zelfs ik als vrouw met vriend zou haar niet eens weigeren. Bedoel van 1 nachtje met haar kan je volgens mij heel veel leren..quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook niet, al hoop ik niet dat er teveel resten van de 2759 mensen die voor me zijn geweest zijn achtergebleven
Waarom?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:37 schreef EvilFaith het volgende:
[..]
zelfs ik als vrouw met vriend zou haar niet eens weigeren. Bedoel van 1 nachtje met haar kan je volgens mij heel veel leren..
allereerstquote:
met een opening van 10 rond zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:40 schreef Ericr het volgende:
Ze leert je hoe je een rondje 33,2 kan rijden.
Npu als ik alles moet geloven is tie uitgelebbert.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot snel de opening van Annemarie is op het moment.
ik kan die grap zolangzamerhand niet meer zien ni dit topicquote:
Ik denk dat de opening van Annemarie een beetje is achteruitgegaan in vergelijking met vroeger.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot snel de opening van Annemarie is op het moment.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik vind het maar een beetje infantiel al dat commentaar op Annemarie.
Ik ken haar goed en ik weet dat ze maar drie keer geneukt heeft:
Met Bart, met de Amerikaanse sprint selectie en met het eerste elftal van SC Heerenveen.
J.
Ik vind het maar een beetje infantiel al dat commentaar op Annemarie.
Ik ken haar goed en ik weet dat ze maar drie keer geneukt heeft:
Met Bart, met de Amerikaanse sprint selectie en met het eerste elftal van SC Heerenveen.
J.
en met het eerste elftal van SC Heerenveen.
J.
we hebben de opening van Ireen nog niet gehad toch... daar glij je tegenwoordig als een Volendamse paling doorheen....quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan die grap zolangzamerhand niet meer zien ni dit topic
Met Hugo Walker als commentator: "Komt die Piiiiiiiik...."quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:55 schreef Ericr het volgende:
De Thomas 700, nieuw record gangbangen.
Jongen jongen hoe kun je dat toch doen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Hugo Walker als commentator: "Komt die Piiiiiiiik...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |