Vanuit limburg wel jaquote:Op maandag 8 mei 2006 21:45 schreef Roeji het volgende:
[..]
Eindhoven niet makkelijker?
Just my 2 cents
Ja heerlijk he. Word er soms zooo moe van. Ik geloof dat mijn huidige vriendje het ook al minder leuk begint te vindenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef Roeji het volgende:
Ja, ik help dus idd ook mn relaties om zeep door mn geanalyseer (ten minste, dat is 1 deel van mijn kracht om alles aan gort te helpen). Ik trek meteen de meest idiote conclusies en drijf door tot er echt ruzie komt en dan heb ik spijt, maar ben weer te trots om dat toe te geven en word dan weer kwaad op mezelf etc etc. Lekker vicueuze cirkel.
quote:Oh een ahdd/add meetLijkt me lachen. Word volgens mij ook een enorme chaos. Mekaar kwijt zijn, een bestelling doen en halverwege niet meer weten wie wat nu had. Aan 10 gesprekken tegelijk deelnemen en ondertussen nog even bellen met het thuisfront
![]()
Lijkt me ronduit geweldig die chaos![]()
Oh zo herkenbaar. Vooral die 'zelfanalyse' die worden dan idd erg lachwekkend. Achteraf soms eigenlijk best triest, dat je keihard lacht om een ander zn fouten, maar je maakt ze zelf ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:52 schreef Yoni het volgende:
* Knip *
![]()
Mij ook! Ik weet nog van de PsyQ groep dat de groepsleiders echt moeite hadden om ons in toom te houden en hun 'programma' af te werken, maar het was echt zó leuk. Een half woord en iedereen begrijpt precies wat je bedoeltEn je eigen tekortkomingen worden ineens heel grappig als je ze bespreekt met mensen die weten wat het is
![]()
Niemand die elkaar uit laat praten, maar niemand die het erg vind omdat je zélf ook nooit iemand laat uitpraten
Ach, ik denk dat met zelfspot helemaal niks mis is en het zelfs wel goed is ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:07 schreef Roeji het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar. Vooral die 'zelfanalyse' die worden dan idd erg lachwekkend. Achteraf soms eigenlijk best triest, dat je keihard lacht om een ander zn fouten, maar je maakt ze zelf ook.
Maar goed, zelfspot is mij iig niet vreemd![]()
En dat niet uit laten praten is ook zeer herkenbaar, tot ergenis van de niet add/adhd-ers in mn omgeving(zijn ook niks gewend die mensen
)
Lijkt me een prima OP. Posten maar die hap, dan kunnen we daar verder regelen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef Roeji het volgende:
Is dit wat als OP voor het nieuwe topic?
ADD/ADHD Meet
Na een goeie ingeving van Joni zijn we het er met een aantal ‘lotgenoten’ over eens, dat we een meet willen organiseren. Na wat over en weer gebabbel is dacht ik een zaterdag de beste dag ervoor. Kwa locatie zaten we geloof ik ergens in de regio Den Bosch of eindhoven.
Graag hoor ik van jullie wie er aan mee wil doen. En misschien is het een idee om onderstaand lijstje in/aan te vullen.
Naam:
Datum/data dat je zeker weten kunt:
Wat wil je gaan doen:
Waar wil je wat afspreken: Eindhoven of Den Bosch
Spreken we overigens alleen met adhd/add-ers af? En wat aanhang betreft, wel of niet?
dankjewel.... ik blijf hopen... adem in adem uit en ontspanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:25 schreef Roeji het volgende:
@haagse_elfje : heel veel succes donderdag!!! Ik duim voor je!
Je kunt het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |