Ik heb nog nooit een metro in Nederand gezien. Echt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik heb mensen gekend die nog nooit een Tram hadden gezien, laat staan een Metro...
tehuis ja, hadden we ook gespreksanalyse (onze groep in ieder geval). Er worden nu archeologische opgravingen gedaan ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was toch dat stinkgebouw waar we (gaat zoeken op RuG site voor naam....) Literaire Tekstinterpretatie hadden?
wablief? had je wel bij Nederlands weg moeten gaan?quote:of verigs is me nu
had ik het wel goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tehuis ja, hadden we ook gespreksanalyse (onze groep in ieder geval). Er worden nu archeologische opgravingen gedaan ofzo
[..]
wablief? had je wel bij Nederlands weg moeten gaan?![]()
Nooit in R'dam of A'dam geweest?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een metro in Nederand gezien. Echt.
quote:
mooiquote:CSM bevalt me veel beter
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
mooiIk ben zat van Nederlands
Ik ben er ook godsdienstwetenschappen bij gaan doen
Ik kan niet quoten? Waar heb je t overquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
niet eens gezien die verigs hahaha, trouwens jij moet naar de Uni van FOK! want je kunt niet quoten
wie dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ken nog zo iemand zoals jij...
Black_Tulipquote:
Ik heb het VWO gedaan (niet afgerond trouwens, in de 5e gestopt) en ik heb toch wel een aardige woordenschat, maar ik ken geen van die drie woordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Black_Tulip
ook zo'n taalzanikert
(maar wel lief hoor)
Ontopic: Vragen wat een bepaald redelijk nromaal woord betekent.
Ook weer een beetje zo'n dubieus onderwerp, want als je iets niet weet moet je het toch vragen? Van de andere kant mag je er van uitgaan dat woorden als "paradigma", "actor" en "negatie" je na het VWO niet geheel onbekend in de oren klinken. Een beetje algemene kennis magwel.
Dat is toch de bedoeling?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zie ik nu nog regelmatig.
Dat die geiten gaan zitten, netjes hun boek erbij pakken en het goede hoofdstuk erbij zoeken. Dan de Harry Potter-etui op tafel, een mooie vulpen eruit zoeken en een kwartier van tevoren al braaf zitten te wachten op de docent. Hopeloos.
Zeker in de context is het wel duidelijk, vind ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb het VWO gedaan (niet afgerond trouwens, in de 5e gestopt) en ik heb toch wel een aardige woordenschat, maar ik ken geen van die drie woorden
Tis me wat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je let op, houdt je waffel en maakt aantekeningen, eventueel print je van tevoren de sheets en maak je daar aantekeningen bij. Maar je boek heb je tijdens zo'n college absoluut niet nodig. Dat moet je ervoor of erna lezen, niet tijdens het college. En zo'n etui is al helemaal kansloos. Meer dan een pen, een marker en eventueel een potlood heb je niet nodig. En als je dan zo nodig een etui wil om alles bij elkaar te houden, pleur die dan in je tas. Maar ga dat ding niet pontificaal op tafel leggen en trots zijn op je kansloze brugklas-etui met plaatjes erop waar een derdeklasser zich al voor zou schamen.
En hoe verhouden de aantallen gehaalde tentamens zich tussen die twee groepen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien dat dat op 't HBO anders is, daar kan ik niet over oordelen. Ik loop zelf echter al een aantal jaren rond op de uni, maar blijf me verbazen als mensen zo idioot doen. Het is hier niet normaal, aangezien het maar een selecte groep is die het doet. Zo'n 90% doet het namelijk niet
Dat zijn niet eens eerstejaarsblunders maar gewoon domme vragenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vragen naar exacte definities is zeker geen schande, vooral omdat door de context van het vak een definitie nog wel eens kan verschillen. Alleen vind ik wel dat een beetje ontwikkeling van tevoren, zodat je in elk geval weet hoe je het moet spellen, erg handig is.
Overigens in de categorie stomme vragen:
Er wordt een tabel geshowd die puur als illustratie dient bij een besproken onderwerp. In de tabel staan een aantal (stuk of 100) fictieve percentages die enkel als voorbeeld dienen en verder volledig los staan van alle andere sheets. Het is niet eens een uitwerking van een som ofzo, het zijn puur verzonnen percentages. Dit is duidelijk voor bijna iedereen. En dan vraagt zo'n muts:
"Meneer, moeten we die tabel voor het tentamen uit je hoofd leren?"
En vervolgens flapte ik m'n 'Ja trut, jij wel' er weer te snel en te hard uit. Dom wijf.
Je bent een kansloze als je je irriteert aan etuis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je let op, houdt je waffel en maakt aantekeningen, eventueel print je van tevoren de sheets en maak je daar aantekeningen bij. Maar je boek heb je tijdens zo'n college absoluut niet nodig. Dat moet je ervoor of erna lezen, niet tijdens het college. En zo'n etui is al helemaal kansloos. Meer dan een pen, een marker en eventueel een potlood heb je niet nodig. En als je dan zo nodig een etui wil om alles bij elkaar te houden, pleur die dan in je tas. Maar ga dat ding niet pontificaal op tafel leggen en trots zijn op je kansloze brugklas-etui met plaatjes erop waar een derdeklasser zich al voor zou schamen.
Ik snap echt niet wat mensen toch voor vreemde vooroordelen hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar niet eens heel veel verschil tussen.
Als je echter naar de verschillen in sociaal leven kijkt...
Laat ze lekker, maar ga er hier niet over zeuren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik irriteer me niet, ik vind het gewoon dom
Kom op zeg, dan ben je 20 ofzo, en dan ga je brugklasser-gewoontes er op na houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |