Nu nog de overbekende spiegelbril en hopla.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Johnny Knoxville in Ajax shirt.
Waarom staat die fuckin' DB op de foto? Dennis Gentenaar komt toch pas per 1 juli 2006?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom staat die fuckin' DB op de foto? Dennis Gentenaar komt toch pas per 1 juli 2006?
Ja, het einde van het seizoen inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom staat die fuckin' DB op de foto? Dennis Gentenaar komt toch pas per 1 juli 2006?
Spandoek hing altijd in de goffertquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom Dikke Neus??
Als ik kon kiezen tussen Ajax en NEC lijkt me de keus snel gemaakt...
Meer op Ajax.nlquote:Ajax verwacht op korte termijn de namen van de personen die bewijsbaar betrokken zijn geweest bij de geweldplegingen in Den Haag te ontvangen. Ajax komt samen met de Supportersvereniging Ajax (SVA), Onafhankelijke Fanclub Ajax (OFA) en de Stichting Supportershome tot de volgende extra maatregelen tegen deze geweldplegers:· Een stadionverbod van 10 jaar voor Ajax-wedstrijden, zowel thuis als uit · Het ontzeggen van de toegang tot het supportershome · Het royeren als lid van de supportersverenigingen · Het aanscherpen van de gedragsregels in en rondom het supportershome · Het ontzeggen van de toegang tot de Toekomst, het jeugdcomplex van Ajax
mooi: aanpakken die gastenquote:
Als ajacied had ik ze allemaal ingeruild voor 1 naam, beginnende met een A.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:50 schreef Houniet het volgende:
MAAR, Veron en Recoba niet tegen Ajax. Dat scheelt al weer een beetje.
Inderdaad, Maarten Stekelenburg is kansloos tegen de 200 km/u kanonskogels van Adriano.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als ajacied had ik ze allemaal ingeruild voor 1 naam, beginnende met een A.
Nee joh, Grygera gaat er wel voorstaan en houd hem tegen met ze kopquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, Maarten Stekelenburg is kansloos tegen de 200 km/u kanonskogels van Adriano.
Anastasiouquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
en eindigt op driano?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je ook ziet hoe makkelijk (afgekeurd maar goed) die vrije trap van Adriano tegen Juve in de touwen zat terwijl hij van een redelijke afstand werd genomen en de keeper in feite 'alle tijd' had.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, Maarten Stekelenburg is kansloos tegen de 200 km/u kanonskogels van Adriano.
Gewoon gelijk een doodschop geven, dan ben je er gelijk vanafquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als je ook ziet hoe makkelijk (afgekeurd maar goed) die vrije trap van Adriano tegen Juve in de touwen zat terwijl hij van een redelijke afstand werd genomen en de keeper in feite 'alle tijd' had.
Ver van de goal houden die gast in elk geval en zet gewoon geen muur neer.
Daar ben ik altijd tegen, maar goed, misschien breekt nood wet ditmaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gewoon gelijk een doodschop geven, dan ben je er gelijk vanaf![]()
Als je hem niet correct kan afstoppen moet je dat maar doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd tegen, maar goed, misschien breekt nood wet ditmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |