Jij bent in de war vriendquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef iamredleader het volgende:
Er was eens een jongen uit Lisse
Die stond aan de slootkant te pissen
Toen kwam er een snoek
Die dook in zijn broek
En nu moet hij z'n spotprent kankerkachel napalm leuter missen...
Ik ben niet gek. Ik ben een vliegtuig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Biogarde het volgende:
Jij bent in de war vriend![]()
Da's een ander melodietje![]()
Gecondoleerd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Mijn topic met soortgelijke titel stierf na een dag
god Allah's wegen zijn ondoorgrondelijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Mijn topic met soortgelijke titel stierf na een dag
Je kunt ook TE VER gaan natuurlijk!!quote:
Zn ouders hebben hem wel goed volgepropt. Enigst kind zeker.quote:
Ze wouden er 2 maar konden er maar 1 krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef thefunny het volgende:
[..]
Zn ouders hebben hem wel goed volgepropt. Enigst kind zeker.
Dus ze dachten laten we hem de omvang van 2 meegeven?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ze wouden er 2 maar konden er maar 1 krijgen![]()
waarom moest ik ineens aan napalm denken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alle moslims op de dam, in-shallah la lie, in-shallah la la
Dat hebben ze alleen ietsjes overdreven geloof ik....quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus ze dachten laten we hem de omvang van 2 meegeven?
Omdat je daar altijd aan denkt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom moest ik ineens aan napalm denken?
-edit-
nee dat was niet tof, dat weet ik, ik schaam me!
Schaam je!quote:
Napalm is wel tofquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom moest ik ineens aan napalm denken?
-edit-
nee dat was niet tof, dat weet ik, ik schaam me!
Je vergeet te shalalalieënquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef Rosbief het volgende:
Zing met me mee tot morgenvroeg Hier op 't plein of in de kroeg Zing dan uit
volle borst Wat kan jou dat schelen, zing maar als zovelen....
[afbeelding]
Sorry, die topictitel kon me er gewoon niet van weerhouden om aan Gerard Joling te denkenquote:
Ik gun weinig mensen een zo snelle, doch langzame en pijnlijke dood; maar die vreselijke Gerard Joling de uberproleet is één van die weinigen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef Rosbief het volgende:
Zing met me mee tot morgenvroeg Hier op 't plein of in de kroeg Zing dan uit
volle borst Wat kan jou dat schelen, zing maar als zovelen....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:03 schreef patty het volgende:
[afbeelding]
Zing vecht huil lach neuk werk en bewonder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |