quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef Andiyan het volgende:
Omdat die van Sven zo leuk was vorige keer:
[afbeelding]
Hoofd: ?
Haar: ?
Linkeroog: ?
Rechteroog: ?
Mond: ?
Kin: ?
Suc6,![]()
Klopt. Maar een ander onderdeel is wel van haar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef WithMe het volgende:
Nou geen Kelly Clarkson, want die heeft 'hazel eyes'.
superhero87 +1quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef superhero87 het volgende:
Haar: Christon
Linkeroog: Marlies
Rechteroog: Robin
Mond: Ariel
Kin: Erik
geheel Kelly Clarkson![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef Andiyan het volgende:
[..]
superhero87 +1
En stand bijgewerkt
bastiaan ragas? Alles?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef superhero87 het volgende:
Een vraagje over Tooske: (niet opzoeken aub)
Met welke zanger trad Tooske op bij de TMF awards 2001, en welk nummer zongen ze?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
tvptje
okquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef WithMe het volgende:
superhero gaat morgen weer posten, dus dan weten we meer.
geen idee.... volgende hintquote:Op maandag 20 februari 2006 16:23 schreef superhero87 het volgende:
Ok.. dan maar een hint:
Het was dus Tooske ft Syb van de Kast.
Ze zongen een duet van een meid uit een popgroep samen met een beroemde zanger. (als je het nu niet weet)
Jaaa!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef Lynx666 het volgende:
Het enige wat in me opkomt is Mel C (of was het B) en Bryan Adams met Baby when you're gone
Ik weet niet hoer die heet, maar wel welk nummer hij deedquote:Op maandag 20 februari 2006 17:10 schreef Lynx666 het volgende:
Vraag: Wie is dit, en welk nummer deed hij bij zijn auditie?
[afbeelding]
Whitney Houston - I wanna dance with somebody?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, eerste punt. Nieuwe vraag dan maar:
Om in de sfeer van de audities te blijven, er was ooit zo'n meiske wat auditie ging doen. Toen ze klaar was met zingen kreeg ze niet zo'n fijn commentaar. Nog voordat de jury klaar was liep ze al weg, de auditieruimte uit. Maar zo snel wilde de jury haar niet laten gaan. Ze werd teruggeroepen om de rest van het commentaar te krijgen.
Dit eindigde daarentegen met een huilende kandidaat die bij Jerney op school mocht.
Wat zong zij?
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whitney Houston - I wanna dance with somebody?
(Jody die chagrijnig was)
Ehm... uit de musical van Chicago geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Whehe, eerste punt. Nieuwe vraag dan maar:
Om in de sfeer van de audities te blijven, er was ooit zo'n meiske wat auditie ging doen. Toen ze klaar was met zingen kreeg ze niet zo'n fijn commentaar. Nog voordat de jury klaar was liep ze al weg, de auditieruimte uit. Maar zo snel wilde de jury haar niet laten gaan. Ze werd teruggeroepen om de rest van het commentaar te krijgen.
Dit eindigde daarentegen met een huilende kandidaat die bij Jerney op school mocht.
Wat zong zij?
Welk nummer bedoel ik dan eigenlijk?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm... uit de musical van Chicago geloof ik.
quote:*** over het jurycommentaar op zijn/haar performance:
“Ik kan het netjes zeggen maar dat doe ik niet! Het is gewoon kut natuurlijk!”
Het is een kandidaatquote:Op maandag 20 februari 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Eric.
En wie is ermee gestart en waarom?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Taartgevecht
De schoonmaak ernaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Taartgevecht
Helemaal gelijk WithMe +1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:40 schreef WithMe het volgende:
Hij had taartjes gekocht voor Valentijnsdag.
Toch maar ff het oog in Meike veranderd na wat researchquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoofd = Jim
Linkeroog = Charissa
Rechteroog = Irma Meike
Neus = Marescha
Mond = Roger
Lichaam = Floortje
Linkerbeen = Eric
Rechterbeen = Aäron
Je hebt meer dan de helft goed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Toch maar ff het oog in Meike veranderd na wat research![]()
Nog een keerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoofd = Jim KevinNa z'n metamorfose
Linkeroog = Charissa
Rechteroog = Irma
Neus = Marescha
Mond = Roger
Lichaam = Floortje Maud
Linkerbeen = Eric
Rechterbeen = Aäron
Bijna!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoofd = Jim
Linkeroog = Charissa
Rechteroog = Meike
Neus = Marescha
Mond = Roger
Lichaam = Renske
Linkerbeen = Eric
Rechterbeen = Aäron
quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoofd = Jim Joël
Linkeroog = Charissa
Rechteroog = Meike
Neus = Marescha
Mond = Roger
Lichaam = Renske
Linkerbeen = Eric
Rechterbeen = Aäron
Oh yayquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef WithMe het volgende:
shiNinG_staR +1
En ook aan Kevin verontschuldigen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh yayHierbij wil ik gelijk mijn verontschuldigingen aanbieden aan Jim
, omdat ik hem heb verward met Joël
.
Kevin boeit me niet zo, maar vooruit: sorry Kevinquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
En ook aan Kevin verontschuldigen!
Volgensmij klopt hij...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:08 schreef Lynx666 het volgende:
Hoofd/lichaam = Ron
Ogen = Ellen
Neus = Harm
Mond = Jim
dan ben ik benieuwd naar die ogen.... dat lijken net die van Christon.... hmmmmzzzquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:35 schreef Lynx666 het volgende:
Christon is denk ik juist fout.
De neus ben ik wel 100% zeker van, en het hoofd natuurlijk
Geen idee. Van heel veel ex-Idols weet ik t niet meerquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
heeft jim blauwe ogen?
Neequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zien die ogen wel van Idols 3?
Om niet de hele tijd terug te hoeven bladeren.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Hoofd/lichaam = Ron
Ogen = JK
Neus = Harm
Mond = Jim
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Eindelijk!
+1 charmed_angel
je heb het zeker opgezochtquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Lindy
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:26 schreef Lynx666 het volgende:
Stuk lager dacht ik. 26%?
chansadres +1quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:54 schreef chansadres het volgende:
Irma Ron Eric
I ON RIC
Ironic: Marlies!
moeilijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:03 schreef chansadres het volgende:
Welke Idol zong in 2 verschillende liveshows (dus geen auditie of wokshops) hetzelfde nummer?
Noem artiest, het nummer en welke liveshows het waren!
Ik dacht ook aan Party, maar ik durfde 'm niet voor je weg te kapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
je zegt net tegen Tha_erik npg eentje...
en die voeg ik toe.... maud... en die weet ik zeker!
Party was het thema geloof ik
Je had eerst Liveshow 5 staan! En dat was foutquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
je zegt net tegen Tha_erik npg eentje...
en die voeg ik toe.... maud... en die weet ik zeker!
Party was het thema geloof ik
maar daar onder ston 6quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je had eerst Liveshow 5 staan! En dat was fout
bijnaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:31 schreef WithMe het volgende:
Hoofd: Kelly Clarkson
Ogen: Angelique
Neus: Christon
Mond: I-Jay
Kin: William
yepzquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef Lynx666 het volgende:
Maar er zit dus nog een fout in bij mij
neequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Neus: Hind
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef sbientje het volgende:
volgens mij is de neus niet van hind...
raffaela misschien? voor de rest cdp's lijstje
edit - nee niet raf... ehhh... floortje?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef Andiyan het volgende:
Neus: Hind Marescha?
Ja ik ben ff op iets interessants aan t broeien!quote:
ok ik lees het morgen welquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik ben ff op iets interessants aan t broeien!
daar ga ik hard over nadenkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een vallend huis met een mooie jongen zonder een opgewonden dame
Welke Idols kandidaat zoek ik?
WithMe+1quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef WithMe het volgende:
Dewi.
Falling, Beautiful, Een moment zonder jou, I'm so excited, Lady marmelade.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet k m nog uitleggen?
Ik dus ook. en ik herinnerde me het nummer van Marescha toevallig nog. Maar dat vond ik niet zo eerlijk voor de restquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef chansadres het volgende:
Grrr, ik kon dat plaatje dus. En wist alleen van Floortje dat ze er op stond
Als je het wist had je het best mogen zeggen, als je het maar niet had opgezocht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik dus ook. en ik herinnerde me het nummer van Marescha toevallig nog. Maar dat vond ik niet zo eerlijk voor de rest
Niet voor deze vraag, maar ik kwam de foto tegen toen ik zelf een vraag moest verzinnenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als je het wist had je het best mogen zeggen, als je het maar niet had opgezocht.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Irma, Ron, Aäron, Marlies, Dewi
*hoest*twee*hoest*quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
1= Irma
2= Joel
3= Aaron
4= Marlies
5= Dewi
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
1= Irma
2= Erik Bouwman
3= Aaron
4= Marlies
5= Dewi
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
+1 charmed_angel
sorry voor mijn vergissing in de hind![]()
Geef 1 Hind: Idols2quote:"ik heb echt het gevoel alsof ik een vibrator heb ingeslikt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |