abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35126847
Weer geen 1000 kcal vandaag. Hoe krijg ik het toch steeds voor elkaar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35129696
Wat gaan jullie snel!

Gefeliciteerd Liejannuh, altijd handig zo'n papiertje erbij. En die extra vergoeding is helemaal leuk natuurlijk.

Nu niet meer rellen en zo snel posten he? Kost me veel te veel tijd om bij te lezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:34:51 #103
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35130309
Ik sta erin... Nou moet ik wel he!?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_35134496
Vandaag dacht ik, 'gut, ik neem voor de grap eens een snoepje'. Ben nu zo misselijk als weet ik het en m'n tanden vonden de zoetigheid maar niks.
Snoep zweer ik maar volledig af. Vind het toch niet meer lekker. Appels zijn veel lekkerder!!!
Tralalalaaa
pi_35134674
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
vraag het me al de hele week af.......
Met m'n yoghurt + fruit (ontbijt), 2 stuks fruit tussendoor, 2 boterhammen met (schaam) 30+ kaas op en een energydrinkje (nog schaam-er) kom ik al op 650 uit, zonder avondeten op een goede dag.
pi_35134925
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het ook niet.

Maar ik ben lief geweest vandaag. =)
6 volkorenboterhammen
6 keer Twenty Four
2 keer kaas
2 keer kipfilet
1 keer pindakaas
1 keer hagelslag
1 kop Caffiato honing/kardemom
1 pot groene thee zonder suiker
Avondeten: aardappelpuree, gekookte boontjes en een klein stukje kipfilet.
1 glas jus d'orange
2 bekers water

Daar ben ik best blij mee =)
Sanity is (not) statistical
pi_35140227
Oh Isa, ik helemaal verslaafd aan Grey's anatomy.
Ik heb dus alle afleveringen (ze zijn in de USA al bezig met seizoen 2) gedownload en wacht elke week met smart op de volgende.
pi_35142310
tvp
pi_35143314
Het idiote is dat ik op een dag dat ik de 1000 kcal niet eens haal ik voor mijn gevoel niet eens zoveel minder eet als op een dag dat ik rond de 1500 kcal zit. Maar ik heb bijvoorbeeld ontbeten met een restje kwark (er was geen brood). Daarna wilde ik brood gaan halen, maar dat was op (half 1 's middags hè). Even in de winkel gemopperd en voor vandaag brood gereserveerd en dus maar soepgroente en een pistoletje meegenomen. Pistoletje zelfs met 48+ kaas verorberd. Bekertje optimel erbij. En 's avonds groente met rijst en visfilet. En later op de avond twee mandarijntjes. Om boven de 1000 kcal uit te komen heb ik een hand cashewnoten genomen en dat helpt heel snel

melismay nu moet je ook Geef je je streefgewicht nog even door? En was je al begonnen? Bevalt het?

Take A Picture Dat heb ik nou nooit met snoep Dat heb ik eigenlijk alleen bij vet eten. Snoep gaat er altijd wel in, maar bij vet eten draait mijn maag om en vind ik de smaak ronduit vies worden.

Maeghan Wat een vol, gezond uitziend dagmenu! Ziet eruit als een eetpatroon wat ik over een paar maanden wil hebben. Ik zou niet eens 6 boterhammen opkunnen...heb ik nooit gedaan overigens. Ik ontbeet als kind al met 1 boterham 's morgens en 2 boterhammen als lunch. (en een enorme vreetkick voor o.a. chips etc rond 4 uur)

octopussy Je mag ze wel voor me branden op DVD/CD (wat kosten die schijfjes?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35143417
een avondje niet op FOK! en een half topic vol
Hier weer 80,4, is al beter dan iets met 81
Ik ga de goede kant weer op, ongelofelijk hoe dat kan motiveren om vol te houden.
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:55:28 #111
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_35143986
Nou toch alweer 3 dagen op de goede weg. Heb trouwens een sapcentrifuge gekocht, wat een uitvinding! Ik eet nu als toetje gewoon een lekkere smoothie, misschien een idee voor meer mensen die hier lurken? Voorheen at ik best veel tussendoortjes en nu als ik honger heb maak ik een lekkere verse smoothie! Niet te vergelijken wat uit pakken/glazen oid in de winkel te koop is. En wanneer je je vruchten bij een Aldi of Lidl koopt hoeft het ook niet zo duur te zijn....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_35144227
Ik ben een tijdje in de weer geweest met mijn sapcentrifuge en de meest goddelijke drankjes gemaakt, maar nu staat ie eigenlijk weer ongebruikt in de kast. Ik vond het zo zonde van al dat dure fruit om het maar te versappen
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:11:37 #113
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35144378
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:23 schreef Isabeau het volgende:

melismay nu moet je ook Geef je je streefgewicht nog even door? En was je al begonnen? Bevalt het?
Echt een streefgewicht heb ik eigenlijk niet.. Ja een gezond gewicht zou op zich best ok zijn, maar wat is gezond bij mijn lengte? 70kg? Ik denk niet dat ik dat ooit ga halen, maar goed, dat is dan iets om naar toe te leven

En begonnen, ik ben niet echt van plan om mezelf van alles te gaan onthouden, maar meer gezonder te gaan eten op geregelde tijdstippen en om te gaan sporten. Maar deze week gaat dat helemaal niet goed, had woensdagavond eerst werkoverleg en daarna verjaardag. Dus ik had alleen maar tussendoor een broodje gegeten en meer niet. Dus toen ik thuis kwam had ik best honger en ook nog eens vreetzin, dus stuurde ik mijn broertje maar naar de Mac... stom stom stom Had er ook best spijt van, want dan zit ik weer zo vol na die tijd. Maandag al chips gegeten enzo, terwijl ik normaal helemaal dat soort dingen doordeweeks niet doe... Dus deze week gaat het nog niet echt heel lekker eigenlijk
-
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:22:40 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_35144644
120.5
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35144656
Dat soort dagen/weken (ik maanden) hebben we allemaal wel eens, melismay Jezelf niet stom gaan vinden, maar gewoon verder gaan en jezelf beloven de rest van de dag wèl aan je figuur te denken. Bij een gewicht van 72 kg heb je een gezond BMI (onder de 25). Zal ik dat invullen als streefgewicht? Komt niet zo precies hoor en mijn streefgewicht lijkt ook onhaalbaar voor mijn gevoel.

En hoe komt het toch dat als je zin hebt in eten men dan iets kant & klaars wil ophalen. Je hebt dan namelijk alleen maar keuze uit ongezonde dingen. Ik kan naast iets als kippensoep van de Chinees niets verzinnen dat lijnvriendelijk is Afhalen: patat, shoarma, pizza, Chinees, donner kebab, mc donalds, KFC, burgerking etc. Waarom bestaat er geen 'gezond eten afhaal' Dat je een heerlijke salade kan afhalen of verrukkelijke pompoensoep of...Zou zoiets aanslaan?
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:36:32 #116
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35144951
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:23 schreef Isabeau het volgende:
Dat soort dagen/weken (ik maanden) hebben we allemaal wel eens, melismay Jezelf niet stom gaan vinden, maar gewoon verder gaan en jezelf beloven de rest van de dag wèl aan je figuur te denken. Bij een gewicht van 72 kg heb je een gezond BMI (onder de 25). Zal ik dat invullen als streefgewicht? Komt niet zo precies hoor en mijn streefgewicht lijkt ook onhaalbaar voor mijn gevoel.

En hoe komt het toch dat als je zin hebt in eten men dan iets kant & klaars wil ophalen. Je hebt dan namelijk alleen maar keuze uit ongezonde dingen. Ik kan naast iets als kippensoep van de Chinees niets verzinnen dat lijnvriendelijk is Afhalen: patat, shoarma, pizza, Chinees, donner kebab, mc donalds, KFC, burgerking etc. Waarom bestaat er geen 'gezond eten afhaal' Dat je een heerlijke salade kan afhalen of verrukkelijke pompoensoep of...Zou zoiets aanslaan?
Vul dat dan inderdaad maar in, dan ga ik mezelf op elke zondag wegen. Dat deed ik eerder ook niet trouwens, het viel toch altijd tegen. Ik merkte het altijd wel aan mijn kleding als ik afgevallen of aangekomen was. Maar misschien is het wel goed dat je echt met je gewicht geconfronteerd wordt.

En over dat gezonde afhaaleten. Ze hebben bij de Mac dan wel die salades, maar volgens mij las ik ergens dat die salades nog meer categorieen bevatten dan een hamburger
-
pi_35145034
Ik was op een site aan het lezen over pillen gebruik bij lijners, maar ik kom er niet echt uit

Wat staat hier:
quote:
De dieetindustrie, is de enige industrie die ik heb gekend, waar de mensen producten, gebruiken hen, te weten komen kopen dat zij niet, dan werken wat meer, met enkel verschillende etiketten en verbazende eisen kopen.
pi_35145176
Zo, dit is best eeen grappige site om te lezen

Site
quote:
Geen hiervan zal uw hart maken, uw betere omloop sterker, of zal uw zelfrespect opheffen.

De oefening heft uw metabolisme op, brandt bovenmatig vet, geneest opzwellen, en onderdrukt eetlust. Het eten van gezond voedsel heeft geen bijwerkingen; en het vereist geen voorschriften. Breng levensstijlveranderingen voor het gezond leven aan, trek ’ t verkopen aan uw zelfrespect aan een pil.

Denk u vijf ponden zult kunnen verliezen in vijf dagen op de nieuwe drie schokken een dag dieet?, kunt u. Het probleem is dat u hebt verloren wat uw lichaam om gezond vereist te zijn; water, glycogeenopslag en spierweefsel.

Als u toen hebt een nieuwe methode bekijken om gezond gewichtsverlies en een verhoging van uw persoonlijk welzijn te beveiligen.

Verspil uw tijd of geld niet, of riskeer uw gezondheid met diëten die enkel niet werken, online aan gezondere geschikter worden u - krijg uw eigen online persoonlijke trainer!
Ga ik die trainer begrijpen dan?
pi_35145182

Ik denk dat de strekking is dat mensen wonderen verwachten van pillen, en dat alle pillen hetzelfde doen maar alleen een ander etiket hebben, maar geen van allen werken.
Of zo
pi_35145538
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dit is best eeen grappige site om te lezen

Site
[..]

Ga ik die trainer begrijpen dan?
't Is volledig onvolgbaar! Zelden zo'n slecht stuk tekst gezien.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_35145576
Ik denk dat die meneer op een andere school heeft gezeten dan ik
It is your friends who make your world!
pi_35145668
Droeke, bedankt voor de sapcentrifuge herinnering Ik heb net een zalig wortel-sinaasappeldrankje op (die winterwortel was opmerkelijk zoet namelijk, was eigenlijk voor knijn en cavia, maar daar haal ik vanmiddag wel weer een nieuwe voor ze zitten nu te eten van het droge pulp)
pi_35145819
En ook nog van die site: Wij zouden met om het even welke correcties die aan ons moeten worden met de elektronische post verstuurd instemmen, zodat kunnen wij de pagina's - tevreden e-mail roscoe@netfit.co. het UK in het Engels verbeteren - danken u.

Waar zullen we eens beginnen
pi_35145853
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Isabeau het volgende:
En ook nog van die site: Wij zouden met om het even welke correcties die aan ons moeten worden met de elektronische post verstuurd instemmen, zodat kunnen wij de pagina's - tevreden e-mail roscoe@netfit.co. het UK in het Engels verbeteren - danken u.

Waar zullen we eens beginnen
Oh wat schandalig slecht Kom, we gaan met zn allen een mailtje opstellen
It is your friends who make your world!
pi_35145931
Ik denk dat zoiets volstaat:

"Has it ever occured to you that the online language translators are very very bad at their job? Please stop being a cheapass and hire a professional translator if you want to have a Dutch version of your site. But thanks anyway for the good laugh. Yours sincerely, Isabeau"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')