Ja mee eens... grafzooiquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef Misstique het volgende:
BS kappen met de lapo posten als je niet opent!!!![]()
Het is algemeen bekend dat ik dit niet open, dame.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef Misstique het volgende:
BS kappen met de lapo posten als je niet opent!!!![]()
Makkelijk gezegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik dit niet open, dame.
dan ook niet sluitenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zorg er dan voor dat je níet de lapo postquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zorg er dan voor dat je níet de lapo post![]()
d.quote:
da's jouw probleem!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling.
Het is al goed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Dat was ook niet de bedoeling.
Je wist dat ik dit niet open, je ziet me de lapo maken en toch open jij dan geen topic?quote:
ja.. dan heb je binnen de kortste keren 10 verschillende [BeF] topics, als iedereen dat doetquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Je wist dat ik dit niet open, je ziet me de lapo maken en toch open jij dan geen topic?
Ik was bang dat ik zou dubbelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Je wist dat ik dit niet open, je ziet me de lapo maken en toch open jij dan geen topic?
Oh jee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik zou dubbelen![]()
Dat is een grote angst van mequote:
Mijn taalkundigheid gaat met sprongen achteruit sinds ik weer meer fok.quote:
Bagger.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef jackson het volgende:
Oohja... hoe is het weer bij jullie?
het is net gestopt met regenen... nu komt het zonnetje weer een heel klein beetje door!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef jackson het volgende:
Oohja... hoe is het weer bij jullie?
Euhmm... blame me.quote:
Dat had ik wel bestelt ja (nu wel met een T BSquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is net gestopt met regenen... nu komt het zonnetje weer een heel klein beetje door!
Vervang het eens door "smurfen" ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat had ik wel bestelt ja (nu wel met een T BS? )
Johquote:
Nee... daar ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:27 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Vervang het eens door "smurfen" ?
Ik bevind mij thans echter in Amersfoort..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja in zwolle nog wel!
Ik doe mijn best voor goed weerquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bevind mij thans echter in Amersfoort..
Nou ik zie geen reden dus het lijkt me sterkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef Replacement_driver het volgende:
Misschien doet een verse pot thee me goed.
dan zal het waarschijnlijk snel droog worden! [14.gif]quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik bevind mij thans echter in Amersfoort..
De honger wint het van mn haat voor regen. Ik ga lunch halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan zal het waarschijnlijk snel droog worden! [14.gif]
Eetzequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
De honger wint het van mn haat voor regen. Ik ga lunch halen![]()
loop naar het westen, daar is het waarschijnlijk al droog!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
De honger wint het van mn haat voor regen. Ik ga lunch halen![]()
Het is een klotedag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou ik zie geen reden dus het lijkt me sterk
Nu niet.quote:
True.... maar doe mij toch maar een zonnetjequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:37 schreef rompompom het volgende:
Weer is voor mietjes!
Checkquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
True.... maar doe mij toch maar een zonnetje![]()
Hey C, Leuk dat je er weer bent enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef Chowi het volgende:
Welcome back Chowi. Yeah, thank you, thank you.
C.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef Chowi het volgende:
Tyf opquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef Chowi het volgende:
Pauper.quote:
Wel erg snel conclusies trekkenquote:
Yesh. Dat jij mij daar zomaar toestemming voor geeft. Hihi. Ik voel me vereerd.quote:
wil je m'n handtekening?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yesh. Dat jij mij daar zomaar toestemming voor geeft. Hihi. Ik voel me vereerd.
Neuh.quote:
Jouw handtekening is vast iets van zo, of zo. Wat is daar zo speciaal aan?quote:
dattie van mij isquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jouw handtekening is vast iets van zo, of zo. Wat is daar zo speciaal aan?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef mcDavid het volgende:
had ik maandag een fruitmand [] gekregen van mijn hospita [
], wou ik er net aan beginnen, is de helft van het fruit al weggelopen ongeveer
Hij kan net zo goed van iemand anders zijn.quote:
Graag gedaan.quote:
Later aangekomen dan gepland, maar t gaat om t idee.quote:
Ik waardeer het gebaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Later aangekomen dan gepland, maar t gaat om t idee.
Ik ben ook nog snotterig, maar het gaat al beter.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Litso het volgende:
Ik ben trouwens vandaag ook nog snotterig... het wordt alleen maar erger
Ik ben er weer, je hoeft mijn taken niet meer waar te nemen.quote:
erg nat geworden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Later aangekomen dan gepland, maar t gaat om t idee.
neen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij kan net zo goed van iemand anders zijn.
Bijdehand.quote:
Ik had mezelf voorbereid, dus nee.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet IRL bedankt hoor
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorbereid, dus nee.
Bwhehehe.... grijp em Mquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat kun je binnenkort doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Doch terecht!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu om foto's vragen zou wel heel erg zielig zijn he?
Och, als het niet beter kan krijgen dan Dagonet kunnen we wel radenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ga jou heel hard schoppen binnenkort.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, als het niet beter kan krijgen dan Dagonet kunnen we wel raden
volgens mijn horoscoop had ik gisteren een charmant, of misschien zelfs opwindend avondje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, als het niet beter kan krijgen dan Dagonet kunnen we wel raden
Wens haar een goede dagrust van mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef Replacement_driver het volgende:
De schone deerne is slapende.
Ik doe wel heel mooie scheenbeschermers aan. Met hartjes.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga jou heel hard schoppen binnenkort..
Waarom is het Kronos Quartet ook alweer zo goed?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wens haar een goede dagrust van mij.
Dat haalt echter weinig uit tegen mijn puntlaarzen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik doe wel heel mooie scheenbeschermers aan. Met hartjes.
Vraag het aan Glass of Reich.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Waarom is het Kronos Quartet ook alweer zo goed?
Zonde.... ben de naams bekendheid even aan het checken her en derquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef Misstique het volgende:
Nope.
schaakclub? golfclub?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:30 schreef jackson het volgende:
Kent hier trouwens iemand in dit Topic een Club met de naam: "poema". In utrecht ?!
Ik zal het tijdens het volgende college eens aan Steve vragen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef cerror het volgende:
Ik haat maagpijn.
Maagpijn is wat anders dan wat rennie bestrijdquote:
Doe hem de groeten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik zal het tijdens het volgende college eens aan Steve vragen.
Bestrijdt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Maagpijn is wat anders dan wat rennie bestrijd
"Hey mister Reich, Misstique told me to say hi."quote:
Oohja.. rennie is et onderwerp enzoquote:
Iets in die trant jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
"Hey mister Reich, Misstique told me to say hi."
Derde persoon enkelvoud, enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Oohja.. rennie is et onderwerp enzo
Ik kan het altijd proberen.quote:
Misschien als ik heel hard schreeuw.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen.
Boeiendquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Derde persoon enkelvoud, enzo.
én je rechterhand uitstekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Misschien als ik heel hard schreeuw.
Moet kunnenquote:
*megafoon aangeeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Misschien als ik heel hard schreeuw.
Ik wil echt een megafoon hebben.quote:
leuk voor in de bioscoop!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wil echt een megafoon hebben.
En dan te pas en te onpas door dat ding praten.
Gewoon als je vlak naast iemand zit. "Hee geef mij die asbak eens?" en dan een megafoon pakken en daardoor "Asjeblieft" zeggen.
En daar dan met gedempte stem doorheen pratenquote:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=18&vidid=66quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef Litso het volgende:
[..]
En daar dan met gedempte stem doorheen praten
"Ook wat popcorn?"
"Ja! Lekker!"
van alle kanten "ssst!"
"Sorry!"
Dank. Is er nog wat gebeurd in BeF?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:30 schreef Litso het volgende:
Welkom.
Mt is *niet* nat gewordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dank. Is er nog wat gebeurd in BeF?
anti-climax.quote:
Kon je dat dan wel als ze zich niet had voorbereid?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kan er verder ook niets aan doen, ze had zich gewoon goed voorbereid
tuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kon je dat dan wel als ze zich niet had voorbereid?
nieteens bevruchtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef Litso het volgende:
Eitje bakken.
Eitjes zijn okay.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef Litso het volgende:
Eitje bakken.
Dat is zó 2002quote:
Als in, dan groeit het en heb je daarna meer te eten?quote:
mental imagequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als in, dan groeit het en heb je daarna meer te eten?.
Mmm babies, the other other white meat.quote:
*topic over embryosoep zoekt*quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als in, dan groeit het en heb je daarna meer te eten?.
CUL.quote:
Dat klinkt als een geitentopic.quote:
nu je het zegt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat klinkt als een geitentopic..
volgens mij heb ik dat gemist!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerder in de Wiki bij 'legendarische Xebrozius topic'
Ik ben nu ook wel benieuwd.quote:
Hoi Chow, lekker geslapen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Chowi het volgende:
Wakker, alweer.
Mwoah.quote:
Matig dus.quote:
ik betrap mezelf erop dat ik over 5 minuten weg moet voor een tentamen, dat ik nog moet scheiten, en nog moet beginnen met leren...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
Ik betrap mezelf er steeds op dat ik écht geen fuck uithaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |