Ze beginnen met de verkoop in Japan in juni.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:43 schreef Mordreth het volgende:
Eindelijk een browser voor de DS. Vind ik zelf toch wel een erg leuke toevoeging. Iemand een idee wanneer die in NL te koop is?
Ik juist wel, lekker Fok!ken vanuit mijn bed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
Hoewel de DS beter geschikt is om mee te browsen dan de PSP denk ik dat ik de DS browser ook niet veel zal gebruiken, zeker niet als het via een cartridge gaat.
Ja, dat snapt mn kont ook wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het is gewoon basic internetten natuurlijkfilmpjes enzo worden niet door de browser geregeld maar door bijvoorbeeld Windows media player. En dat zit niet op je DS
1gbit... dat is 128 megabyte. Het kan wel groter.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, dat snapt mn kont ook wel.Maar ik bedoel dat ze een kleine media speler inbouwen die de grootste formaten ondersteunt zou wel tof zijn. Ik bedoel ze hebben toch 1.5 gig op dat kaartje beschikbaar.
Het scherm is gewoon te klein. Ik pak liever m'n laptop. Het kan wel handig zijn om even snel iets op te zoeken, maar om echt lang mee te internetten lijkt het me niet echt geschikt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:45 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik juist wel, lekker Fok!ken vanuit mijn bed.
Ja, maar voor je laptop moet je weer gaan zitten. Voor je DS browser kun je gewoon in je bed blijven liggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het scherm is gewoon te klein. Ik pak liever m'n laptop. Het kan wel handig zijn om even snel iets op te zoeken, maar om echt lang mee te internetten lijkt het me niet echt geschikt.
onderweg bij een hotspot kan het handig zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:47 schreef BMH het volgende:
Webbrowsen via je DS... Zooo nutteloos.
Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoef niet te gaan zitten om met de laptop te werken...
Als hij eenmaal aan is werkt een laptop veel fijner. Ik zie mezelf geen gigantische posts maken met de DS. Het lijkt mij alleen handig om even snel iets op te zoeken onderweg bij een hotspot (routeplanner oid).quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je begrijpt best wat ik bedoel.Voor je laptop heb je gewoon meer tijd nodig, ding opstarten etc. DS kan je ff vlug pakken en ff iets posten op Fok! ofzo.
Ben je alleen zo lui dat je 29 euro gaat uitgeven voor iets wat 2 stappen verderop gratis is?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je begrijpt best wat ik bedoel.Voor je laptop heb je gewoon meer tijd nodig, ding opstarten etc. DS kan je ff vlug pakken en ff iets posten op Fok! ofzo.
Ik geloof niet dat iemand GELD gaat betalen voor een card die je in je DS moet stoppen om te internetten bij hotspots..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
onderweg bij een hotspot kan het handig zijn
Had ik al verteld dat ik geen laptop heb?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben je alleen zo lui dat je 29 euro gaat uitgeven voor iets wat 2 stappen verderop gratis is?
Een PC kan je moeilijk naar een hotspot slepenquote:
Tja ik kan bij een hotspot gewoon op mijn telefoon gaan internetten, maar zoveel gratis hotspots zijn er nog niet helaasquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Een PC kan je moeilijk naar een hotspot slepen. Eerlijk is eerlijk, helemaal handig zou het misschien niet gaan (internetten op een DS) maar voor in bed of onderweg is het wel grappig/ handig (en ja, daar wil ik ook nog wel 29 euro voor uitgeven).
Voor de browser neem ik dezelfde prijs als de andere Opera Mobile producten, die zijn allemaal 29 euroquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
het is nog maar de vraag hoe duur het hier wordt. je kunt niet zomaar simpelweg de prijs vanuit yen omrekenen, het valt altijd duurder uit
Moet je eens langs een willekeurig flatgebouw lopen. Genoeg gratis internetpuntenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja ik kan bij een hotspot gewoon op mijn telefoon gaan internetten, maar zoveel gratis hotspots zijn er nog niet helaas
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Moet je eens langs een willekeurig flatgebouw lopen. Genoeg gratis internetpunten.
Wie zet z'n laptop nou uit? Sluimerstand FTW.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lite looks soooo fat..quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Geil, DS op DS lite sex:
[afbeelding]
http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2006/0216/nintendo.htm
Zou ik ook niet doen met een Macquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie zet z'n laptop nou uit? Sluimerstand FTW.
Omdat je een PSP wilt kopen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom groeit bij mij ineens de neiging mijn oude DS weg te doen?![]()
Ja sorry hoor, maar wederom, ik begin niet over de Mac. Ik wil echter wel onwaarheden wegpoetsen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Jij wilt soms dat dit topic ook op slot gaat, Tomasso?
Open er een topic over in DIG "Mac onwaarheden hier ontkracht".quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar wederom, ik begin niet over de Mac. Ik wil echter wel onwaarheden wegpoetsen.
Zoals je al zegt, de sluimerstand is erg goed en duurt het normaal opstarten te langquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vertel, waarom niet?
Opstarten duurt voor Mac begrippen te lang, sluimerstand doet bijna iedereen met een Mac en je blijft gewoon net zoveel geheugen gebruiken na 15 dagen uptime in vergelijking met je eerste dag.
Dat doe je maar ergens anders!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef Tomasso het volgende:
Ik wil echter wel onwaarheden wegpoetsen.
Slowchatquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat doe je maar ergens anders!!
Jij ook, Tain.
In dat opzicht hebben ze het wel goed voor elkaar daar. Vraag me af hoe snel de Lite is uitverkochtquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:41 schreef BMH het volgende:
DS sales zijn scary! Hoe dan ook: Over 2 weken gaan ze bij Nintendo gouden eieren eten.
Ze namen toch al geen pre-orders meer aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
In dat opzicht hebben ze het wel goed voor elkaar daar. Vraag me af hoe snel de Lite is uitverkocht
Tja lijkt mij logisch. Te korten en de DS lite komt binnenkort uit. Zodra de lite uitkomt is er helemaal geen houden meer aan denk ik.quote:Qua (non) games gaat het nog steeds goed met DS, Hardware bereikt een dieptepunt though.
Ok, dit is wel heel erg mooi. Jammer dat je voor die prijs (129 pond) ook bijna een mp3-videospeler kunt kopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:09 schreef mikando18 het volgende:
Fuck die gare playan dit is veel beter
[..]
[afbeelding]
http://uk.codejunkies.com/news_reviews.asp?c=GB&cr=GBP&cs=%A3&r=1&l=1&p=17&i=8952&s=8
na de lenttequote:Op donderdag 16 februari 2006 14:46 schreef Intergalactrick het volgende:
Beetje lui
Maar wanneer komt de Lite in NL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |