ik kwam zeiknat thuis, ding gauw op de verwarming en meteen douchen, had het ijskoud. Toen ik uit de douche kwam zat ie al in de wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:26 schreef MrManiak het volgende:
Mag ik vragen waarom je je spullen dan wel in je broekzakken laat als je het op de verwarming legt?
Mwah vin ik ook niet helemaal waar maar aan de andere kant dat voel je toch wel als je hem oppakt of je ziet toch wel iets zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef descendent1 het volgende:
Misschien schopje naar W, GZ en recht??![]()
Het lijkt me niet dat het jouw schuld is; normale mensen kijken sowieso ff in de zakken voordat ze iets in de wasmachine gooien...![]()
Niet bij stilgestaan dat technische apparaten, als ze vochtig zijn, juist NIET verwarmd moeten worden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
ik kwam zeiknat thuis, ding gauw op de verwarming en meteen douchen, had het ijskoud. Toen ik uit de douche kwam zat ie al in de was![]()
eerlijk gezegt vind ik je wel een beetje stom tsquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
ze zegt misschien is het wel mijn schuld, maar ik heb het geld toch niet, je zult maar zonder moeten doen :S
wat een moeder zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef _dirkjan_ het volgende:
ze zegt misschien is het wel mijn schuld, maar ik heb het geld toch niet, je zult maar zonder moeten doen :S
wat zou ik volgens jou moeten doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
eerlijk gezegt vind ik je wel een beetje stom ts
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Op die manier is ook mijn tamagotchi overleden
Nooit jouw broek alleen latenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
wat zou ik volgens jou moeten doen
Hij is gecremeerd. Dat stonk wel enormquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het was een prachtige afscheidceremonie
je had sowieso je spullen eruit moeten halen aangezien je broek zeiknat was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
wat zou ik volgens jou moeten doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |