okquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef WithMe het volgende:
superhero gaat morgen weer posten, dus dan weten we meer.
geen idee.... volgende hintquote:Op maandag 20 februari 2006 16:23 schreef superhero87 het volgende:
Ok.. dan maar een hint:
Het was dus Tooske ft Syb van de Kast.
Ze zongen een duet van een meid uit een popgroep samen met een beroemde zanger. (als je het nu niet weet)
Jaaa!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
Het enige wat in me opkomt is Mel C (of was het B) en Bryan Adams met Baby when you're gone
Ik weet niet hoer die heet, maar wel welk nummer hij deedquote:Op maandag 20 februari 2006 17:10 schreef Lynx666 het volgende:
Vraag: Wie is dit, en welk nummer deed hij bij zijn auditie?
[afbeelding]
Whitney Houston - I wanna dance with somebody?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, eerste punt. Nieuwe vraag dan maar:
Om in de sfeer van de audities te blijven, er was ooit zo'n meiske wat auditie ging doen. Toen ze klaar was met zingen kreeg ze niet zo'n fijn commentaar. Nog voordat de jury klaar was liep ze al weg, de auditieruimte uit. Maar zo snel wilde de jury haar niet laten gaan. Ze werd teruggeroepen om de rest van het commentaar te krijgen.
Dit eindigde daarentegen met een huilende kandidaat die bij Jerney op school mocht.
Wat zong zij?
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whitney Houston - I wanna dance with somebody?
(Jody die chagrijnig was)
Ehm... uit de musical van Chicago geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, eerste punt. Nieuwe vraag dan maar:
Om in de sfeer van de audities te blijven, er was ooit zo'n meiske wat auditie ging doen. Toen ze klaar was met zingen kreeg ze niet zo'n fijn commentaar. Nog voordat de jury klaar was liep ze al weg, de auditieruimte uit. Maar zo snel wilde de jury haar niet laten gaan. Ze werd teruggeroepen om de rest van het commentaar te krijgen.
Dit eindigde daarentegen met een huilende kandidaat die bij Jerney op school mocht.
Wat zong zij?
Welk nummer bedoel ik dan eigenlijk?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm... uit de musical van Chicago geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |