Als dát nou niets wordt weet ik het ook niet meerquote:
Nu kan ik hem niet meer veranderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Thomper het volgende:
[..]
Laat peristilius maar copy+pasten, hij is vast wel keilievOf MMaRsu, hij is keiliever
Nu wel, maar mag niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu kan ik hem niet meer veranderen![]()
Likken kreng, likken!quote:
Ik ook... Ik werd helemaal eng van plaatje van peri...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ers. Nu durf ik weer te posten.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
Deels wel mijn fout.. ik begon over het maken van een afspraak bij een bepaald soort medicusquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook... Ik werd helemaal eng van plaatje van peri...![]()
Right back at ya!quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
probleem ligt bij fok niet aan mij, hij staat op de fok server ene keer doet ie et andere keer nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoi.
Moet jij niet eens je avatar weer goed instellen?
Ik word eng van dat plaatje van MMaRsu.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook... Ik werd helemaal eng van plaatje van peri...![]()
Heb je iets gemist, alle uploadicons waren gewoon foetsie na de grote crash.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
probleem ligt bij fok niet aan mij, hij staat op de fok server ene keer doet ie et andere keer niet
wtf? dan doet ie vervelend in me cachequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je iets gemist, alle uploadicons waren gewoon foetsie na de grote crash.
Nu bijv. eens Jack uit Lostquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed ik maak wel een nieuwe, nog suggesties?
Alsjeblieftquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef philipnorth het volgende:
tss nog steeds niet in OP
en vindterugpostje
Sorry, maar ik lachte me kapotquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:21 schreef MMaRsu het volgende:
Jeez wat grappig zeg
rot es op met die shit man
Iedereenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry, maar ik lachte me kapot
Hallo, dan moet je wel zijn knappe kop erop zetten he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Done
Source : http://a.abc.com/primetim(...)_1024x768_fox_01.jpg
Die userpicquote:
Nietes, ik lach nog vrij versquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
Lach maar lekker, zoals ik al eerder heb gezegd is het geen kloon, en het grapje is nu wel oud aan het worden.
Zo lang mensen lachen is een grap niet te oud en geloof me, mensen lachen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
Lach maar lekker, zoals ik al eerder heb gezegd is het geen kloon, en het grapje is nu wel oud aan het worden.
Hap hap hap!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben er iig een beetje zat van, zielige figuren
Ik zou het ook zat zijn als ik jou was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben er iig een beetje zat van, zielige figuren
Zo gaat het altijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef Gamedemon het volgende:
lol al die mensen komen van de fokcrew channel van irc zeker?
kijk kijk kijk hier!
Wheheheh!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
mijn avatar goed zo?
Mag jij wel lachen?quote:
*meldtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef mordradead het volgende:
wie zijn al die beggerusers men
Ik had altijd al het vermoeden dat hij een terrorist zou zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
MMaRsu is een flat aan het uitzoeken heb ik gehoord
Springen terroristen ook zo hoog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had altijd al het vermoeden dat hij een terrorist zou zijn...
Ach, we hadden iig 10 minuten vermaak.quote:
Naar Nintendo toequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef BMH het volgende:
Waar is je DS bernieboy?
<Anoniem>ohquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef BMH het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven over dat hele MMarSu date gebeuren? Dan doe ik net alsof het mij interesseert
Was MMarSu niet 5 keer knetter stoned en d8 ie dat ie een date had gehad?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
<Anoniem>oh
<Anoniem> pussy komt in fotoboek
<Anoniem> mmarsu meteen dr op af
<Anoniem> berichtjes op en neer
<Anoniem> msn
<Anoniem> fotos op en neer geloof ik
<Anoniem> dus moet er gedate worden
<Anoniem> nou ja 5 dates later zegt ze iedere keer af of komt niet opdagen
dat is optie bquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Was MMarSu niet 5 keer knetter stoned en d8 ie dat ie een date had gehad?
Tof, nu kun je van fitness afquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb toenet gedanst, ik voel me nu weer 20 kilo lichter![]()
Nee, MMaRsu was niet de enige.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Was MMarSu niet 5 keer knetter stoned en d8 ie dat ie een date had gehad?
Nee, maar er zit wel een calorie teller in het spelquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Tof, nu kun je van fitness af
Die klopt ook vast.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, maar er zit wel een calorie teller in het spel
Oh ja, dan klopt ie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je moet je gewicht invullen![]()
![]()
JAH!quote:
Hier niet, gewicht + leeftijd + hartslag (via meetdinges)quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JAH!
Trouwens, bij fitness hoef je ook alleen maar je gewicht in te vullen voor het meten van je calorieën![]()
Ja oké, ook leeftijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Hier niet, gewicht + leeftijd + hartslag (via meetdinges)
Patat is lekker, dat ga ik zaterdag etenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:15 schreef BMH het volgende:
Ik ga patat eten... En ik hoef niet eens af te vallen.. Gna gna gna Davilex!
Dat is al beter en zelfs dan verschilt het per persoon hoe snel je verbrandt volgens mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik mis hemquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
raymannl hoe vergaat het je nu zonder ds die je bij de dixons hebt moeten achterlaten
Bloeddruk, hemaglobine gehalte, suikerspiegel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dankje meneer de doktersassistentquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Bloeddruk, hemaglobine gehalte, suikerspiegel.
Mijn tip tot het afvallen: Geen voedsel eten met de volgende atomen: C, H & O.
Gelukkig zit er geen H2O in bier zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef BMH het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
Gelukkig zit er geen H2O in bier zeg
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef BMH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij houd je dan erg weinig voedsel over.
Haast alle organische stoffen bevatten die atomen wel.
Beetje scheikunde hebben, koolhydraten, eiwitten enz.quote:
Ik heb altijd alleeen maar natuurkunde gehadquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef capibar het volgende:
[..]
Dude, het is gewoon koolstof, waterstof en zuurstof.
HCO3- MEN, dat is waterstofcarbonaatquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef capibar het volgende:
[..]
Dude, het is gewoon koolstof, waterstof en zuurstof.
Alcoholquote:
Te veel C6H12O6 = vetvorming = dikzak!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:45 schreef BMH het volgende:
Geen C,H,O = geen C6H12O6 = vet verbranding = dun/dood.
Ethanol.quote:
Alkanolen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
Alcohol
Ethanol
niet zeggen tegen Bernie
Die hoeft inderdaad niet maar ik was even aan het tellen en aan het denken aan de covalentie van die pauperionen, neen ik ben geen scheikundige heldquote:
zullen we al die shizzle gaan kraken en esthers enzo maken dat is hardstikke tofquote:
rofl polyetheenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
zullen we al die shizzle gaan kraken en esthers enzo maken dat is hardstikke tof
h4h4h4h4hh4h4
ik snap die hele gast nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het SC topic niet leuk, ik wil Chuck Norris weer terug, daar moest ik om lachen.
Chuck Norris can speak Braille
Doet me denken aan Carnaval!quote:
Mij aan de jostiband.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doet me denken aan Carnaval!
Is ook gezellig!quote:
Little kids enjoy lighting ants on fire with magnifying glasses. Chuck Norris enjoys lighting little kids on fire with ants. Scientists have yet to find out how this feat is achieved.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het SC topic niet leuk, ik wil Chuck Norris weer terug, daar moest ik om lachen.
Vast wel, heb er geen ervaring mee.quote:
Was het een keynote presentatie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef Tomasso het volgende:
En ow ja. Iwata heeft een Apple
[afbeelding]
Alle toffe mensen hebben een Mac![]()
Ik hoop niet voor Iwata dat hij het powerpointquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:35 schreef capibar het volgende:
[..]
Was het een keynote presentatie?![]()
daarom ben ik er niet zo trots opquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Ipod, dus dat zegt weer niets![]()
Chuck Norris does not sleep. He waits.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
wat bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:14 schreef Tomasso het volgende:
taart, iPod != Mac .
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
nickname op fok van die linker = Pussydeluxequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef capibar het volgende:
[..]
Ken je ze?
+ tel. nummers e.v.t. msn.
Dat het hebben van een iPod niet wil betekenen dat je een tof persoon bent, in tegenstelling tot het hebben van een Mac.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:09 schreef taart het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Apple is wel stoer hoor.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nickname op fok van die linker = Pussydeluxe
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat het hebben van een iPod niet wil betekenen dat je een tof persoon bent, in tegenstelling tot het hebben van een Mac.
Dat zijn ook die mensen die m om hun nek hebben hangen, over alle kleren/jassen enzo heen toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef mordradead het volgende:
Ik ken overigens alleen zogenaamde "breezers" met een iPod die er "zogenaamd" dan "hip" bijlopen
ik moest van bernie zeggen dat jij eens moet gaan fitnessenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef mordradead het volgende:
Ik ken overigens alleen zogenaamde "breezers" met een iPod die er "zogenaamd" dan "hip" bijlopen
PSwat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:26 schreef Gamer_V het volgende:
DS afkickverschijnselen?![]()
PSP verslavingverschijnselen.![]()
Die luilack moet zelf fitnessen, ik heb deze week al 2 malen gesport.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef taart het volgende:
[..]
ik moest van bernie zeggen dat jij eens moet gaan fitnessen![]()
Paschifischtische Soschialischtische partij.quote:
ik ga morgen naar den kapperquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef peristilius het volgende:
Producten maken een persoon niet tof, als je tof wilt zijn moet je kaal zijn.
Wij gaan zo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
Die luilack moet zelf fitnessen, ik heb deze week al 2 malen gesport.
Negers zijn ook kaal en die zijn ook niet hip, dus tja...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef peristilius het volgende:
Producten maken een persoon niet tof, als je tof wilt zijn moet je kaal zijn.
vandaag is er voetbal op tv heur, nu Heerenveen - Steau Bucaresti en straks AZ - Betisquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Negers zijn ook kaal? en die zijn ook niet hip, dus tja...
Ja, maar die zijn dan ook niet hip.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:36 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu en Roy zijn toch ook niet kaal? en dat zijn ook negers.
Jeetje, dat scherm is wel groter dan mijn Dell schermpje...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef Tomasso het volgende:
En ow ja. Iwata heeft een Apple
[afbeelding]
Alle toffe mensen hebben een Mac![]()
Suck me sideways, hoeveel kost dat ding?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef mordradead het volgende:
Ja, een 150" powerbook met een g79 processor en 10gb geheugen
1600 euroquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Suck me sideways, hoeveel kost dat ding?.
Ik dacht Paint Shop Pro..quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:29 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Paschifischtische Soschialischtische partij.
10 GB geheugen is niets. De PowerMac kan 16 GB geheugen hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef mordradead het volgende:
Ja, een 150" powerbook met een g79 processor en 10gb geheugen
we hebben het hier over den powerbook dus stfu n00bquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
10 GB geheugen is niets. De PowerMac kan 16 GB geheugen hebben.
Doe mij die dan maar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
10 GB geheugen is niets. De PowerMac kan 16 GB geheugen hebben.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:10 schreef =HellFire= het volgende:
Zolang er maar geen dooie pixel op dat 150" scherm zit. Anders stuur ik em via de post terug..
Vertel, waarom niet?quote:
Was helemaal niet negatief bedoeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef Tomasso het volgende:
Crosspost:
[..]
Vertel, waarom niet?
Opstarten duurt voor Mac begrippen te lang, sluimerstand doet bijna iedereen met een Mac en je blijft gewoon net zoveel geheugen gebruiken na 15 dagen uptime in vergelijking met je eerste dag.
Ben ik een keer positief over Mac is het weer niet goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Zoals je al zegt, de sluimerstand is erg goed en duurt het normaal opstarten te lang
Stupid me. Ik las over "ook" heenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Zoals je al zegt, de sluimerstand is erg goed en duurt het normaal opstarten te lang
Mac heeft echt wel goede dingen, alleen voor de massa hebben ze te weinig ondersteuning voor spellen en andere hardwarequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Stupid me. Ik las over "ook" heen
Sorry tain
Een Mac is inderdaad niet echt een computer voor verslaafde gamers.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Mac heeft echt wel goede dingen, alleen voor de massa hebben ze te weinig ondersteuning voor spellen en andere hardware
trustenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:50 schreef Chanty87 het volgende:
Anywho, ik gaat slapen!Welterusten (overgebleven) GAM SC'ers!
Adium FTW. Alles aan Adium valt te costumizen. Mac-only, uiteraardquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef Tain het volgende:
Ik zei wat positiefs over Mac
En btw MSN is een kutprogramma, maar daarom gebruik ik ook Gaim
wel eens gehoord van apatch? Heel handig programmatje om die file transfer beveiliging mee weg te halen. Je kunt er ook de banners etc. mee verwijderen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef peristilius het volgende:
Die Tomasso ook.
En MSN is inderdaad kut.Loopt altijd te kutten met file transfer.
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat maakt het werk gewoon weer leuk.
Have funquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Mijn collega kwam ook echt zo naar me toe van: 'Ga je direct mee naar het slagveld? Kunnen we matten!'
Ik zo: 'Uiteraard!'![]()
Komt goed! Jij een fijne dag gewenst vandaagquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Have fun
Moet weer gaan. Vandaag vrij.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Komt goed! Jij een fijne dag gewenst vandaag
Slechte zaak bernie, slechte zaakquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:59 schreef RaymanNL het volgende:
Douwe
Ik heb gisteren niet gefitnisst
Nou het zat zo, wij spreken altijd af bij zo'n huis naast het fitness centrum, dat is het huis van iemand die ook mee gaat, dat huis gaan wij altijd in, en dan halen we dat persoon opquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
Slechte zaak bernie, slechte zaak
nou en, is toch tot 23 uur open I presume?quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou het zat zo, wij spreken altijd af bij zo'n huis naast het fitness centrum, dat is het huis van iemand die ook mee gaat, dat huis gaan wij altijd in, en dan halen we dat persoon opNu wou dit persoon, eerst een potje mariokart afmaken, en het was inmiddels albijna 20,00 uur
Toen was het potje afgelopen, en wou mevrouw GTST zien. Dus wij gingen computeren, en toen was het ineens 20,45
![]()
22.00quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
nou en, is toch tot 23 uur open I presume?
Heeeeeyquote:
BERNIEquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heeeeey
Roy![]()
![]()
O
O
O*O 8poaejfj [afklnadf nkl sg sgsdgbjs \'sg 'ksg9 jsg
!!!!!!!!!!11111111
Kan ik me voorstellen! Ikzelf heb overigens al weer een tijd niet op mn DS gespeeld... Geen gamesquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was een DS afkickverchijnsel
IK MIS ME DS!!!!!!!1111
ik speel er dagelijks opquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Ikzelf heb overigens al weer een tijd niet op mn DS gespeeld... Geen games![]()
Ik ben op school, en ik heb net een bakkie koffie en een broodje gezond achter mijn kiezenquote:
Ik heb net lekker ontbetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben op school, en ik heb net een bakkie koffie en een broodje gezond achter mijn kiezen![]()
Ik heb dit hele jaar nog niet DS gegamed, de laatste keer... dat was met kerstquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Ikzelf heb overigens al weer een tijd niet op mn DS gespeeld... Geen games![]()
Aaaaahhhquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:42 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje is ook weer terug.
Heerlijk vergaderd, iedereen is zonder kleerscheuren uit de vergadering gekomen.
![]()
Bernie! Hoe is het knul? Ik las net al wel dat je je verveelde, met je bakstenen een naam gevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AaaaahhhfFijn dat je er weer bent
![]()
Ik begon me al te vervelen![]()
Nootje!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Chick
Lekker vergaderd? Weet je wat ik ga doen vandaag, weer knutselen aan mn fiets![]()
Klinkt als een spannende vergadering, ik heb in mijn gehele carriere (quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nootje!![]()
Ja, er gingen hele heftige verhalen over dat het wel eens totaal mis kon lopen tijdens de vergadering. Het ging echter vrij goed, dus ik was trots op alles en iedereen.
Succes alvast met je fiets, niet dat je aan het eind van de dag allemaal boutjes/moertjes/schroefjes etc overhoudt he? Want dan is er iets mis![]()
Vergaderingen zijn hier altijd wel tof, ik werk dus veel met oudjes en die kunnen me af en toe toch scherp en bot uit de hoek komenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt als een spannende vergadering, ik heb in mijn gehele carriere () alleen nog maar suffe vergaderingen gehad. De meest opwindende waren hier in huis, met het kiezen van een nieuwe huisgenoot. Verder eigenlijk vooral luisteren naar de baas
Voor mn fiets moet ik een nieuwe voorband erop zetten, dat moet me wel lukken zonder al te veel moeite denk ik
Kon dat maar he, als je een kutdag hebt er een slotje opzetten en verder gaan met een schone lei.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
Kutdag, slotje
speciaal voor jou jack erin gezetquote:
Heel goed, heel goed. Dankjewelquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
speciaal voor jou jack erin gezet
Ik doe alles (erm veel iig) voor je, dat weet je toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed. Dankjewel![]()
Jammer dat er dat '(erm veel iig)' achter staat, anders had ik nu heeeel erg misbruik gemaakt van de gelegenheid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik doe alles (erm veel iig) voor je, dat weet je toch?![]()
Brand los en kijk waar me limiet zit (En niet met homoseksueele dingen aankomen want dat gebeurd dus niet )quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jammer dat er dat '(erm veel iig)' achter staat, anders had ik nu heeeel erg misbruik gemaakt van de gelegenheid.
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Brand los en kijk waar me limiet zit (En niet met homoseksueele dingen aankomen want dat gebeurd dus niet )
Ok dan niet, kan niks voor je betekenen dus?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja.. dan houdt het dus al op.
Goed manquote:
Kloptquote:Ik las net al wel dat je je verveelde,
Wat is daar mis meequote:met je bakstenen een naam geven
Ik ga met mijn project bezig vanmiddagquote:
Heb je niets op de planning vandaag qua school/werken o.i.d.?
Weet jij een manier om dagen te skippen? tis een kutdag vandaagquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
Bernie, jij doet iedere keer weer aparte projecten is het niet? Wel leuk hoor
Elke acht weken een projectquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
Bernie, jij doet iedere keer weer aparte projecten is het niet? Wel leuk hoor
Hmm.. gamen/sporten/bij vrienden rondhangen/huishoudelijke dingen/dieren klieren. Dat zijn dingen waarmee ik me vaak bezig houd als ik me verveel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Weet jij een manier om dagen te skippen? tis een kutdag vandaag
Kom jij vanavond nog op msn?
Dat zijn inderdaad de leukere projecten hoor. Dat soort dingen zie je bij ons op school niet, maar ja.. mijn opleiding is ook waaaayyy different.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Elke acht weken een project
Dat is vier project in het jaarDe eerste was een website, de tweede die animatie en ik ben nu bezig met interactie, ik moet een soort van digitaal fotoalbum maken
Ik verveel me niet, Athans tis niet zo dat ik geniet van het werken ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm.. gamen/sporten/bij vrienden rondhangen/huishoudelijke dingen/dieren klieren. Dat zijn dingen waarmee ik me vaak bezig houd als ik me verveel.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef Tain het volgende:
Wat een idioten lopen er ook rond
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |