ja, de-retro-bowledquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Maar ik heb ook genoeg dingen gedaan hier.
Daar ga ik minder tijd aan besteden deze vakantie. Enkele dagen misschien. De rest is voor de bouwvakkers hoor.. Er moet nog 45 meter schutting gebouwd worden.. daar ga ik me niet aan wagen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klussen enzo he?![]()
Ik ga btw misschien naar Fiji of de Cook Islands.
wtf doe jij hier, ga naar FB ofzoquote:
Je hebt hem hequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat zo maar een broodje met ei maken
echt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je had al een TVP eigenlijk al he, door je eerste post
joah..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt hem he
Smakelijk trouwens
Das wel vroeg ja, maar had je wat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
joah..
8.30-17u, dit betekend dan ook dat ik om 7u weg moet![]()
Niets meer, maar 't zal wel de eerste dagen wennen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel vroeg ja, maar had je wat anders verwacht dan?
Wennen is het zeker, maar gaat snel hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niets meer, maar 't zal wel de eerste dagen wennen zijn
Heb daarnaast nog ff luba gebeld, dat ik evt. volgende week nog wel een weekje wil werken voor ze
DD is een zeikerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Joah..
Dus eigenlijk heeft DD wel een beetje gelijk
Mja, Yvonne gooit net een potentieel rel-topic in FB op slotquote:
da's jammer, ik ben wel in voor een relquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, Yvonne gooit net een potentieel rel-topic in FB op slotDus kom ik jou maar pesten
![]()
![]()
oh jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zwaar verzuurde ex-crew noemen ze dat
open er dan zelf een, mister beste-fokchatcrewmedewerker-die-geen-fokchatcrewmedewerker-isquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, Yvonne gooit net een potentieel rel-topic in FB op slotDus kom ik jou maar pesten
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
open er dan zelf een, mister beste-fokchatcrewmedewerker-die-geen-fokchatcrewmedewerker-is
flauw hequote:
hier (nog) niet iig..quote:Buikgriep schijnt te heersen.
Ik heb een prachtig knalrood regenpak van de TPGquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
flauw heerg nat geworden?
[..]
hier (nog) niet iig..
rare verf dan, wel afgeven op je handen, maar er daarna niet meer vanaf krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig knalrood regenpak van de TPG. Wel natte voeten
. En ik ben er achter gekomen dat mijn veters onwijs afgeven, en dat die verf als het eenmaal op je handen zit bijzonder hardnekkig is
.
Nog steeds de 'gewone' griep, of buikgriepquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
hoi es..
ja, hier is een zieke..![]()
Ik ook, maar ik moet nog wachten tot begin meiquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vooral geestelijk denk ik. Ben toe aan vakantie, da's wel duidelijk.
Volgens mij ben ik dat toch echt, de kandidaten voor je op een rijtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
open er dan zelf een, mister beste-fokchatcrewmedewerker-die-geen-fokchatcrewmedewerker-is
'gewoon' griepje.. Ben nooit ziek, maar na 2,5 week up and down ben ik vandaag maar eens thuis gebleven. Geen andere verschijnselen dan lichte misselijkheid, hoofdpijn en veel spierpijn. (gelukkig is dat het)quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog steeds de 'gewone' griep, of buikgriep.
Kyran heeft al een dag lopen spugen, vandaag schijnt Nina aan de beurt te zijn, Pat heeft ook vandaag 'darmklachten'en zelf ben ik misselijk (en heb het benauwd, maar da's weer iets anders).
