Als dát nou niets wordt weet ik het ook niet meerquote:
Nu kan ik hem niet meer veranderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Thomper het volgende:
[..]
Laat peristilius maar copy+pasten, hij is vast wel keilievOf MMaRsu, hij is keiliever
Nu wel, maar mag niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nu kan ik hem niet meer veranderen![]()
Likken kreng, likken!quote:
Ik ook... Ik werd helemaal eng van plaatje van peri...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ers. Nu durf ik weer te posten.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
Deels wel mijn fout.. ik begon over het maken van een afspraak bij een bepaald soort medicusquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook... Ik werd helemaal eng van plaatje van peri...![]()
Right back at ya!quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
probleem ligt bij fok niet aan mij, hij staat op de fok server ene keer doet ie et andere keer nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hoi.
Moet jij niet eens je avatar weer goed instellen?
Ik word eng van dat plaatje van MMaRsu.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook... Ik werd helemaal eng van plaatje van peri...![]()
Heb je iets gemist, alle uploadicons waren gewoon foetsie na de grote crash.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
probleem ligt bij fok niet aan mij, hij staat op de fok server ene keer doet ie et andere keer niet
wtf? dan doet ie vervelend in me cachequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je iets gemist, alle uploadicons waren gewoon foetsie na de grote crash.
Nu bijv. eens Jack uit Lostquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Gamedemon het volgende:
Maargoed ik maak wel een nieuwe, nog suggesties?
Alsjeblieftquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef philipnorth het volgende:
tss nog steeds niet in OP
en vindterugpostje
Sorry, maar ik lachte me kapotquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:21 schreef MMaRsu het volgende:
Jeez wat grappig zeg
rot es op met die shit man
Iedereenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry, maar ik lachte me kapot
Hallo, dan moet je wel zijn knappe kop erop zetten he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Done
Source : http://a.abc.com/primetim(...)_1024x768_fox_01.jpg
Die userpicquote:
Nietes, ik lach nog vrij versquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
Lach maar lekker, zoals ik al eerder heb gezegd is het geen kloon, en het grapje is nu wel oud aan het worden.
Zo lang mensen lachen is een grap niet te oud en geloof me, mensen lachen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef MMaRsu het volgende:
Lach maar lekker, zoals ik al eerder heb gezegd is het geen kloon, en het grapje is nu wel oud aan het worden.
Hap hap hap!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben er iig een beetje zat van, zielige figuren
Ik zou het ook zat zijn als ik jou was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben er iig een beetje zat van, zielige figuren
Zo gaat het altijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef Gamedemon het volgende:
lol al die mensen komen van de fokcrew channel van irc zeker?
kijk kijk kijk hier!
Wheheheh!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
mijn avatar goed zo?
Mag jij wel lachen?quote:
*meldtquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef mordradead het volgende:
wie zijn al die beggerusers men
Ik had altijd al het vermoeden dat hij een terrorist zou zijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef Gamedemon het volgende:
MMaRsu is een flat aan het uitzoeken heb ik gehoord
Springen terroristen ook zo hoog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had altijd al het vermoeden dat hij een terrorist zou zijn...
Ach, we hadden iig 10 minuten vermaak.quote:
Naar Nintendo toequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef BMH het volgende:
Waar is je DS bernieboy?
<Anoniem>ohquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef BMH het volgende:
Kan iemand me een samenvatting geven over dat hele MMarSu date gebeuren? Dan doe ik net alsof het mij interesseert
Was MMarSu niet 5 keer knetter stoned en d8 ie dat ie een date had gehad?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
<Anoniem>oh
<Anoniem> pussy komt in fotoboek
<Anoniem> mmarsu meteen dr op af
<Anoniem> berichtjes op en neer
<Anoniem> msn
<Anoniem> fotos op en neer geloof ik
<Anoniem> dus moet er gedate worden
<Anoniem> nou ja 5 dates later zegt ze iedere keer af of komt niet opdagen
dat is optie bquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Was MMarSu niet 5 keer knetter stoned en d8 ie dat ie een date had gehad?
Tof, nu kun je van fitness afquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb toenet gedanst, ik voel me nu weer 20 kilo lichter![]()
Nee, MMaRsu was niet de enige.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Was MMarSu niet 5 keer knetter stoned en d8 ie dat ie een date had gehad?
Nee, maar er zit wel een calorie teller in het spelquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Tof, nu kun je van fitness af
Die klopt ook vast.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nee, maar er zit wel een calorie teller in het spel
Oh ja, dan klopt ie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tuurlijk
Je moet je gewicht invullen![]()
![]()
JAH!quote:
Hier niet, gewicht + leeftijd + hartslag (via meetdinges)quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JAH!
Trouwens, bij fitness hoef je ook alleen maar je gewicht in te vullen voor het meten van je calorieën![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |