ik kwam zeiknat thuis, ding gauw op de verwarming en meteen douchen, had het ijskoud. Toen ik uit de douche kwam zat ie al in de wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:26 schreef MrManiak het volgende:
Mag ik vragen waarom je je spullen dan wel in je broekzakken laat als je het op de verwarming legt?
Mwah vin ik ook niet helemaal waar maar aan de andere kant dat voel je toch wel als je hem oppakt of je ziet toch wel iets zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef descendent1 het volgende:
Misschien schopje naar W, GZ en recht??![]()
Het lijkt me niet dat het jouw schuld is; normale mensen kijken sowieso ff in de zakken voordat ze iets in de wasmachine gooien...![]()
Niet bij stilgestaan dat technische apparaten, als ze vochtig zijn, juist NIET verwarmd moeten worden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ik kwam zeiknat thuis, ding gauw op de verwarming en meteen douchen, had het ijskoud. Toen ik uit de douche kwam zat ie al in de was![]()
eerlijk gezegt vind ik je wel een beetje stom tsquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
ze zegt misschien is het wel mijn schuld, maar ik heb het geld toch niet, je zult maar zonder moeten doen :S
wat een moeder zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
ze zegt misschien is het wel mijn schuld, maar ik heb het geld toch niet, je zult maar zonder moeten doen :S
wat zou ik volgens jou moeten doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
eerlijk gezegt vind ik je wel een beetje stom ts
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Op die manier is ook mijn tamagotchi overleden
Nooit jouw broek alleen latenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
wat zou ik volgens jou moeten doen
Hij is gecremeerd. Dat stonk wel enormquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het was een prachtige afscheidceremonie
je had sowieso je spullen eruit moeten halen aangezien je broek zeiknat was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
dure les van 300 euroquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je had sowieso je spullen eruit moeten halen aangezien je broek zeiknat was.
als je elektronica in een natte broek houdt is dat ook niet goed voor ze.
zelfde geldt voor je portemonnee, alles wordt zo klef in een natte omgeving.
laat dit een lesje voor je zijn
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nu verdien ik meer, maar toen ik deze dingen kocht idd 150 in de maandquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef T3rr0r het volgende:
lol! 150 euro in de maand..
hendig sjiek weinig gek!!
lolleromfg!
Tsja we kunnen niet allemaal met school stoppen omdat we onmeunig willen hakken op alle feesten die je maar tegenkomt en zonder opleiding kutwerk te gaan doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef T3rr0r het volgende:
lol! 150 euro in de maand..
hendig sjiek weinig gek!!
lolleromfg!
ik zit ook gewoon op de havo en verdien tog ook stukken meer hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tsja we kunnen niet allemaal met school stoppen omdat we onmeunig willen hakken op alle feesten die je maar tegenkomt en zonder opleiding kutwerk te gaan doen![]()
geen IPod kopen als je niet het geld hebt om een andere te kopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzinquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
geen IPod kopen als je niet het geld hebt om een andere te kopen
Ik ook maar ik ben in een klote bui en dit was een mooie kans.. en geloof me op de HAVO heb je nog zeeën van tijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zit ook gewoon op de havo en verdien tog ook stukken meer hoor.
misschien had TS geen zin in om eerst die dingen er lastig uithalen ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
als je dus eigenlijk het geld er niet voor hebtquote:
Ik wou al zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
als je dus eigenlijk het geld er niet voor hebt![]()
vlees op je botten, weet je welquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
als je dus eigenlijk het geld er niet voor hebt![]()
de broek was doorweekt. water. extra zwaar. weet je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef Vipers het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Er zitten drie dingen in je broek en je moeder merkt zeker niets. Daarbij is het wel erg toevallig dat ze in die paar minuten dat jij aan het douchen bent precies de was gaat doen waar precies jouw broek bij past.![]()
.
Kijk hier eens
ach, het had veel erger kunnen zijn.quote:
Dus zo kom jij aan je spullenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ach, het had veel erger kunnen zijn.
en trouwens, ga langs de lokale shoarmatent, roep daar ipod en je krijgt er 10 onder je neus geduwt voor 50 euro
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en trouwens, ga langs de lokale shoarmatent, roep daar ipod en je krijgt er 10 onder je neus geduwt voor 50 euro
ach van mij part gaat hij met zijn tv onder de douchequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
misschien had TS geen zin in om eerst die dingen er lastig uithalen ?
en eerst lekker te douchen ?
als het je niks interesseert.. waarom volg je dit topic dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ach van mij part gaat hij met zijn tv onder de douche
Zapquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ach van mij part gaat hij met zijn tv onder de douche
probeer maar eens, je komt de meest vreemde dingen tegen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nieuw mobieltje zou leuk zijn
Roep de volgende keer maar "Nokia!"
Ja, zo'n exemplaar van 5 kilo zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
probeer maar eens, je komt de meest vreemde dingen tegen.![]()
ja met zo'n draai ding als je een nummer wilt kiezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zo'n exemplaar van 5 kilo zeker![]()
Met een snoer en een echte hoorn
En een accu waarmee je hooguit 30 minuten kan bellen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja met zo'n draai ding als je een nummer wilt kiezen![]()
die zijn zo heerlijk retroquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En een accu waarmee je hooguit 30 minuten kan bellen?
en dat is dan al langquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En een antennetje van een metertje of 2??quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef Koenholio het volgende:
En je moeder voelde ook niet dat die broek wel erg zwaar was, ookal was hij nat?
ja zo'n ding jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En een antennetje van een metertje of 2??![]()
Heeft ze je nog niet verteld maar het is ook jouw schuld dat je geboren bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik kwam terug van nablijven op school toen ik zo verregend was, en ze zegt nu dat het mijn schuld is omdat ik afgelopen vrijdag te laat was, anders had ik nooit hoeven nablijven en was ik voor de bui binnen geweest![]()
omg dit geloof je toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi haar mobieltje ff in de wasbak wil jequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik kwam terug van nablijven op school toen ik zo verregend was, en ze zegt nu dat het mijn schuld is omdat ik afgelopen vrijdag te laat was, anders had ik nooit hoeven nablijven en was ik voor de bui binnen geweest![]()
omg dit geloof je toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
ik antwoorde zo als jij mij nooit gemaakt had was het ook niet gebeurt, dan is het net zo goed jouw schuldquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft ze je nog niet verteld maar het is ook jouw schuld dat je geboren bent
het is jou schuld TS dat je dit topic opent !quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ik antwoorde zo als jij mij nooit gemaakt had was het ook niet gebeurt, dan is het net zo goed jouw schuldmaar ik moet heel gauw mn brutale mond houden
als ik het er niet mee eens ben moet ik maar op kamers gaan
![]()
lolquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef descendent1 het volgende:
Stop je moeder in de wasmachine als ze op de bank zit en zeg dat het haar schuld is omdat je de bankbekleding wilde wassen....![]()
ik las je topic,quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Dobbelstein het volgende:
o sorry dirkjan mn emailadres is geblokkeert :| ja godver das waar ook komt omdat ik vandaag ontslagen ben
niet openbaar de schuld aan de regen gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef master_X het volgende:
even tussen door je hebt het over een een natte broek en laat je alles in zitten met andere woorden de spullen waren al helemaal doorweekt voordat het in de wasmachine ging / mischien moet je de regen wel de schuld geven maar als nog vervelend ...
Waarom zou je eigenlijk nog naar buiten gaan? Ik ga alleen naar buiten als er iets te halen valt. Wiet, geld, sos... Verder is de wereld niet zo interessant voor mij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef WebForce het volgende:
Wie gaat er dan ook naar buiten als het zo hard regent?
Oh, really?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
als je nu gewoon die persoon zijn gegevens doorkijkt enzo..
dan zie je dat hij het idd was
En je Ipod en je mobiel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe gaat het nu met je, ts?
is je broek alweer droog![]()
misschien is hij nu de gelukkig eigenaar van een nieuwe ipod. hij is langs een shoarmatent geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je Ipod en je mobiel?
Nog wat gehad aan mijn tips van gistermiddag?
als je niet zo lang kan wachten, kan je er ook met een föhn over heen gaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:12 schreef ruud.nl het volgende:
hmm, m'n telefoon heeft een jaar geleden ook een wasbeurt gehad en na een week of drie drogen werkte hij weer prima.
Zo'n ipod kan er wellicht ook wel tegen.
Even geduld hebben!
Vroegâh maakte ze nog mobieltjes van kwaliteit! (net als usersquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
als je niet zo lang kan wachten, kan je er ook met een föhn over heen gaan
idd vroegâhquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vroegâh maakte ze nog mobieltjes van kwaliteit! (net als users) een maat van me die had toen een telefoon die in de vissekom was gedonderd, geföhnt enz deed weer perfect! En daarna heeft ie ook nog een brand/blussen ervan overleefd!
Je koelkast? Waarom nam je die mee naar de wc?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
idd vroegâh![]()
vroeger heb ik wel eens mijn koelkast de wc pot laten vallen. even laten drogen en hij deed het weer.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je koelkast? Waarom nam je die mee naar de wc?
En als je die laat vallen, gaat dan niet eerder de wcpot stuk?
![]()
Ooh, nu snap ik het pasquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik zit weer te lachen
mijn koelkast-telefoon. zo'n type na de oorlogsmobiel. een slagje kleiner![]()
Ik dacht ook al, eindelijk iemand gevonden die z'n koelkast overal mee naartoe neemt maar hij bedoelde z'n telefoonquote:
Dat zei mijn moeder ook altijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:30 schreef deedeetee het volgende:
Domme moeder heb jij !
Alzo sprak een wijzere ma![]()
als 't niet in wasmand ligt was ik 't niet, alle kleding die rondlingerd : deurtje open hoppa op het bed en deurtje weer dicht
Da's toch logisch, je voorkomt er een boel * dat wilde ik nou nét aan * gezeur mee. Nadeel is weer wel dat je dan- meestal in het weekend - een hele berg was aangeleverd krijgt van het soort * dat wil ik vandaag graag nog ff gewassen hebben *quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook altijd![]()
Maar 9 van de 10 keer zal ze gewoon de was achter je reet aan op moeten rapen en zelf in de wasmand/was moeten doen zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik kwam net doorweekt thuis, dus ff andere broek aan en andere broek op de verwarming. Zonder dat ze iets aan me vraagt, stopt mn moeder die broek (met portemonnee, telefoon en ipod) in de wasmachine![]()
Volgens haar is het mn eigen schuld en moet ik zelf maar voor de kosten opdraaien, want ik had die broek daar niet neer moeten leggen en anders eerst de spullen eruit halen:?
AARG al 100 keer gezegt dat als ik iets gewassen wil hebben, ik het wel in de wasmand doe![]()
#$#@^% 300 euro gaat me dit kosten@$^@^^$@ 2 maanden werk in 1x weg
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef descendent1 het volgende:
Misschien schopje naar W, GZ en recht??![]()
Het lijkt me niet dat het jouw schuld is; normale mensen kijken sowieso ff in de zakken voordat ze iets in de wasmachine gooien...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |