Oke... Daarvoor ga ik dus niet naar meppel komen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is er èèn en overigens ook de slet van het cafè... tja je bent 15, hebt cup C en je bent alcohollist...![]()
Ze drinkt wel bier, je ziet het alleen niet. (laatst jatte ze nog bier van mij de hoer).
Teven ex van marcel natuurlijk.
Meen je dat nou joh?quote:
Geef haar een glimlach en een biertje en je hebt sex voor die avond...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Oke... Daarvoor ga ik dus niet naar meppel komen...
Dat soort bierdrinkend vrouwmensch kan ik in de dorpen hier in de buurt ook wel vinden...
Whehehe.. het ligt gevoelig he..quote:
Nogal, hoewel ik hier niet eens geboren ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. het ligt gevoelig he..
Oke... Ik twijfelde er al aan...quote:
Meppel is wel een leuk dorp hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal, hoewel ik hier niet eens geboren ben.
Hoeveel heb jij er nu van gezien?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meppel is wel een leuk dorp hoor
Het enige wat ik er eigenlijk van weet is dat m'n oma d'r geboren is...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meppel is wel een leuk dorp hoor
En een tyfushoeveelheid plaatjes.... hehehehe..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er nu van gezien?
Alleen stationsweg en een deel van koedijkslanden.
Et une slaapkamer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een tyfushoeveelheid plaatjes.... hehehehe..
Hehehe.. dat ook ja..quote:
Dan moet je er extra van genieten..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:09 schreef InsertCredit het volgende:
*biertje lostrekt.
Nog maar 2 te gaan![]()
Ik nog 2 kratten, maar ik wilde ook om twee uur slapen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:09 schreef InsertCredit het volgende:
*biertje lostrekt.
Nog maar 2 te gaan![]()
Kom nog ff op dat ene medium..quote:
Jomanda?quote:
Juk.. als je daar op moet komen...quote:
Ik weiger sex te hebben met Char.quote:
Heel verstandig.. zometeen zegt ze nog dat ze het zo cheil vindt dat dr opa staat toe te kijken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weiger sex te hebben met Char.
Het grote voordeel bij Jomanda lijkt me dat ze je op afstand kan laten komen... Dan hoef je niet naar d'r te kijken en fantaseer je er wat beters bij...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Juk.. als je daar op moet komen...
Ik voel... iets.. ik voel iets... komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heel verstandig.. zometeen zegt ze nog dat ze het zo cheil vindt dat dr opa staat toe te kijken...
Toch is het vies..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Het grote voordeel bij Jomanda lijkt me dat ze je op afstand kan laten komen... Dan hoef je niet naar d'r te kijken en fantaseer je er wat beters bij...
Maar hè, dat ene medium heeft niet zoveel nut gezien ik binnen een half uurtje ga pitten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heel verstandig.. zometeen zegt ze nog dat ze het zo cheil vindt dat dr opa staat toe te kijken...
Ja.. ja.. nu voel ik het sterker...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:15 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ik voel... iets.. ik voel iets... komen.
Maakt niet uit, moet ff wat vragen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar hè, dat ene medium heeft niet zoveel nut gezien ik binnen een half uurtje ga pitten...
Als dat over planning gaat moet ik even schaamrood kweken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, moet ff wat vragen..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Als dat over planning gaat moet ik even schaamrood kweken.
Slaap wel.. slaahaap zacht.. la la la la.. la la la...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:17 schreef whoops het volgende:
Ik ga ook een stukje slapen, bier een joint is op...![]()
Anthony & the Johnsons nog even afluisteren en dan ga ik ook maar eens onder de wol.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:17 schreef whoops het volgende:
Ik ga ook een stukje slapen, bier een joint is op...![]()
Nog geen fuck aan gedaan.quote:
Zeg het nou niet weer op vrijdagmiddag pas hequote:
Nee nee rustig maar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg het nou niet weer op vrijdagmiddag pas he![]()
Mn ma wil weten wanneer ik thuis kom
Ben je weer offline gegaan of sta je gewoon offline bij mij?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee nee rustig maar.maar euh was het nu bij jou of bij mij?
(snorry!)
Msn zuigt....
Ah, je moet ook op z'n tijd met de trein vanuit het zuiden naar Meppel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg het nou niet weer op vrijdagmiddag pas he![]()
Mn ma wil weten wanneer ik thuis kom
Ben je weer offline gegaan of sta je gewoon offline bij mij?
Verwarring alom hier!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij mij..
Hoe kan je dat nou vergeten![]()
Hehehe.. Geen idee.. leuke mensen daar? Hmm..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ah, je moet ook op z'n tijd met de trein vanuit het zuiden naar Meppel?
Waarom wonen de leuke mensen daar eigenlijk..
Keertje samen reizen dan maar?.
Bekijk je mail maar evenquote:
Êdoan.quote:
Cerror woont daar toch ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. Geen idee.. leuke mensen daar? Hmm..
Hehehe.. ja c. woont daar inderdaad.. daaromquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:27 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Cerror woont daar toch ook?
mja, 't is dat ik nu een Meppelse date; denk niet dat ik er anders ooit zou zijn gekomen.
ah..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. ja c. woont daar inderdaad.. daarom![]()
geintje c.![]()
De komende tijd wel ja..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:28 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
hello do you have a room avalable
Komt door dat bier he..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:29 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
ah..
sorry ben wat traag vandaag.
Ha drib.quote:
Naam, geef naam!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:27 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Cerror woont daar toch ook?
mja, 't is dat ik nu een Meppelse date; denk niet dat ik er anders ooit zou zijn gekomen.
Goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. ja c. woont daar inderdaad.. daarom![]()
geintje c.![]()
Awwww...quote:
-babydoll-???? Dat is een goede vriendin van Brian...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:33 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Die meid met die piercings die prominent in me FoBo te vinden is.
Niet meer zo geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
-babydoll-???? Dat is een goede vriendin van Brian...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:36 schreef JapyDooge het volgende:
\ooooooooo/
Niet meer?quote:
Kijk, het fijne weet ik er niet van, maar ik geloof dat ze nu aardig ruzie hebben.quote:
Ik heb d'r nog nooit gezien daar niet van.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:40 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Kijk, het fijne weet ik er niet van, maar ik geloof dat ze nu aardig ruzie hebben.
Niet dat me dat nu nog zo heel veel interesseert maar ach.
Welcome to my day to day life.quote:
[doritos]quote:
dat laatste kan ik wel beamen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb d'r nog nooit gezien daar niet van.
Alhoewel heeft ze mij wel gezien geloof ik toen ik drumde voor scheldgeweld.
Als ik brian moet geloven een tof mensch.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
[/kutgrap]
Inderdaad, wél een sluittag!
Wat is er met je aan de hand?!quote:
Liefdesproblemen... altijd dat.quote:
*warme kruik aangeeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koud. Nergens zin in. Wéér dezelfde cd die aanstaat. Italianen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
*warme kruik aangeeft
*cd pakt en in stukjes breekt
*rpp knuffel geeft..
En met knuffel bedoel ik natuurlijk niet mijn Leen Bakker knuffel...quote:
Van mij krijg je een ferme handdruk en een krat neerlands bier.quote:
Slaap wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:59 schreef InsertCredit het volgende:
Zo.
Het bier er doorheen.
De tandjes gepoetst.
Naar bed.
Slaap zacht allen.
Laat leen met rust!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
En met knuffel bedoel ik natuurlijk niet mijn Leen Bakker knuffel...
Die krijg je vrijdag wel tegen je hoofd aanquote:
Na of voor?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die krijg je vrijdag wel tegen je hoofd aan
quote:
Nee, van Bakker..quote:
Ik hoor nostradamus voor roepen.quote:
That will kill the mood.quote:
Met z'n strakke groene broek..quote:
Hans addict.quote:
quote:
Zo, U hier?quote:
RPP verwacht je zo snel mogelijk.quote:
Ik ben alleen verrast, mag ik?quote:
Godzijgeprezen! Als die zou bestaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
En met knuffel bedoel ik natuurlijk niet mijn Leen Bakker knuffel...
ben je vrouw?quote:
Janetzijgeprezen 'll do just fine..quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Godzijgeprezen! Als die zou bestaan.
Is dat voor jou relevante informatie?quote:
neuh.. maar RPP en KS zijn nog niet voorzien toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Is dat voor jou relevante informatie?
De rest van de heren in BeF ook niet hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
neuh.. maar RPP en KS zijn nog niet voorzien toch?
zou ze dit lezen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:15 schreef cerror het volgende:
MIJN ZUSJE IS 16 NU!
GEFELICITEERD JAN!![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je vrouw?
hou je van bier?
ben je bij een fokker die zin heeft en alleen is?
ja, ja, nee? ...
ik ben ook nog niet aan de vrouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
De rest van de heren in BeF ook niet hoor![]()
In Amerika niet..quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:17 schreef petre86 het volgende:
[..] EN NU OOK LEGAAL BIER MAG DRINKEN
Nee.. en daar heb ik ook niet veel behoefte aan! Het ís besmettelijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben ook nog niet aan de vrouw
zou het besmettelijk zijn?
wat denk je?
Janet.. ben jij bijvoorbeeld al aan de vrouw?
nee he..
he!!!!! er rust een vloek op BEF!!!
iets? iemand!! en je mag nog uitkiezen ook.. welke kansloze fokker laat je staan zoals pussydeluxe mmasrsu liet staan? wie verkies jij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:18 schreef Biene het volgende:
[..]
Ja
Ja
Nee, dubbel dus.
En nu? Win ik nu iets?![]()
Je wint DL.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:18 schreef Biene het volgende:
[..]
Ja
Ja
Nee, dubbel dus.
En nu? Win ik nu iets?![]()
Neem 4 treetjes Hollandia mee!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:21 schreef Janetje het volgende:
Sommige pubs hanteren echter 21 als minimumleeftijd. Bij twijfel over de leeftijd kan om identificatie worden verzocht. Een pint bier kost in Belfast ongeveer £ 2,00 en in Dublin zo'n ¤ 4,00.
Goddomme![]()
Das kut![]()
een vaatje volquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Neem 4 treetjes Hollandia mee!
Kan je weer een weekje er tegenaan.
Feli zus van c.. Dat het maar een jaar zonder SOA's mag worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:15 schreef cerror het volgende:
MIJN ZUSJE IS 16 NU!
GEFELICITEERD JAN!![]()
![]()
Ik heb meer het idee dat ik in PUB aan het posten ben. Niemand, dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
iets? iemand!! en je mag nog uitkiezen ook.. welke kansloze fokker laat je staan zoals pussydeluxe mmasrsu liet staan? wie verkies jij?
Mijn zusje neukt alleen wat ik goedkeur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Feli zus van c.. Dat het maar een jaar zonder SOA's mag worden.
Á 8 euro per kilo extra gewicht in het vliegtuig... mwahhh...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Neem 4 treetjes Hollandia mee!
Kan je weer een weekje er tegenaan.
Wat is DL?quote:
DL is een user (DeLeider)quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:23 schreef Biene het volgende:
[..]
Wat is DL?
Ik kom hier nooit, dus niet met termen gaan gooien. Of had ik het hele topic moeten lezen?
Ey, ze is weer blond?quote:
ouwe foto.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey, ze is weer blond?
Toch maar geblondeerd?
Ohquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:31 schreef petre86 het volgende:
slaapen.. gemasseerd krijgen
slaaapen.. met o's om je kussen
slaaaapen.. met een d om lief naar te kijken
slaaaaapen..zonder sl elkaar vlooien
slaaaaaapen.. lekker nu![]()
WTF?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:31 schreef petre86 het volgende:
slaapen.. gemasseerd krijgen
slaaapen.. met o's om je kussen
slaaaapen.. met een d om lief naar te kijken
slaaaaapen..zonder sl elkaar vlooien
slaaaaaapen.. lekker nu![]()
Oh okay, en is dat wat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
DL is een user (DeLeider)
Daar doelt ie gok ik op..![]()
Naja.. je hebt hem gewonnen.. doe er wat mee zou ik zeggen..quote:
Ik ga slapen, dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. je hebt hem gewonnen.. doe er wat mee zou ik zeggen..![]()
quote:
Je kunt er een mooie schvvv op loslaten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 05:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat ik me nou echt al vijftien maanden afvraag hè, is hoe je jouw usernaam uitspreekt.
Dan is dat duidelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 06:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je kunt er een mooie schvvv op loslaten.De rest is maar aardig gewoon.
![]()
Zal ik er ook avatar bijnemen?
Ik was te lui gewoon tot nuquote:Op woensdag 15 februari 2006 06:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan is dat duidelijk.
Avatars zijn tof. Mits tof natuurlijk.
Je kan ook gewoon bij hoog en laag volhouden dat je een volledig transparante avatar hebt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 06:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik was te lui gewoon tot numaar ik ga eens een toffe zoeken.
![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij hoog en laag volhouden dat je een volledig transparante avatar hebt.
Mocht je dat toch willen faken, vul je gewoon een niet bestaande url in bij je webiconquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:08 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Goed idee.![]()
En je ken 'm ook niet kwijtraken
Ik heb er al iets ondergezet zodat mijn posts auto al wat groter worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mocht je dat toch willen faken, vul je gewoon een niet bestaande url in bij je webicon
Je hebt in principe vier regels tot je beschikking.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb er al iets ondergezet zodat mijn posts auto al wat groter worden.![]()
Goedemorgen enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:13 schreef nyny83 het volgende:
Mogguh! Tijd weggeweest (druk enzo), maar ik ben er weer. Echter vanaf donderdagavond weer een tijdje weg, maar dat mag de pret niet drukken. Nog iemand gebierd gisteravond? Ik iig wel
Goedemorgen enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:40 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Afgezien van een verkoudheid primaquote:
Jah wel goed hoor. Alleen stage is helaas niet echt super boeiend. Maargoed we hebben fok! dus dat scheelt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Afgezien van een verkoudheid prima![]()
Met jou?
Mijn werk is ook niet boeiend, dus kunnen we elkaar mooi gezelschap houdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah wel goed hoor. Alleen stage is helaas niet echt super boeiend. Maargoed we hebben fok! dus dat scheelt.
Yep, ik krijg veel bezoek dit weekendquote:Plannen dit weekend ?!
hehe ik zag het in het valentijnstopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef Misstique het volgende:
Yep, ik krijg veel bezoek dit weekend![]()
Ze zei gezelschap houden tegen mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mijn werk is ook niet boeiend, dus kunnen we elkaar mooi gezelschap houden![]()
[..]
Yep, ik krijg veel bezoek dit weekend![]()
hihiquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hehe ik zag het in het valentijnstopic
Dagonet "komt" even langs zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hehe ik zag het in het valentijnstopic
Ik neem aan dat je niet echt fok!kers over de vloer krijgt toch ?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
hihi![]()
Jammer dat die rooie de TT heeft verneukt![]()
Niet evenquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Dagonet "komt" even langs zeker!
Haha! Ken je die mensen echt via een meet ofzo?quote:
Nee, ik ken er slechts 1.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Haha! Ken je die mensen echt via een meet ofzo?
Ok dan. Ik ken wel mensen van Fok! via een feest en een vriend van me die die gasten al eens was tegengekomen. Gewoon zomaar een fok! meet bezoeken zou ik nooit doen eigenlijkquote:
Ik hoef niet te zeggen dat we het net over je hadden denkquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:00 schreef Dagonet het volgende:
Hai.
Babe!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:00 schreef Dagonet het volgende:
Hai.
Ik had begin 2004 besloten om met FOK naar een kasteelmeet te gaan met wat C&H-ers. Toen werd ik crew en werd ik binnen twee weken een crewmeet ingesleept, en dan is het net als zwemmen, als je eenmaal door bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok dan. Ik ken wel mensen van Fok! via een feest en een vriend van me die die gasten al eens was tegengekomen. Gewoon zomaar een fok! meet bezoeken zou ik nooit doen eigenlijk
Neuh, lees wel vaker meequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zeggen dat we het net over je hadden denk
Ik hier?quote:
Hmmjah... je moet het willen. Komt bij dat ik er totaal geen behoefte aan heb. Ik leer liever mensen via een andere weg kennen. Nix mis met mensen die het wel doen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik had begin 2004 besloten om met FOK naar een kasteelmeet te gaan met wat C&H-ers. Toen werd ik crew en werd ik binnen twee weken een crewmeet ingesleept, en dan is het net als zwemmen, als je eenmaal door bent
Boefjequote:
wat was de TT eerst dan? En die rooie is een greppeldel zeg ik je!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
hihi![]()
Jammer dat die rooie de TT heeft verneukt![]()
Yvonne jah.... Dat moet echt een attractie zijn om eens langs te gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wat was de TT eerst dan? En die rooie is een greppeldel zeg ik je!
Gewoon "Misstique", kort maar krachtigquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wat was de TT eerst dan? En die rooie is een greppeldel zeg ik je!
oh. Sorryquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef Misstique het volgende:
Ik had het overigens over een andere rooie.
Toch leuk dat je op Yvonne doelde....quote:
Biertje ?!quote:
Hmmjah... same here. Best zin in een pilsje gek genoeg. Heb ook trek trouwensquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
als ik niet op werk zou zitten wellicht...
Ach, de gezichten achter de nicks leren kennen is wel makkelijk hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... je moet het willen. Komt bij dat ik er totaal geen behoefte aan heb. Ik leer liever mensen via een andere weg kennen. Nix mis met mensen die het wel doen hoor![]()
wat zijn we toch weer eensgezind. Ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... same here. Best zin in een pilsje gek genoeg. Heb ook trek trouwens![]()
Misschien voor jou wel als crewlid. Voor mij nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, de gezichten achter de nicks leren kennen is wel makkelijk hoor
*halen gaat voor Mquote:
Nou inderdaad... we kunnen samen wel ff bieren en frituren rond 12uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wat zijn we toch weer eensgezind. Ik ook.
Ik ben soms ook best nieuwsgierig naar de personen achter de nicksquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien voor jou wel als crewlid. Voor mij niet
Vast niet in mijn gevalquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben soms ook best nieuwsgierig naar de personen achter de nicks![]()
Hey... zo ben ik ook weerquote:
Als crewlid is het goed én slecht tegelijk, je gaat de reacties namelijk anders bekijken omdat je de persoon in kwestie persoonlijk gesproken hebt en bier mee gedronken enzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien voor jou wel als crewlid. Voor mij niet
Maargoed... ik neem aan dat je zoveel users niet kent van fok! IRLquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als crewlid is het goed én slecht tegelijk, je gaat de reacties namelijk anders bekijken omdat je de persoon in kwestie persoonlijk gesproken hebt en bier mee gedronken enzo
Jij hebt foto's in je fobo, dus dat geeft al enigszins een beeldquote:
De meeste niet inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Maargoed... ik neem aan dat je zoveel users niet kent van fok! IRL
Vast verkeerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij hebt foto's in je fobo, dus dat geeft al enigszins een beeld![]()
Johquote:
Jij niet,quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij hebt foto's in je fobo, dus dat geeft al enigszins een beeld![]()
Jah... ik heb een voorgevoel dat ze erg lekker is. Bevestig dat eens evenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... ik heb een voorgevoel dat ze erg lekker is. Bevestig dat eens even
![]()
Tofquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar ik voor viel.
Linkje ?!quote:
ach, laten we het moderator-zijn nou ook weer niet TE serieus nemen he. Scheiding prive-werk is hier nou ook weer niet echt nodigquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als crewlid is het goed én slecht tegelijk, je gaat de reacties namelijk anders bekijken omdat je de persoon in kwestie persoonlijk gesproken hebt en bier mee gedronken enzo
Geen kantine hier.... simpel broodje dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ach, laten we het moderator-zijn nou ook weer niet TE serieus nemen he. Scheiding prive-werk is hier nou ook weer niet echt nodig
Jackson, ik stem voor het frituren iig met de lunch. Bier moest ik maar niet doen
Geen snackbar in de buurt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen kantine hier.... simpel broodje dus!
Ok. Check.... niet mijjn ding maar het zal vast mooi zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een balletgezelschap:
Introdans
Jahwel maar weinig zin om heen te gaanquote:
luie hond!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Jahwel maar weinig zin om heen te gaan
Jah.... daaromquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
luie hond!![]()
Het is weer heeriljk weer.... om binnen te zitten
Helemaal mijn ding en ja, ze zijn steengoed, want erg origineelquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok. Check.... niet mijjn ding maar het zal vast mooi zijn![]()
Mooi zo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helemaal mijn ding en ja, ze zijn steengoed, want erg origineel![]()
Met mun vriendjuhquote:
Whoei! Puik werk!quote:
Same herequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:49 schreef jackson het volgende:
Dit gaat een lange dag worden gok ik zo..... Het is nog geen 11uur en ik heb het alweer goed gehad
Ik doe meequote:
Jahwel... tot hoelaat... en welke weer type prefereer je ?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:49 schreef Misstique het volgende:
Kan iemand het weer even uitzetten rond 12 uur?
Jah... goed bagger zeg. Maarja... vanavond lekker fitnessen en lekker rustig etenquote:
Hoeft maar een half uurtje, doe maar een lekker zonnetjequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Jahwel... tot hoelaat... en welke weer type prefereer je ?!
Aan de temperatuur kan ik nix doen hoor ik net. Ik zal proberen er een zonnetje door te krijgen. Welke omgeving zit je nu... da's erg van belangquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeft maar een half uurtje, doe maar een lekker zonnetje![]()
Midden Nederlandquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Aan de temperatuur kan ik nix doen hoor ik net. Ik zal proberen er een zonnetje door te krijgen. Welke omgeving zit je nu... da's erg van belang
ik ook ongeveer (Amersfoort) dus laat maar komenquote:
Midden nederland.... daar zit ikzelf ook. Komt goed dusquote:
Yo.. geef me een klein uurtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik ook ongeveer (Amersfoort) dus laat maar komen![]()
Dan zitten wij heul dicht bij elkaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:03 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik ook ongeveer (Amersfoort) dus laat maar komen![]()
gezellig. Samen lunchen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan zitten wij heul dicht bij elkaar![]()
Tiekepiek.quote:
Lekker dat uitslapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Chowi het volgende:
Wakker.
Mogguh. En je keek naar buiten en dacht meteen: wat een heerlijke ochtend is het toch weer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Chowi het volgende:
Wakker.
En foto's maken graagquote:
Dat is pas om 12uurquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mogguh. En je keek naar buiten en dacht meteen: wat een heerlijke ochtend is het toch weer?
quote:
Ja druk enzo of zoiets.quote:
doe ff normaal....quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
!
Zometeen zitten we stiekem in hetzelfde gebouw![]()
Dat zou redelijk humor zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
!
Zometeen zitten we stiekem in hetzelfde gebouw![]()
Defentie iets... goed zoekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
doe ff normaal....KPN aan de stationsweg zit ik. En jij?
Heerlijk. Vooral als je ziek bent.quote:
Precíes dat, ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mogguh. En je keek naar buiten en dacht meteen: wat een heerlijke ochtend is het toch weer?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
doe ff normaal....KPN aan de stationsweg zit ik. En jij?
Ik kom vanmiddag wel evene en fruitmandje bij je brengenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heerlijk. Vooral als je ziek bent..
Humor zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit in het gebouw tegenover je!!
Hij zit nu uit het raam te kijken, wedden?quote:
Jah.... ik zou na 10min naast je bureau staan. Nahja.... proberenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij zit nu uit het raam te kijken, wedden?![]()
Misschien kan u uw onblote bovenlichaam even tegen het raam drukken. Wellicht trekt dat wat meer zijn aandacht. Weet hij meteen waar je zitquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij zit nu uit het raam te kijken, wedden?![]()
Ah, dus dát is degene die altijd met zijn verrekijker inzoomt op onder je bureau.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit in het gebouw tegenover je!!
Dan moet je een beste verrekijker hebben denkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dus dát is degene die altijd met zijn verrekijker inzoomt op onder je bureau.
Neuh...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Misschien kan u uw onblote bovenlichaam even tegen het raam drukken. Wellicht trekt dat wat meer zijn aandacht. Weet hij meteen waar je zit![]()
Wel verdulle! Het mysterie is plotsklaps ontrafeld!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dus dát is degene die altijd met zijn verrekijker inzoomt op onder je bureau.
Flauw van jequote:
Dat blijktquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:
Ja helaas welquote:
En unbanned?quote:
Vast ook nietquote:
Leuk geprobeerd.quote:
Je moet het leuk brengen of leuk zijn. Hij brengt het leukquote:
M, jonge blom.quote:
Immer charmant.quote:
Neuh, niet echt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Je moet het leuk brengen of leuk zijn. Hij brengt het leuk
Geen ontbloten borsten gezien dusquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef nyny83 het volgende:
euh... ik zit aan de binnenkant van het gebouw, dus ik kan alleen naar de binnenplaats kijken hier
Hoe heet het gebouw waar jij zit?
Ik vond em wel okequote:
Ik geef je een hint: zoutquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef nyny83 het volgende:
euh... ik zit aan de binnenkant van het gebouw, dus ik kan alleen naar de binnenplaats kijken hier
Hoe heet het gebouw waar jij zit?
was het maar zo'n feest. Zou deze trieste dag wel enigszins goed makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen ontbloten borsten gezien dus!
Mijn welgemeende excuses. Ik kan niet anders.quote:
zal eens kijken als ik het gebouw uitloopquote:
Ik wed van wel, al zul je daar heel erg je best voor moeten doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. Ik kan niet anders.
Auto pakt ze denkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zal eens kijken als ik het gebouw uitloopJe gaat me toch niet vertellen dat je ook nog altijd vanaf station Amersfoort de intercity naar Amsterdam pakt he
Ga je nu op twee plaatsen deze discussie voeren?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wed van wel, al zul je daar heel erg je best voor moeten doen.
Ga je er 2 keer op in dan ?!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:35 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ga je nu op twee plaatsen deze discussie voeren?
Excuses zijn overbodig in deze. Charme is een schaars goed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses. Ik kan niet anders.
Doe ik dat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:35 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ga je nu op twee plaatsen deze discussie voeren?
Nee, de andere kant op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
zal eens kijken als ik het gebouw uitloopJe gaat me toch niet vertellen dat je ook nog altijd vanaf station Amersfoort de intercity naar Amsterdam pakt he
Beantwoord mijn vraag niet met een vraag.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag niet met een vraag.
ghehe... dus het zou zomaar kunnen dat ik je al eens heb zien lopen. Grappig.quote:
All is full of love.quote:
It's a small world after allquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ghehe... dus het zou zomaar kunnen dat ik je al eens heb zien lopen. Grappig.
Ik ben me wederom van geen kwaad bewust.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
All is full of love.
Death Cab for Cutiequote:
wij niet. Maar jackson zorgt dat het rond 12 uur ophoudtquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef Chowi het volgende:
Wie heeft gezegd dat het moest gaan regenen?
Jah... maar dat gaat nog pittig worden als ik hier naar buiten kijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wij niet. Maar jackson zorgt dat het rond 12 uur ophoudt
Je gaat een soort van omgekeerde regendans doen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... maar dat gaat nog pittig worden als ik hier naar buiten kijk
Officiëel van Bjork, maar daar hoor je mij niet over klagen.quote:
Het is iets ingewikkelder maar ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat een soort van omgekeerde regendans doen?
Ik heb de versie van Bjork nooit gehoord, maar ik denk dat ik hem minder goed vind.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:50 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Officiëel van Bjork, maar daar hoor je mij niet over klagen.
Je gaat het hoofdgebouw van het KNMI platbranden? Goed werk, zal veel invloed hebben op het weer, zeg ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is iets ingewikkelder maar ik ga mijn best doen
Het is electronischer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb de versie van Bjork nooit gehoord, maar ik denk dat ik hem minder goed vind.
Daarom.... maar ik ga wel wat anders eraan doen.... maar het wil nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat het hoofdgebouw van het KNMI platbranden? Goed werk, zal veel invloed hebben op het weer, zeg ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |