Als je Utrecht aan doet zou je dan ook Lopik aan willen doen of is dat ver om?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik woon in Klundert NB, maar wil met alle plezier ook Utrecht even aandoen op mijn rondje
Ik denk dat het handig is gewoon een dag te prikken waarop ik ga rijden. En dan haal ik de spullen op die niet verstuurd kunnen worden of waarvan het handiger is dat ze opgehaald worden. En dan aan het einde van de rit breng ik het bij jou (of daar waar het naartoe moet). Is dat een plan?
Lopik is voor mij onderweg naar Utrecht, dus geen probleemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:53 schreef Anitra het volgende:
Als je Utrecht aan doet zou je dan ook Lopik aan willen doen of is dat ver om?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lopik is voor mij onderweg naar Utrecht, dus geen probleem
Nope; ligt ook prachtig op de routequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:08 schreef Sugar het volgende:
En Eindhoven? Is dat lastig, ElisaB?
Waar woont jouw huis dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:17 schreef Leah het volgende:
Ik lig dus echt mijlen buiten jouw route. Maar ik ken een vertegenwoordiger, en die ga ik stalken
![]()
je hoeft niet per se langs maarssen hoor, ik wil 't pakje wel bij Ireth afgeven.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik maak maar eens even een lijstje, dan houden we het overzicht een beetje
Op een nog nader te bepalen dag, ga ik naar:
Ireth / Bix - Utrecht / Maarssen
Anitra - Lopik
Sugar - Eindhoven
DaanBanaantje - Almere
Verschoningsmatje heb ik nog welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:30 schreef Leah het volgende:
Daan, ik vond hier ook nog een luiertas, wel zonder verschoningsmatje (kwijt) en donker met lichtblauw, model bowlingtas. Kun je d'r wat mee? Vooralsnog heb ik nog steeds geen vervoer richting Rotterdam, maar ik begrijp dat jij in Almere woont?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:29 schreef bixister het volgende:
je hoeft niet per se langs maarssen hoor, ik wil 't pakje wel bij Ireth afgeven.
Komt wat mij betreft goed uit, mits ik even een tijd krijg. Moet Christan bij oma ophalen maar die tijd kan ik makkelijk aanpassen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:59 schreef Jelief het volgende:
Sjak doet zondag Haarlem aan:)
Nou, ik ben niet zo scheutig met mijn gegevensquote:
Richting Zwolle ligt ook op de route, dus als het met de vertegenwoordiger niet lukt, dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:37 schreef Leah het volgende:
Nou, ik ben niet zo scheutig met mijn gegevensMaar denk maar in de richting Zwolle
.
Oe! Da's mooi! Alhoewel nr twee hier prima overleefd heeft zonder verschoningmatje, is het wel zo leuk als het compleet is.quote:
Volgens mij maak jij die route gewoon passendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Richting Zwolle ligt ook op de route, dus als het met de vertegenwoordiger niet lukt, dan hoor ik het wel.
En zo is hetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:41 schreef Leah het volgende:
Volgens mij maak jij die route gewoon passend![]()
.
Is goed hoorquote:Ik ga het even vragen, en anders mail ik je even waar ik precies woon, en of dat zou kunnen lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |