Ik daag je uit tot posts waar je morgen spijt van hebt maar ik beloof je dat ik een nieuwe open zodat je posts in dit topic verwateren...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Daag me niet uit tot posts waar ik morgen spijt van heb.![]()
Ik hoop wel dat dit niets met golden shower te maken heeft.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
zodat je posts in dit topic verwateren...![]()
Wie weetquote:Op woensdag 15 februari 2006 04:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dit niets met golden shower te maken heeft.![]()
Sloerie!!quote:
Mooi hè??quote:
in me mail?quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:10 schreef melke het volgende:
Hee Coos, heb je het berichtje al gevonden?
Mel (melanie) Ke (kevin) = Melke. Toch?? Dat bedoelde je toch??quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:15 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, waar mijn nick voor staat. Ke stond volgens jou voor Kevin, remember?
Jij zei dat dat de betekenis was. Ik zei dat ke gewoon een verkleining was. Toen werd je boos of zoiets. Je zou het berichtje waar ik dat in zei gaan zoeken. Nu vraag ik me af of je het berichtje al gevonden hebtquote:Op woensdag 15 februari 2006 04:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Mel (melanie) Ke (kevin) = Melke. Toch?? Dat bedoelde je toch??
Jij dacht toch niet echt dat ik aan zo'n flauwekulletje 1 seconde van mijn kostbare leven zou verspillen??quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:19 schreef melke het volgende:
[..]
Jij zei dat dat de betekenis was. Ik zei dat ke gewoon een verkleining was. Toen werd je boos of zoiets. Je zou het berichtje waar ik dat in zei gaan zoeken. Nu vraag ik me af of je het berichtje al gevonden hebt
Ik vind dat best wel mee vallen hoor. Ik ben een fel persoontje. Ik kan heel aardig zijn, maar ook heel fel en direct. Dat zie je ook terug in mijn reacties. Ik vind wel dat er soms nogal overdreven op word gereageerd. Alsof alles altijd maar leuk en lief moet zijn. Tegendraads zijn word niet echt op prijs gesteld volgens mij... Tot zover mijn antwoord/verdediging.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij dacht toch niet echt dat ik aan zo'n flauwekulletje 1 seconde van mijn kostbare leven zou verspillen??Ik weet waar je het over hebt maar ik heb totaal geen zin om mij verder te verklaren. Ik zei al, "ik dacht dat ik het gelezen had".
Maar wat jij wil verder.
Effe als Fokkers onder elkaar; jij steekt van huis uit in de verdediging hè??![]()
Waarom??![]()
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:30 schreef melke het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel mee vallen hoor. Ik ben een fel persoontje. Ik kan heel aardig zijn, maar ook heel fel en direct. Dat zie je ook terug in mijn reacties. Ik vind wel dat er soms nogal overdreven op word gereageerd. Alsof alles altijd maar leuk en lief moet zijn. Tegendraads zijn word niet echt op prijs gesteld volgens mij... Tot zover mijn antwoord/verdediging.
Vraagje aan jou dan, jij mag me niet echt he?
Hoe bedoel je dat je teveel dingen van me herkent? Ik heb trouwens geen onvrede Coosjequote:Op woensdag 15 februari 2006 04:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.
Ik herken teveel dingen van je.
Los je onvrede op en dan praten we verder.![]()
Mooie zin om de nacht mee door te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Tjonge je voelt je nog te goed om te antwoorden ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 04:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Mooie zin om de nacht mee door te komen.![]()
Ik ga nu mezelf quoten. Het gaat te traag nu voor mij. Ik ga even relaxen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen onvrede Coosje
Nee zeker niet, maar wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 04:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ach ja niet iedereen kan de hemel in geprezen worden zoals tanja![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:41 schreef melke het volgende:
[..]
Hoezo arrogant? Nou dag Coos, prettig leven verder
Ja. Vooral op mijn ramen. Ken jij ze kommen zemen???quote:
Maar voordat onze vete definitief wordt, wil ik nog wel effe weten waarom jij pas om deze tijd op Fok komt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:44 schreef melke het volgende:
[..]
SchijnheiligLaten wij elkaar maar negeren
![]()
![]()
Meer heb ik niet meer te zeggen Coosquote:Op woensdag 15 februari 2006 04:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Chantal had wel gelijk in het begin van het filmpje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 05:15 schreef ilona-scuderia het volgende:Die Roel, wat een player / slet / wacko...
Dat wel, maar Roel is gewoon een technofreak weet je...quote:Op woensdag 15 februari 2006 05:19 schreef melke het volgende:
[..]
Chantal had wel gelijk in het begin van het filmpje.![]()
Whatever, het is wel een Indo en mijn neefje van 2 weken is ook een halfbloedje want de moeder is Indonesisch dus ik vind Roel gewoon cool, en Dido is ook wel grappig maar ik weet niet zo goed wat Dido in Roel zietquote:
Van mij mag hetquote:Op woensdag 15 februari 2006 05:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Whatever, het is wel een Indo en mijn neefje van 2 weken is ook een halfbloedje dus ik vind Roel cool, en Dido is ook wel grappig
Sorry als ik het topic verpest heb met m'n onzinnige opmerkingen, ik zal het nooit meer doen...
Sorryquote:Op woensdag 15 februari 2006 05:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Had je niet iets later kunnen quoten?![]()
Ja maar dan moet ik daar wel toe in staat zijn en dat ben ik nu nietquote:
Truste Ilona-met-stukke-icoonquote:Op woensdag 15 februari 2006 05:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Laat ik maar gaan slapen, ik vind mezelf nu echt te ver gaan
Dag lieve mensen, snaveltjes toe en eh oogjes dicht
Slaap lekker...
Trustequote:
Ga je nog slapen, of wat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 05:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Nog 1 leuk filmpje dan:
http://media.putfile.com/BB-money-Roels
![]()
Okidokiequote:Op woensdag 15 februari 2006 05:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zometeen, eerst ff het fillempie afkijken...![]()
zoals afgesproken glashelder!quote:Op woensdag 15 februari 2006 05:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zometeen, eerst ff het fillempie afkijken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |