Oke... Daarvoor ga ik dus niet naar meppel komen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is er èèn en overigens ook de slet van het cafè... tja je bent 15, hebt cup C en je bent alcohollist...![]()
Ze drinkt wel bier, je ziet het alleen niet. (laatst jatte ze nog bier van mij de hoer).
Teven ex van marcel natuurlijk.
Meen je dat nou joh?quote:
Geef haar een glimlach en een biertje en je hebt sex voor die avond...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Oke... Daarvoor ga ik dus niet naar meppel komen...
Dat soort bierdrinkend vrouwmensch kan ik in de dorpen hier in de buurt ook wel vinden...
Whehehe.. het ligt gevoelig he..quote:
Nogal, hoewel ik hier niet eens geboren ben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. het ligt gevoelig he..
Oke... Ik twijfelde er al aan...quote:
Meppel is wel een leuk dorp hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal, hoewel ik hier niet eens geboren ben.
Hoeveel heb jij er nu van gezien?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meppel is wel een leuk dorp hoor
Het enige wat ik er eigenlijk van weet is dat m'n oma d'r geboren is...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meppel is wel een leuk dorp hoor
En een tyfushoeveelheid plaatjes.... hehehehe..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er nu van gezien?
Alleen stationsweg en een deel van koedijkslanden.
Et une slaapkamer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een tyfushoeveelheid plaatjes.... hehehehe..
Hehehe.. dat ook ja..quote:
Dan moet je er extra van genieten..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:09 schreef InsertCredit het volgende:
*biertje lostrekt.
Nog maar 2 te gaan![]()
Ik nog 2 kratten, maar ik wilde ook om twee uur slapen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:09 schreef InsertCredit het volgende:
*biertje lostrekt.
Nog maar 2 te gaan![]()
Kom nog ff op dat ene medium..quote:
Jomanda?quote:
Juk.. als je daar op moet komen...quote:
Ik weiger sex te hebben met Char.quote:
Heel verstandig.. zometeen zegt ze nog dat ze het zo cheil vindt dat dr opa staat toe te kijken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weiger sex te hebben met Char.
Het grote voordeel bij Jomanda lijkt me dat ze je op afstand kan laten komen... Dan hoef je niet naar d'r te kijken en fantaseer je er wat beters bij...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Juk.. als je daar op moet komen...
Ik voel... iets.. ik voel iets... komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heel verstandig.. zometeen zegt ze nog dat ze het zo cheil vindt dat dr opa staat toe te kijken...
Toch is het vies..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:14 schreef whoops het volgende:
[..]
Het grote voordeel bij Jomanda lijkt me dat ze je op afstand kan laten komen... Dan hoef je niet naar d'r te kijken en fantaseer je er wat beters bij...
Maar hè, dat ene medium heeft niet zoveel nut gezien ik binnen een half uurtje ga pitten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heel verstandig.. zometeen zegt ze nog dat ze het zo cheil vindt dat dr opa staat toe te kijken...
Ja.. ja.. nu voel ik het sterker...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:15 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ik voel... iets.. ik voel iets... komen.
Maakt niet uit, moet ff wat vragen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar hè, dat ene medium heeft niet zoveel nut gezien ik binnen een half uurtje ga pitten...
Als dat over planning gaat moet ik even schaamrood kweken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, moet ff wat vragen..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Als dat over planning gaat moet ik even schaamrood kweken.
Slaap wel.. slaahaap zacht.. la la la la.. la la la...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:17 schreef whoops het volgende:
Ik ga ook een stukje slapen, bier een joint is op...![]()
Anthony & the Johnsons nog even afluisteren en dan ga ik ook maar eens onder de wol.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:17 schreef whoops het volgende:
Ik ga ook een stukje slapen, bier een joint is op...![]()
Nog geen fuck aan gedaan.quote:
Zeg het nou niet weer op vrijdagmiddag pas hequote:
Nee nee rustig maar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg het nou niet weer op vrijdagmiddag pas he![]()
Mn ma wil weten wanneer ik thuis kom
Ben je weer offline gegaan of sta je gewoon offline bij mij?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee nee rustig maar.maar euh was het nu bij jou of bij mij?
(snorry!)
Msn zuigt....
Ah, je moet ook op z'n tijd met de trein vanuit het zuiden naar Meppel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg het nou niet weer op vrijdagmiddag pas he![]()
Mn ma wil weten wanneer ik thuis kom
Ben je weer offline gegaan of sta je gewoon offline bij mij?
Verwarring alom hier!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij mij..
Hoe kan je dat nou vergeten![]()
Hehehe.. Geen idee.. leuke mensen daar? Hmm..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ah, je moet ook op z'n tijd met de trein vanuit het zuiden naar Meppel?
Waarom wonen de leuke mensen daar eigenlijk..
Keertje samen reizen dan maar?.
Bekijk je mail maar evenquote:
Êdoan.quote:
Cerror woont daar toch ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. Geen idee.. leuke mensen daar? Hmm..
Hehehe.. ja c. woont daar inderdaad.. daaromquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:27 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Cerror woont daar toch ook?
mja, 't is dat ik nu een Meppelse date; denk niet dat ik er anders ooit zou zijn gekomen.
ah..quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. ja c. woont daar inderdaad.. daarom![]()
geintje c.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |