Ja mee eens... grafzooiquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef Misstique het volgende:
BS kappen met de lapo posten als je niet opent!!!![]()
Het is algemeen bekend dat ik dit niet open, dame.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef Misstique het volgende:
BS kappen met de lapo posten als je niet opent!!!![]()
Makkelijk gezegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik dit niet open, dame.
dan ook niet sluitenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zorg er dan voor dat je níet de lapo postquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zorg er dan voor dat je níet de lapo post![]()
d.quote:
da's jouw probleem!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling.
Het is al goed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling.
Je wist dat ik dit niet open, je ziet me de lapo maken en toch open jij dan geen topic?quote:
ja.. dan heb je binnen de kortste keren 10 verschillende [BeF] topics, als iedereen dat doetquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Je wist dat ik dit niet open, je ziet me de lapo maken en toch open jij dan geen topic?
Ik was bang dat ik zou dubbelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Je wist dat ik dit niet open, je ziet me de lapo maken en toch open jij dan geen topic?
Oh jee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik zou dubbelen![]()
Dat is een grote angst van mequote:
Mijn taalkundigheid gaat met sprongen achteruit sinds ik weer meer fok.quote:
Bagger.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef jackson het volgende:
Oohja... hoe is het weer bij jullie?
het is net gestopt met regenen... nu komt het zonnetje weer een heel klein beetje door!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef jackson het volgende:
Oohja... hoe is het weer bij jullie?
Euhmm... blame me.quote:
Dat had ik wel bestelt ja (nu wel met een T BSquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is net gestopt met regenen... nu komt het zonnetje weer een heel klein beetje door!
Vervang het eens door "smurfen" ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat had ik wel bestelt ja (nu wel met een T BS? )
Johquote:
Nee... daar ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:27 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Vervang het eens door "smurfen" ?
Ik bevind mij thans echter in Amersfoort..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja in zwolle nog wel!
Ik doe mijn best voor goed weerquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bevind mij thans echter in Amersfoort..
Nou ik zie geen reden dus het lijkt me sterkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef Replacement_driver het volgende:
Misschien doet een verse pot thee me goed.
dan zal het waarschijnlijk snel droog worden! [14.gif]quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bevind mij thans echter in Amersfoort..
De honger wint het van mn haat voor regen. Ik ga lunch halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan zal het waarschijnlijk snel droog worden! [14.gif]
Eetzequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
De honger wint het van mn haat voor regen. Ik ga lunch halen![]()
loop naar het westen, daar is het waarschijnlijk al droog!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
De honger wint het van mn haat voor regen. Ik ga lunch halen![]()
Het is een klotedag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou ik zie geen reden dus het lijkt me sterk
Nu niet.quote:
True.... maar doe mij toch maar een zonnetjequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:37 schreef rompompom het volgende:
Weer is voor mietjes!
Checkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
True.... maar doe mij toch maar een zonnetje![]()
Hey C, Leuk dat je er weer bent enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef Chowi het volgende:
Welcome back Chowi. Yeah, thank you, thank you.
C.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef Chowi het volgende:
Welcome back Chowi. Yeah, thank you, thank you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |