om een goede plaat te maken, tenzij je gewoon ontiegelijk veel talent hebt; maar dat geldt voor elk genre denk ik.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_35132443
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef teknomist het volgende:
-knip
Maar daarom mag ik het nog wel herrie vinden
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_35132541
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef Agiath het volgende:

[..]

Maar daarom mag ik het nog wel herrie vinden
Natuurlijk, dat vind ik van veel soorten muziek. Ik probeer enkel vooroordelen weg te nemen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_35132682
Iets vinden en feiten stellen is een groot verschil
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:35:23 #197
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35133491
Toch wel intelligent ogende mensen die hardcore terrorcore darkcore blahdieblah core gabbers:

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_35133930
Mmm met foto's erbij word dit helemaal een slecht topic. Maar zoals gewoonlijk worden alleen de "rotte appels" weergegeven. We kunnen natuurlijk een gigantisch saai topic maken en van elk muziekgenre "idioten" gaan posten. Er zijn genoeg foto's te vinden van andere muziekgenre aanhangers terwijl die idioot op een foto staan. Ieder zijn ding
Partyagenda;
Outdated....
  FOK!Fotograaf woensdag 15 februari 2006 @ 22:44:32 #199
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35133983
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef t0y het volgende:
je ondertiteling Trainspotting
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_35135197
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef fraubitch het volgende:

[..]

je ondertiteling Trainspotting
Altijd als een vrouw iets aardigs tegen mij zegt op fok ben ik geneigd om in haar fotoboek te kijken. Dat komt namelijk niet vaak voor enzo

msn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')