dan ben ik alweer terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet nog wachten tot begin mei
Ik hoef nog maar 2 dagen te werken, dan heb ik een weekje vrijquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet nog wachten tot begin mei
* Jumparound gooit een toetsenbord @ DDquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat toch echt, de kandidaten voor je op een rijtje
A^Tuin-hek
Breuls
Dubbeldrank
Fe2O3
HighLander
En nee Tweakers doen niet mee
* Dubbeldrank slaps Jumparound around a bit with a small Imperial-Class Stardestroyerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
* Jumparound gooit een toetsenbord @ DD
Heul veulquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef Jumparound het volgende:
pff, weet je wat die dingen kosten
niet zo veel meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef Jumparound het volgende:
pff, weet je wat die dingen kosten
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat ik er ben, natuurlijk
quote:
quote:
Altijd goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
Zonet even een schone install van XP gedaan![]()
Alles staat op de D schijf die momenteel niet draait....Daar staat ook nog een windows XP op, ik moet straks al mijn foto's en muziek even naar de C: gooien zodat ik dan de D kan formaterenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Altijd goedMits je natuurlijk wel je persoonlijke bestanden back-upped
![]()
Ah, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alles staat op de D schijf die momenteel niet draait....Daar staat ook nog een windows XP op, ik moet straks al mijn foto's en muziek even naar de C: gooien zodat ik dan de D kan formateren![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah, dat kan natuurlijk ook
Zelf gebruik ik het liefst gewoon de hele partitie als C: en backups knal ik wel op CD-ROM of DVD
Zelf gebruik ik het liefst "gewone" CD-ROM's (dus ook geen RW) dat brand het snelstquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ookik moet ongeveer 300 foto hebben, dan kan ik 1 DVD vol branden
![]()
Om nou een wereld CD's vol met foto's te hebben is ook niet echt prettig, daarnaast heb ik ze misschien maar zelden nodig. Spellen en programma's wordt een ander verhaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik het liefst "gewone" CD-ROM's (dus ook geen RW) dat brand het snelst![]()
Als ik genoeg data heb vergaard voor een volledige DVD dan pas brand ik het ook nog eens weg op DVD
Neuhh..iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Om nou een wereld CD's vol met foto's te hebben is ook niet echt prettig, daarnaast heb ik ze misschien maar zelden nodig. Spellen en programma's wordt een ander verhaal
Ja ik heb ook ruimte zat, maar zooi foto's op 1 DVD is wel makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neuhh..idd
Maar ik heb gelukkig genoeg ruimte op zolder dus kan wel wat kwijt
En ja, spelletjes heb ik ook, die zijn voor mij héél belangrijk
da's helemaal niet makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:15 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat zo pannenkoeken maken
Lekker makkelijk
Da's makkelijker jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's helemaal niet makkelijk
pizza, da's pas makkelijk
Dat zei de pizza net toen ie belde?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's makkelijker ja
Alleen ga ik dat al morgen eten hoor ik net
* leonieke duwt ff tegen Jumparoundquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
* Jumparound gooit een toetsenbord @ DD
Feestquote:
leven in de tokoquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Feest. Of probeer je hier gewoon leven in de toko te krijgen
.
Misschien dat dit beter werkt...quote:
*clear!*quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien dat dit beter werkt...
[afbeelding]
dat zei vriendinquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zei de pizza net toen ie belde?
daarmee heb ik nooit mogen spelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien dat dit beter werkt...
[afbeelding]
Ik ook niet, maar ik kan ook niet zeggen dat ik daar behoefte aan heb eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
daarmee heb ik nooit mogen spelen
mwah.. soms is 't best wel handig om te weten hoe zo'n ding werkt.. in de werkelijkheid zou je er bijna nooit mee in aanraking komen natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kan ook niet zeggen dat ik daar behoefte aan heb eigenlijk.
Ik geloof dat het tegenwoordig in een ehbo-cursus zit...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mwah.. soms is 't best wel handig om te weten hoe zo'n ding werkt.. in de werkelijkheid zou je er bijna nooit mee in aanraking komen natuurlijk
vreemd, aangezien dit niet iets is waar iedereen mee op straat looptquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het tegenwoordig in een ehbo-cursus zit...
Er komen steeds meer van die portable apparaten. Ik weet er hier in de buurt al twee, 1 bij de bank en 1 in de snackbar... En ik kom ook regelmatig van die bordjes 'geoefend AED (automatische externe defibrillator) bediende' tegen in de wijk met zo'n ehbo-teken erbijquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vreemd, aangezien dit niet iets is waar iedereen mee op straat loopt
alles thuis ook goed?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:34 schreef buzzer het volgende:
ah hoi, jullie zijn er ook nog allemaal...
ik heb het een beetje te druk de laatste dagen, het stormt behoorlijk op mijn werk momenteel, dus we moeten even alle zeilen bijzetten... (overigens niets negatiefs hoor)
Ok, maar ik dacht dat EHBO iets was wat iedereen overal moet kunnen, in geval van noodquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Er komen steeds meer van die portable apparaten. Ik weet er hier in de buurt al twee, 1 bij de bank en 1 in de snackbar... En ik kom ook regelmatig van die bordjes 'geoefend AED (automatische externe defibrillator) bediende' tegen in de wijk met zo'n ehbo-teken erbij.
bijna allemaal, en steeds minderquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:34 schreef buzzer het volgende:
dat krijg je he, als je geen conditie hebtquote:
MOET niet volgens mij hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ok, maar ik dacht dat EHBO iets was wat iedereen overal moet kunnen, in geval van nood
ik heb 'm wel, ik weet alleen niet meer waar ik 'm gelaten hebquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat krijg je he, als je geen conditie hebt
tja, goed zullen we het maar noemenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:44 schreef qu63 het volgende:
hoe is het trouwens met je verslaving D.?
da's ook het enige wat ik heb onthoudenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
MOET niet volgens mij hoor. Ik kan me van mijn opleiding alleen nog de stabiele zijligging herinneren
. Als je een cursus hebt gedaan moet je volgens mij wél steeds opfriscursussen doen om je 'insigne' te behouden.
En wat ik graag wil vergeten blijft op de harde schijf staan... Verzeker je er van dat je 'slachtoffer' niets in zijn/haar mond heeft en verwijder hetgeen er zich eventueel in de mond bevind. Gatverjasses, uitgekauwde kauwgom of (nog erger) een kunstgebitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's ook het enige wat ik heb onthouden
oja, en mond op mond dan
*jeugd EHBO diploma heeft
ow, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
En wat ik graag wil vergeten blijft op de harde schijf staan... Verzeker je er van dat je 'slachtoffer' niets in zijn/haar mond heeft en verwijder hetgeen er zich eventueel in de mond bevind. Gatverjasses, uitgekauwde kauwgom of (nog erger) een kunstgebit.
Iets van 650 dollar = 365 euro voor vlucht en 5 overnachtingen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar ga ik minder tijd aan besteden deze vakantie. Enkele dagen misschien. De rest is voor de bouwvakkers hoor.. Er moet nog 45 meter schutting gebouwd worden.. daar ga ik me niet aan wagen.
De Cook islands of Fiji.. doe maar chique..![]()
Hoe was het ziekenhuisbezoek?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:34 schreef buzzer het volgende:
ik heb het een beetje te druk de laatste dagen, het stormt behoorlijk op mijn werk momenteel, dus we moeten even alle zeilen bijzetten... (overigens niets negatiefs hoor)
het is wel een heftig onderzoek voor een kind, maar op zich is ze er redelijk doorheen gerold. Alleen de proffessor was heel erg verbaasd dat zijn vermoedens niet juist waren, en dat betekent dat er nog een batterij zeer verveldne onderzoeken gaan volgen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe was het ziekenhuisbezoek?
Dat zinnetje ben ik nog niet helemaal tevreden over, maar dat kan ik nog makkelijk bewerken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef classpc het volgende:
Ik heb trouwens m'n site ff een andere header gegeven. Hoe vinden jullie hem?
He wat vervelend buzzer. Wens d'r sterkte!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is wel een heftig onderzoek voor een kind, maar op zich is ze er redelijk doorheen gerold. Alleen de proffessor was heel erg verbaasd dat zijn vermoedens niet juist waren, en dat betekent dat er nog een batterij zeer verveldne onderzoeken gaan volgen..
classquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef classpc het volgende:
Hoi Jag
[edit]Al weer weg zeker
Jag, waarom kom je niet op msn?
Leuk! Je kunt zo aan de slag bij Fok!radio dan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en ik heb mijn classes ook gekozen.Maar nu is die vent er ineens niet.
Wat ik wil gaan doen:
Radio Production, Studio Production, Visual Communication, Journalism Theory & Practice.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leuk! Je kunt zo aan de slag bij Fok!radio dan!
Hoi
Zie sig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef Gizmore het volgende:
'En dan hebben we na Yvonne's roddelrubriek *live* verbinding met Australië!'
'Australië?'
'Ja we hebben een speciale gast vanavond in deze TRV-uitzending'
Ik zie het al voor me
De Kiwi's en de Aussies zijn ook een heel ander volk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar dan is de lol er zo snel vanaf he
Dat weet ik, maar het verband van die zin met mijn post ontgaat me een beetjequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De Kiwi's en de Aussies zijn ook een heel ander volk.
Ik zei "Zie sig" omdat jij naar Australie refereert terwijl het NZ is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het verband van die zin met mijn post ontgaat me een beetje
Owjah: oepsquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zei "Zie sig" omdat jij naar Australie refereert terwijl het NZ is.
Dat nog net wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Owjah: oepsNou ja, whatever, je snapt wat ik bedoel enzo
![]()
De was? Het is 10 voor half 12 man?!!!!?!?!!11!!:d!1quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat nog net wel.
Trusten class.![]()
Ik ga ff de was doen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]![]()
Krijg alles wat meer op de rit en zo... Heb nu tenminste goede hulp!
Dat heb ik vandaag kunnen regelen. Weer op een heel andere plek dan ik gisteren in mijn hoofd had... Maar goed, de uitnodigingen zijn verstuurd, dus dat loopt ook!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]mooi zo
En is dat van gisteren nog gelukt?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag kunnen regelen. Weer op een heel andere plek dan ik gisteren in mijn hoofd had... Maar goed, de uitnodigingen zijn verstuurd, dus dat loopt ook!
Was ik dan degene die daar aan twijfeldequote:
Nee, maar mocht je er aan twijfelen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ik dan degene die daar aan twijfelde
Dat zal ik dus nu zeker niet meer doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar mocht je er aan twijfelen...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal ik dus nu zeker niet meer doen![]()
Vast wel, maar om dat nou hier te besprekenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nog meer dingen die je van me wilt weten??
Zolang het niet te intiem wordt...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel, maar om dat nou hier te bespreken![]()
Te intiem, hier, nooit tochquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zolang het niet te intiem wordt...
Donderdagmorgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker wel op woensdag avond.
Donderdagmiddag.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De was? Het is 10 voor half 12 man?!!!!?!?!!11!!:d!1D!!!1/!?
ok, flauw
Ik ben maar slapentv kijken en daarna slapen, morgen weer college enzo
Met zon en lekkere temperaturen ook weer zekerquote:
Nice try, maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Woensdagnacht en donderdagmorgen
Zon, wat wolken en behoorlijk benauwd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zon en lekkere temperaturen ook weer zeker![]()
Komt dus regen aan? Of is het daar standaard benauwd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zon, wat wolken en behoorlijk benauwd.![]()
Hoeft ook niet, donderdag nacht is ook een prima tijd ervoorquote:
Nu niet, straks niet, en ooit niet!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, donderdag nacht is ook een prima tijd ervoor
Het is hier sowieso benauwd maar vandaag is het wel behoorlijk goed te merken. Het waait ook niet zo heel erg omdat je in een grote stad zit. Alhoewel we vorig weekend nog bijna een soort van storm hebben gehad. Alles waaide van m'n bureau. Maar das ook wel weer lekker, die frisse lucht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt dus regen aan? Of is het daar standaard benauwd?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nu niet, straks niet, en ooit niet!!
Kan heel lekker zijn juist, zeker na een tropisch buitjequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is hier sowieso benauwd maar vandaag is het wel behoorlijk goed te merken. Het waait ook niet zo heel erg omdat je in een grote stad zit. Alhoewel we vorig weekend nog bijna een soort van storm hebben gehad. Alles waaide van m'n bureau. Maar das ook wel weer lekker, die frisse lucht.![]()
Die regen is behoorlijk lekker. Iedereen loopt ook gewoon door en gaat niet schuilen ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan heel lekker zijn juist, zeker na een tropisch buitje
Nou hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult.. nananana![]()
Dat is zoooooo 1995.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult.. nananana![]()
Op blote voeten? ik wou ook nog een keer die kant op, maar begin nu wel hard te twijfelen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die regen is behoorlijk lekker. Iedereen loopt ook gewoon door en gaat niet schuilen ofzo.Veel mensen lopen hier ook gewoon op blote voeten enzo. Dat gaat mij dan net weer even te ver..
![]()
Als we naar het cafe gaan om te eten gaan er soms nog wel eens wat mensen op blote voeten. Maar dat mag niet meer omdat men het daar niet hygienisch vind. En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op blote voeten? ik wou ook nog een keer die kant op, maar begin nu wel hard te twijfelen hoor
Ik was gister in een soort van retrostyle. Althans, het moest retro lijken.quote:
Dat moeten ze echt snel verbieden hoor. Al is lopen op slippers zo goed als het zelfde natuurlijk. Dus dat ook maar meteen verbiedenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als we naar het cafe gaan om te eten gaan er soms nog wel eens wat mensen op blote voeten. Maar dat mag niet meer omdat men het daar niet hygienisch vind. En terecht natuurlijk.Maar gister gingen we shoppen op K'Road. Daar zou ik dus echt niet op blote voeten gaan lopen.
![]()
Slippers zijn nog wel ok.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt snel verbieden hoor. Al is lopen op slippers zo goed als het zelfde natuurlijk. Dus dat ook maar meteen verbieden
Lopen op blote voeten is lekker...quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten ze echt snel verbieden hoor. Al is lopen op slippers zo goed als het zelfde natuurlijk. Dus dat ook maar meteen verbieden
Binnen wel ja, buiten niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lopen op blote voeten is lekker...
Dat is koud.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Buiten ook, vooral als de eerste sneeuw blijft liggen...
Smaken verschillen enzoquote:
Trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben naar bed, het begint hier ook koud te worden,
Truste
Haaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
* leonieke duwt ff tegen Jumparound
Helleuw![]()
Want.......?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef indahnesia.com het volgende:
alweer bijna avond. Ben net op tijd thuis gekomen merk ik wel.
hoi VMquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zo, nu eerst wat tijd voor mezelf...
Wat moet je er allemaal meequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:22 schreef classpc het volgende:
Ik kwam nog wat oude foto's tegen
Zo zag mijn gedeelte van de zolder er een paar jaar geleden uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Inmiddels is er wat weggegooid, ook weer wat bij gekomen...
Maar het meeste spul wat echt troep is, is wel weg nu.
Binnenkort gaat alles stuk voor stuk op de foto, en dan met de specificaties erbij online.
Ik plaats hier dan nog wel ff een linkje.
Geen idee eigenlijk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat moet je er allemaal mee![]()
Alles goed?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaai
en goedemorgen trouwens![]()
Ja, kan die andere ff niet meer vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Helleuw![]()
Je zit nog te sneeuwen![]()
vandaag niet helaasquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:27 schreef leonieke het volgende:
Niemand die een stuk bouwgrond of deftig huis in de aanbieding heeft?
Hoi trouwens![]()
Maar met zoveel zon vandaag kon ik echt niet meer spreken van winter.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kan die andere ff niet meer vindenis ook nog winter trouwens
Sorry?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar met zoveel zon vandaag kon ik echt niet meer spreken van winter.
Zo zalig vannamiddag. Zonnetje scheen in mijn lokaal, alle gordijnen open, raampje open. Heerlijk![]()
Moet je echt nog eens dringend naar België komen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry?
Hier was het de hele dag kutweer
Hoewel het gisteren NOG erger was
Ja. Ja. En ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt dolle_ hier nog weleens trouwens? Of es70? Of MutZ?
Ik ben idd dezelfde gebleven jaquote:
Yupsquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
* Godlike02 Nieuwsgierig kijkje komt doen
Alles goed hier?
Ik zie je dan wel op MSNquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, ja wie weet ben ik ook wel zo weer weg
daar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef classpc het volgende:
Hoi Leo en Fles en Godlike
Hoe gaat het daar?
Ziek, maar het weer maakte vandaag alles goed (ik kan er echt niet over zwijgen ehquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:39 schreef classpc het volgende:
Hoi Leo en Fles en Godlike
Hoe gaat het daar?
quote:
En in The Land of Plenty?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar?
Nou bij Nieke is het wel lekker weer zo te horen
ja, ja en jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt dolle_ hier nog weleens trouwens? Of es70? Of MutZ?
gadver.. details.. detailsquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mogen we niet meer stiekem vingeren achter het fietsenhok?
Nee, is afgeschaftquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mogen we niet meer stiekem vingeren achter het fietsenhok?
Daar is alles in overvloed, zoals het hoortquote:
kutquote:
of geen kut natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kut
Nou ja, dan lik ik je op MSN wel naar de horizon
combinatie klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef leonieke het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen of ik vanavond een stuk chocolade ga eten of een stuk flan of een ander stuk taart
Of misschien wel een combinatie van bovenstaande opties
flan? Tizda?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef leonieke het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen of ik vanavond een stuk chocolade ga eten of een stuk flan of een ander stuk taart
Of misschien wel een combinatie van bovenstaande opties
Ik kom ergens anders wel aan mijn TREKKENquote:
je kunt altijd nog vreemdgaan met je andere hand he..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom ergens anders wel aan mijn TREKKEN
Dat moet je maar eens voor me maken als ik in de buurt benquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Trekt op rijsttaart, maar zonder rijst
Ook lekker![]()
Ja, het probleem zit hem bij de chocolade. Die wil ik eigenlijk zeker eten maar da's niet echt dessert ehquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
combinatie klinkt wel lekker.
nou en? dan maar geen dessert vandaagquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het probleem zit hem bij de chocolade. Die wil ik eigenlijk zeker eten maar da's niet echt dessert eh![]()
Ja, sinds die WC-rolletjes te klein zijn geworden...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt altijd nog vreemdgaan met je andere hand he..
Ik maak enkel rijsttaart, appeltaart, pannenkoeken, cake en wafels.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je maar eens voor me maken als ik in de buurt ben
Ben je gek geworden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou en? dan maar geen dessert vandaag
als je dat allemaal maakt hoef je geen flan meer te kopen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik maak enkel rijsttaart, appeltaart, pannenkoeken, cake en wafels.
Flan wordt gekocht
Trouwens ik heb u al gezegd dat je eens een pompeschitterstaart moet proeven
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, sinds die WC-rolletjes te klein zijn geworden...
Heb ik ff geluk zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je dat allemaal maakt hoef je geen flan meer te kopen hoor
Flantaart is iets andersquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoiets, maar dan minder technisch.
Maar ik zei ook dat het op rijsttaart leek. En zo'n flubby dingen liken daar niet opquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. net zei je flan![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik zei ook dat het op rijsttaart leek. En zo'n flubby dingen liken daar niet op
Het is een specialiteit ehquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar zijn maar 4 plaatjes van![]()
Ooowwww... Crême Brulée?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zoiets, maar dan minder technisch.
het ziet er in ieder geval wel lekker uit.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is een specialiteit eh![]()
Maar ik denk de andere taart te eten vanavond (aangezien ik vanmiddag al een stuk flantaart heb gegeten) Het zijn de hormonen hoor
![]()
als je komt, hoef je er geen foto van te maken hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, nieke zorgt wel dat ze wat in huis heeft als ik komdan maak ik er een foto van
ben jij heimelijk verliefd op de tandarts?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, oke, moest je dat nu echt vermelden?![]()
Mag met de chef-kok erbij zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, nieke zorgt wel dat ze wat in huis heeft als ik komdan maak ik er een foto van
whehehehequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
vier
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mag met de chef-kok erbij zijn(zolang je ze er eventueel kunt van knippen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |