mensen die niet tegen de winter kunnen zijn mietjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
Ik zeg weg met de winter!
Zomer het hele jaar
Winter is voor mietjes
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mensen die niet tegen de winter kunnen zijn mietjes![]()
MANNEN!
Als iemand er ongelukkig voor staat jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef PDOA het volgende:
Echte mannen pissen tegen de wind in!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef PDOA het volgende:
Echte mannen pissen tegen de wind in!
dunno, huis is pas 1.5 jaar oud dus ik denk de storm.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zegt dat wat over de staat van je huis of over de storm?
Als je kat kraakt is hij/zij ziekquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef P8 het volgende:
windstil hier. het enige wat een krakend geluid maakt is mijn snurkende kat
nee, dan snurkt hij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je kat kraakt is hij/zij ziek
Aha, op die fietsch.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef P8 het volgende:
[..]
nee, dan snurkt hij.
of hij breekt zijn ruggetje
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je kat kraakt is hij/zij ziek
Ruil je woondoos in voor een fatsoenlijk huis..quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef Mute_Me het volgende:
Omdat het zo godsgruwelijk hard waait hier kraakt het dak nogal hard. Waardoor ik op de dag dat ik uit zou kunnen slapen, niet uit kan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik pleit voor het bannen van wind! is nergens goed voor (behalve voor zeilen, dus als ik ga zeilen moet er wel wind zijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |