Mail je adres maar even dan naar caronline74@hotmail.com, heb je ze morgen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:44 schreef DaanBanaantje het volgende:JAAAAAAAAAAAAAA!
Dat zou geweldig leuk zijn!
gemaildquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mail je adres maar even dan naar caronline74@hotmail.com, heb je ze morgen.
liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:51 schreef renzell het volgende:
Jee Daan, ik lees het nu pas.... kijk nooi echt in dit topic namelijk.
Ik heb ook nog wel wat liggen denk ik! (kan ik dan binnenkort wel meenemen als we elkaar toch gaan zien!)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:24 schreef renzell het volgende:
Ik heb gezocht!
En gevonden:
- twee kruikenzakken (met dank dus aan Luchtbel)
- 3 broekjes maat 50 (2 badstof wit en 1 stoere rode)
- 1 stoer en lief rood badstoffen berenpakje met capuchon (met dank aan Sugar!)
- 1 oranje met creme pakje (iuit 1 stuk) maat 50/56 plus bijbehorend mutsje (heeft Juul van mijn oma gekregen en nooit gedragen)
- navelbandjes (nog in de verpakking)
- wit badstoffen pyamaatje uit 1 stuk (met voetjes en lieve opdruk)
- een schattig paars/roze schilderijtje met vlindertje
- 2 mutsjes: creme met opdrukje en wit (nooit gedragen)
- een gewatteerd slaapzakje zonder mouwen (of is dat niet meer nodig?)/ kleinste maatje.
- boxkleed
- 4 witte Jip en Janneke rompers maat 50/56/ met dank aan HEMA
- een badthermometer (nog nodig of niet?)
Nu duikt Renzell weer tussen de spullen om de beloofde badcapes te vinden.![]()
Ja, ik weetut! Maar ik heb geen idee waar ik ze op moet hangen... dus ze liggen al een jaar in de kast van Lara.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:25 schreef renzell het volgende:
Wow, die zijn cool CarOnline!
Ja hou op... ik schaam me doodquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef renzell het volgende:
En, het valt een beetje in het niet bij de supercoole prinsessenlamp van CarOnline, maar ik vind net nog van die badstoffen HEMA-sokjes met rammelkikker erop..... was hier een echte hit!
oranjequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef Lishe het volgende:
Ooo, wat geweldig dit! Nu het over die gorijnen gaat... Ik heb nog oranje gordijnstof, maar ik weet niet of het voldoende is (grote ramen, kleine ramen.) Joepiedepoepiie, Daan, super van je!
(En wat een coole zakken Caronline, ik heb ze in het oranje, ideaal voor knuffels!)
Dank je wel lishe!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Lishe het volgende:
Dan ga ik vanavond op jacht naar het stof. Er zit van dat gordijnaband aan, en da's nie zo mooi, ik heb ze zelf gemaakt namelijk. Ik reken dan meteen even uit hoeveel het is enzo. Leuk!
Oeh, Sugar, dat badpakje.
Jelief, Haarlem gaat mij ook wel lukken hoor. Ik kan dit weekend wel langs rijden en maandag breng ik het weg naar DaanBanaan. Rewimo, zal ik jouw spullen dan ook op komen pikken ergens? Je kunt het ook bij Faat brengen dan scheur ik daar even langs als je dat prettiger vindt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Jelief het volgende:
Daan, ik heb wat oudere badcapes (ik heb er geloof ik 6 in de la liggen en aan drie of vier heb ik wel genoeg) ik wil er wel twee doneren. Ook heb ik een roze kruikenzak met beestenhoofd. Dan ga ik ook nog even in de kleertjes spitten die al bij mijn mams staan voor de verkoop. Als ik wat bij elkaar heb denkik wel even na over hoe het bij jou komt, Misschien kan ik iets met Rewimo regelen.
I know.. maar er zijn van die grijze dingen afgebroken.. en er zijn 2 sliertjes met kralen kapotquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:22 schreef CarOnline het volgende:
Argh! Dat méén je niet!
Helemaal kapot? Zo'n grote smak maakte ie niet! Oh en je moet hem in elkaar zetten hé!
ze is nu 29 weken.. en ja.. misschien heb je ook wel gelijk.. maar ik weet niet of ik alles zo snel in huis kan hebben en ik wil het zo graag allemaal tegelijk geven.. Ik geef het dan uiterlijk de 35ste week en als ik alles eerder binnenheb doe ik het danquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:28 schreef nebelung het volgende:
Ik wou dat ik iets bij te dragen had, maar ik heb alleen nog een knalroze klamboe in verpakking. En ik zie dat je al een hemeltje hebt.
Wat ik me wel afvraag Daanbanaantje... ze is nu 27 weken, geloof ik he, en je wilt alles pas geven op 35 weken. Is dat slim? Ik bedoel.. ze zal al in de stress zijn en ik weet nog wel dat ik, zelfs in mijn goede situatie, op 35 weken al behoorlijk nesteldrang/paniek/stress had om alles klaar te krijgen. Nu heeft ze 8 weken om zich het hoofd te breken waar ze alles vandaan moet halen, zou dat niet veel stress opleveren denk je? Als ze nou weet dat je 'iets' verzameld hebt, is dat wellicht minder.
Sorry voor de bemoeienis
dat dubbel dat gaat echt niet gebeuren jammer genoegquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
Wat onwijs lief van iedereen!Echt wel!
Ik had ook al zitten bedenken dat zo lang wachten mss niet heel handig is anders is er straks nog de kans op dubbele dingen of zo. Zou ook zonde zijn .
ik zit nu te kijken.. misschien kan ik dat grijze dingetje wel lijmen met secondelijm ofzo en die kraaltjes zo ook weer heel maken..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
I know.. maar er zijn van die grijze dingen afgebroken.. en er zijn 2 sliertjes met kralen kapot
Zo ongelofelijk sneu...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:52 schreef DaanBanaantje het volgende:
dat dubbel dat gaat echt niet gebeuren jammer genoeg![]()
![]()
quote:maar echt onwijs lief is het zeker!
Jemigquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
I know.. maar er zijn van die grijze dingen afgebroken.. en er zijn 2 sliertjes met kralen kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |