abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:06:00 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35115655
Deel 1: Naturalisatie Kalou....wat een onzin
Deel 2: Naturalisatie Kalou....#2 In hoger beroep!
Deel 3: Naturalisatie Kalou....#3 Rita Verdonk for president!
Deel 4: Naturalisatie Kalou....#4 Rita Verdonk for president!
Deel 5: Naturalisatie Kalou.#5: Kaloutje op Nederlandse les
Deel 6: Naturalisatie Kalou....#6 Met of tegen Salomon?

De huidige stand van zaken is alsvolgt:
quote:
Verdonk moet zaak Kalou overdoen

Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) heeft onvoldoende gemotiveerd waarom Salomon Kalou niet in aanmerking komt voor een versnelde naturalisatie. Dat is het oordeel van de Raad van State in de beroepszaak die de advocaat van Kalou tegen de afwijzing had aangespannen.

Feyenoord-speler Kalou wil via een versnelde procedure nog proberen voor Nederland naar het WK in Duitsland te gaan. Hij heeft daarbij de steun van onder anderen bondscoach Van Basten.

Verdonk vindt dat Kalou nog te kort in Nederland is, en onvoldoende ingeburgerd is om voor een versnelde naturalisatie in aanmerking te komen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:07:01 #2
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35115690
Goede Tpoci Titel
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35115710
Misschien nog een poll over hoe er hier over gedacht wordt?

Ben er wel benieuwd naar.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:07:44 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35115718
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Zoiets, maar in feite hebben we zoiets al met het Nederlands honkbalteam, die wegens ons koloniale verleden toevallig over een Nederlands paspoort beschikte.
Er spelen veel Antilianen die geen Nederlands spreken en het absoluut niet aan zouden kunnen wijzen op de landkaart.
Ik vind zoiets te ver gaan eerlijk gezegd, dan maar een B-land zou ik zeggen.
Kalou moet de eer aan zichzelf houden en openlijk verkondigen dat hij de normale tijd neemt om Nederlander te worden.
Dat zal wel een illusie worden..
Die Antillianen die jij noemt, hebben allen de Nederlandse nationaliteit als tweede nationaliteit, toch? Ügur Yildirim heeft de Nederlandse en Turkse nationaliteit en werd dus voor een keuze gesteld, in feite zou je er dus voor moeten zorgen dat je alleen maar uit mag komen voor je eerste nationaliteit en dus hebben je ouders (die kiezen bij geboorte namelijk) jouw interlandtoekomst in handen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35115755
Kalou naturaliseren, 1 keer in laten vallen in de 94e minuut en dan nooit meer opstellen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:09:37 #6
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_35115807
Kalou zakt keihard voor de intergratie cursus, eerste Nederlands spreken, dan pas in Oranje voetballen. Of beter, helemaal niet in Oranje. Onzin, het is landenvoetbal, geen clubvoetbal.
pi_35115839
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Nouk het volgende:
Kalou naturaliseren, 1 keer in laten vallen in de 94e minuut en dan nooit meer opstellen.
Of gewoon helemaal niet in laten vallen en de Nederlandse historie ook echt Nederlands houden
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35115901
Zogenaamd is ineens iedereen principiëel bezig, fuck it, ik ben blij dat hij er bij is en dat is puur op het voetbal zelf gebaseerd.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:12:06 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35115944
Weet je wat het is, niet dat ik wil demoniseren, maar juist het intelligente volk is tegen Salomon Kalou in Oranje en het simpele volk reageert in de trant van: "Kalou moet in Oranje, worden we beter van!"
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:13:32 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35116014
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef peksin het volgende:
Zogenaamd is ineens iedereen principiëel bezig, fuck it, ik ben blij dat hij er bij is en dat is puur op het voetbal zelf gebaseerd.
Puur op voetbal gebaseerd? Wat maakt het ook uit? Maxwell, Alex, Gomes en De Guzman ook meteen maar naturaliseren, zodat er over een jaar of twee geen enkele échte Nederlander meer voetbalt in Oranje. Wat maakt het ook uit? Als we maar succesvol zijn, toch?
pi_35116236
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef M0NTANA het volgende:
Weet je wat het is, niet dat ik wil demoniseren, maar juist het intelligente volk is tegen Salomon Kalou in Oranje en het simpele volk reageert in de trant van: "Kalou moet in Oranje, worden we beter van!"
De Volkskrant-figuren zijn over het algemeen ook voor een "Nederlandse" Kalou, maar dat is zodat ze zich weer lekker wereldburgerlijk verheven kunnen voelen boven het "rechtse gepeupel".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35116305
quote:
Haha, ja, lijkt mij ook. Zijn juist de josti's die zeggen "Haal die neger uit Oranje". Of ben ik gewoon de uitzondering op de regel?
pi_35116346
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef peksin het volgende:

[..]

Haha, ja, lijkt mij ook. Zijn juist de josti's die zeggen "Haal die neger uit Oranje". Of ben ik gewoon de uitzondering op de regel?
Jij bent inderdaad de josti die voor is.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:20:47 #14
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35116387
Zijn genoeg goeie nederlandse voetballers. Die Kalou hebben ze helemaal niet nodig
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_35116662
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien nog een poll over hoe er hier over gedacht wordt?

Ben er wel benieuwd naar.
Je bent vrij om er hier een te plaatsen.
That's all folks!
pi_35116716
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij bent inderdaad de josti die voor is.
Zeg, als jou iq nou ietsje hoger was, had je misschien door dat het een reactie is op het bericht van Montana. En zijn stelling was dat domme mensen voor naturalisatie zijn. En slimme mensen tegen.

Als ik dus voor ben (wat ik ben) en een josti (wat jij zegt), ben ik dan een uitzondering? Nee, he. Sterker nog, ben jij dan misschien niet de josti? Dat zou de stelling van Montana trouwens ook nog eens onderuit halen, maar goed.

On topic: Voor rechts is er weinig keus (RVP mist nog vaak hét topniveau, castelen is misschien te voorspelbar), en Salomon kan dat broodnodige extra stukje creativiteit brengen.
pi_35116775
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef jpg97 het volgende:
Zijn genoeg goeie nederlandse voetballers. Die Kalou hebben ze helemaal niet nodig
Eensch
pi_35116893
quote:
Mijn perceptie is juist het tegenovergestelde. Ik heb het idee dat het simpele volk zoiets zegt als: Kalou mot nie Nederlander worden, hij mot gewoon net als alle andere behandelt worde!

Daarentegen zegt de intelligente Nederlander: inzake het geval Kalou moet gekeken worden naar precedenten en moet gehandeld worden zoals in eerdere zaken voorgevallen is.

Ik ben voor. Wil wel eens Oranje WK zien winnen, en als Kalou daar een bijdrage aan kan leveren (wie ben ik om te twijfelen aan het voetbalintellect van JC en San Marco?), dan graag!
May the road rise to meet your feet
pi_35116990
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef zaiga het volgende:

[..]

Mijn perceptie is juist het tegenovergestelde. Ik heb het idee dat het simpele volk zoiets zegt als: Kalou mot nie Nederlander worden, hij mot gewoon net als alle andere behandelt worde!

Daarentegen zegt de intelligente Nederlander: inzake het geval Kalou moet gekeken worden naar precedenten en moet gehandeld worden zoals in eerdere zaken voorgevallen is.

Ik ben voor. Wil wel eens Oranje WK zien winnen, en als Kalou daar een bijdrage aan kan leveren (wie ben ik om te twijfelen aan het voetbalintellect van JC en San Marco?), dan graag!
Volgens mij is voetbal in eerste instantie een sport van het volk. Wie is die verheven linkse "elite" (die zelf die debiele mazen in de wet mogelijk heeft gemaakt) om te bepalen dat Kalou in het Nederlands elftal thuis hoort?
pi_35117161
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij is voetbal in eerste instantie een sport van het volk. Wie is die verheven linkse "elite" (die zelf die debiele mazen in de wet mogelijk heeft gemaakt) om te bepalen dat Kalou in het Nederlands elftal thuis hoort?
Spreek jij voor het volk? Mag het volk wél beslissen of Kalou mee gaat naar Dld? Hebben we daar niet Marco van Basten en een objectieve rechter voor?
pi_35117185
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef peksin het volgende:

[..]

On topic: Voor rechts is er weinig keus (RVP mist nog vaak hét topniveau, castelen is misschien te voorspelbar), en Salomon kan dat broodnodige extra stukje creativiteit brengen.
Liever Robben - RVN - Kuijt, Van Persie - Huntelaar - Castelen, Bobson - Hasselbaink - VD Meyde dan een willekeurige aanval met een Ivoriaan op rechts.
pi_35117334
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:38 schreef peksin het volgende:

[..]

Spreek jij voor het volk? Mag het volk wél beslissen of Kalou mee gaat naar Dld? Hebben we daar niet Marco van Basten en een objectieve rechter voor?
Marco van Basten is volgens mij niet de stem van het volk en objectieve rechters bestaan niet, hooguit subjectieve die naar zoveel mogelijk objectiviteit in hun oordeel streven.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:43:18 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35117375
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef zaiga het volgende:

[..]

Strikt volgens de regels heeft Salomon Kalou wellicht recht op een versnelde procedure, puur op gevoel zeg ik dat ik Salomon Kalou niet in Oranje wil hebben. Het simpele volk kijkt niet naar de regelgeving en reageert puur op gevoel, negen van de tien keer zijn ze vóór Salomon Kalou in Oranje, aangezien het een goede voetballer is en principes hebben ze nooit van gehoord.
pi_35117439
Waar zeg ik dat Marco van Basten de stem van het volk is? Ik zeg dat Marco bepaalt of hij mee gaat of niet, niet het volk. En wat betreft die rechters, inderdaad correctie, rechters die zoveel mogelijk naar objectiviteit streven, maar dan staat mijn punt nog steeds. Dus beter lezen en volgende keer op de inhoud reageren.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:46:26 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35117513
Gewoon naturaliseren en vervolgens niet selecteren, zo kannie dus ook niet TEGEN Nederland spelen met ivoorkust
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')