ik kwam zeiknat thuis, ding gauw op de verwarming en meteen douchen, had het ijskoud. Toen ik uit de douche kwam zat ie al in de wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:26 schreef MrManiak het volgende:
Mag ik vragen waarom je je spullen dan wel in je broekzakken laat als je het op de verwarming legt?
Mwah vin ik ook niet helemaal waar maar aan de andere kant dat voel je toch wel als je hem oppakt of je ziet toch wel iets zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef descendent1 het volgende:
Misschien schopje naar W, GZ en recht??![]()
Het lijkt me niet dat het jouw schuld is; normale mensen kijken sowieso ff in de zakken voordat ze iets in de wasmachine gooien...![]()
Niet bij stilgestaan dat technische apparaten, als ze vochtig zijn, juist NIET verwarmd moeten worden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ik kwam zeiknat thuis, ding gauw op de verwarming en meteen douchen, had het ijskoud. Toen ik uit de douche kwam zat ie al in de was![]()
eerlijk gezegt vind ik je wel een beetje stom tsquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
ze zegt misschien is het wel mijn schuld, maar ik heb het geld toch niet, je zult maar zonder moeten doen :S
wat een moeder zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
ze zegt misschien is het wel mijn schuld, maar ik heb het geld toch niet, je zult maar zonder moeten doen :S
wat zou ik volgens jou moeten doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
eerlijk gezegt vind ik je wel een beetje stom ts
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Op die manier is ook mijn tamagotchi overleden
Nooit jouw broek alleen latenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
wat zou ik volgens jou moeten doen
Hij is gecremeerd. Dat stonk wel enormquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het was een prachtige afscheidceremonie
je had sowieso je spullen eruit moeten halen aangezien je broek zeiknat was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
dure les van 300 euroquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je had sowieso je spullen eruit moeten halen aangezien je broek zeiknat was.
als je elektronica in een natte broek houdt is dat ook niet goed voor ze.
zelfde geldt voor je portemonnee, alles wordt zo klef in een natte omgeving.
laat dit een lesje voor je zijn
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nu verdien ik meer, maar toen ik deze dingen kocht idd 150 in de maandquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef T3rr0r het volgende:
lol! 150 euro in de maand..
hendig sjiek weinig gek!!
lolleromfg!
Tsja we kunnen niet allemaal met school stoppen omdat we onmeunig willen hakken op alle feesten die je maar tegenkomt en zonder opleiding kutwerk te gaan doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef T3rr0r het volgende:
lol! 150 euro in de maand..
hendig sjiek weinig gek!!
lolleromfg!
ik zit ook gewoon op de havo en verdien tog ook stukken meer hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tsja we kunnen niet allemaal met school stoppen omdat we onmeunig willen hakken op alle feesten die je maar tegenkomt en zonder opleiding kutwerk te gaan doen![]()
geen IPod kopen als je niet het geld hebt om een andere te kopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzinquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
geen IPod kopen als je niet het geld hebt om een andere te kopen
Ik ook maar ik ben in een klote bui en dit was een mooie kans.. en geloof me op de HAVO heb je nog zeeën van tijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zit ook gewoon op de havo en verdien tog ook stukken meer hoor.
misschien had TS geen zin in om eerst die dingen er lastig uithalen ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
als je dus eigenlijk het geld er niet voor hebtquote:
Ik wou al zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
als je dus eigenlijk het geld er niet voor hebt![]()
vlees op je botten, weet je welquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
als je dus eigenlijk het geld er niet voor hebt![]()
de broek was doorweekt. water. extra zwaar. weet je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef Vipers het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Er zitten drie dingen in je broek en je moeder merkt zeker niets. Daarbij is het wel erg toevallig dat ze in die paar minuten dat jij aan het douchen bent precies de was gaat doen waar precies jouw broek bij past.![]()
.
Kijk hier eens
ach, het had veel erger kunnen zijn.quote:
Dus zo kom jij aan je spullenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ach, het had veel erger kunnen zijn.
en trouwens, ga langs de lokale shoarmatent, roep daar ipod en je krijgt er 10 onder je neus geduwt voor 50 euro
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en trouwens, ga langs de lokale shoarmatent, roep daar ipod en je krijgt er 10 onder je neus geduwt voor 50 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |