ja, de-retro-bowledquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd. Maar ik heb ook genoeg dingen gedaan hier.
Daar ga ik minder tijd aan besteden deze vakantie. Enkele dagen misschien. De rest is voor de bouwvakkers hoor.. Er moet nog 45 meter schutting gebouwd worden.. daar ga ik me niet aan wagen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klussen enzo he?![]()
Ik ga btw misschien naar Fiji of de Cook Islands.
wtf doe jij hier, ga naar FB ofzoquote:
Je hebt hem hequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat zo maar een broodje met ei maken
echt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je had al een TVP eigenlijk al he, door je eerste post
joah..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt hem he
Smakelijk trouwens
Das wel vroeg ja, maar had je wat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
joah..
8.30-17u, dit betekend dan ook dat ik om 7u weg moet![]()
Niets meer, maar 't zal wel de eerste dagen wennen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel vroeg ja, maar had je wat anders verwacht dan?
Wennen is het zeker, maar gaat snel hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niets meer, maar 't zal wel de eerste dagen wennen zijn
Heb daarnaast nog ff luba gebeld, dat ik evt. volgende week nog wel een weekje wil werken voor ze
DD is een zeikerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Joah..
Dus eigenlijk heeft DD wel een beetje gelijk
Mja, Yvonne gooit net een potentieel rel-topic in FB op slotquote:
da's jammer, ik ben wel in voor een relquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, Yvonne gooit net een potentieel rel-topic in FB op slotDus kom ik jou maar pesten
![]()
![]()
oh jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zwaar verzuurde ex-crew noemen ze dat
open er dan zelf een, mister beste-fokchatcrewmedewerker-die-geen-fokchatcrewmedewerker-isquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja, Yvonne gooit net een potentieel rel-topic in FB op slotDus kom ik jou maar pesten
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
open er dan zelf een, mister beste-fokchatcrewmedewerker-die-geen-fokchatcrewmedewerker-is
flauw hequote:
hier (nog) niet iig..quote:Buikgriep schijnt te heersen.
Ik heb een prachtig knalrood regenpak van de TPGquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
flauw heerg nat geworden?
[..]
hier (nog) niet iig..
rare verf dan, wel afgeven op je handen, maar er daarna niet meer vanaf krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig knalrood regenpak van de TPG. Wel natte voeten
. En ik ben er achter gekomen dat mijn veters onwijs afgeven, en dat die verf als het eenmaal op je handen zit bijzonder hardnekkig is
.
Nog steeds de 'gewone' griep, of buikgriepquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
hoi es..
ja, hier is een zieke..![]()
Ik ook, maar ik moet nog wachten tot begin meiquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vooral geestelijk denk ik. Ben toe aan vakantie, da's wel duidelijk.
Volgens mij ben ik dat toch echt, de kandidaten voor je op een rijtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
open er dan zelf een, mister beste-fokchatcrewmedewerker-die-geen-fokchatcrewmedewerker-is
'gewoon' griepje.. Ben nooit ziek, maar na 2,5 week up and down ben ik vandaag maar eens thuis gebleven. Geen andere verschijnselen dan lichte misselijkheid, hoofdpijn en veel spierpijn. (gelukkig is dat het)quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog steeds de 'gewone' griep, of buikgriep.
Kyran heeft al een dag lopen spugen, vandaag schijnt Nina aan de beurt te zijn, Pat heeft ook vandaag 'darmklachten'en zelf ben ik misselijk (en heb het benauwd, maar da's weer iets anders).
dan ben ik alweer terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet nog wachten tot begin mei
Ik hoef nog maar 2 dagen te werken, dan heb ik een weekje vrijquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet nog wachten tot begin mei
* Jumparound gooit een toetsenbord @ DDquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat toch echt, de kandidaten voor je op een rijtje
A^Tuin-hek
Breuls
Dubbeldrank
Fe2O3
HighLander
En nee Tweakers doen niet mee
* Dubbeldrank slaps Jumparound around a bit with a small Imperial-Class Stardestroyerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
* Jumparound gooit een toetsenbord @ DD
Heul veulquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef Jumparound het volgende:
pff, weet je wat die dingen kosten
niet zo veel meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef Jumparound het volgende:
pff, weet je wat die dingen kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |