Quequote:Omdat je een ontzettende zeikende zichzelf heel wat vindende pisvinger bent die om aandacht vraagt over de misbruikte rug van wat terecht afgezeken exemplaren van een ander ras?
Een rugmisbruikjequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef Jumparound het volgende:
Yvonne, wil je mijn rug ook misbruiken?
je vergat een hoofdletterquote:
quote:Uw zoekbewerking - pisvinger - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Wie zegt dat het zijn moeder isquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die piem0l van die jongen ligt op de been van zn ma![]()
Wie zegt dat dat kind een jongen isquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het zijn moeder is![]()
opgehezen sportsokkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat kind een jongen is
wie zegt dat het uberhaubt familie van elkaar is... schopje ---> ONZ dan maar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat kind een jongen is
Omdat jullie een topic verkloten hoeft hij nog niet naar ONZ, de vraag aan wonko staat nog steeds open. Ik gok dat die nu zijn broek aan het volpoepen is, bang voor de ban als hij eenmaal zijn stupide uitlating heeft verklaard.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef Quistis het volgende:
[..]
wie zegt dat het uberhaubt familie van elkaar is... schopje ---> ONZ dan maar?![]()
Nee hoor, die gaat met een bocht zo haar flamoes in!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die piem0l van die jongen ligt op de been van zn ma![]()
Mail/postduif/MSN/icq?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
Wonko! Hierkomen!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
Wonko! Hierkomen!
Jee...is wel erg lang geleden hoor...denk denk....quote:
Waar waar???quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
Wonko! Hierkomen!
Hihi...ja knikkende knietjes...of was dat van geilheid omdat Yvonne me zo lekker commandeert....fap fap.....rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat jullie een topic verkloten hoeft hij nog niet naar ONZ, de vraag aan wonko staat nog steeds open. Ik gok dat die nu zijn broek aan het volpoepen is, bang voor de ban als hij eenmaal zijn stupide uitlating heeft verklaard.
Nou...dat verklaren kun je wel in je hol proppen...duurt mij te lang allemaal.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat jullie een topic verkloten hoeft hij nog niet naar ONZ, de vraag aan wonko staat nog steeds open. Ik gok dat die nu zijn broek aan het volpoepen is, bang voor de ban als hij eenmaal zijn stupide uitlating heeft verklaard.
Lees de OP dan kneusquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef wonko het volgende:
Maar wat was de vraag ook alweer?
Over dat 'terecht afgezeken"?
Mach 3...wat scheerschuim...wat armbewegingen....tjing...glimmen doet die zak.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef yvonne het volgende:
Godverdegodver!
Verklaar die zin, met je geschoren zak
Happy happy joy joyquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef yvonne het volgende:
Heb je goddomme eens een keer een naamtopic
Hé, je bent erquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Mach 3...wat scheerschuim...wat armbewegingen....tjing...glimmen doet die zak.
Kneus? Nee, gladgeschoren zul je bedoelen.quote:
Kom kom..ik kan je moeilijk laten zitten. Kan ik niet over mijn hart verkrijgen.quote:
Er eens wat van!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef yvonne het volgende:
HW!!! Zeg er eens wat van!
Verrek...ikke dommie...refraseer je vraag eens...ikke nie snap maakquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef yvonne het volgende:
En dan nu.....ANTWOORD!!!
Uiteraard, maar geef je nou goddomme nog antwoord?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef wonko het volgende:
Lo??
Vonny...is u daar? Of zit je een gladgeschoren zak te visualiseren?
Die staat!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |