Volgens mij niet, nooit iets over gelezen. Dus dan lijkt het mij niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor.. af en toe wel huiverig , over over de schutting roepen, zaten die idioten uit Den Haag soms ook op fok?![]()
Ik wilde net afsluiten toen ik dit las.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Tanja, ik vind je wel leuk. Hoe dan ook als je eens "in het wilde westen" wil zijn dan kun je hier altijd terecht. Ik ben veuls te oud om maar iets met je te beginnen/hebben. Maar een hoop mensen van o.a. Fok zijn hier al geweest. APK, Gert en vele lui ken ik die ik nu al vergeten ben. Ik ben alles kwijt maar er bestaan op internet foto's van tuinfeesten hier, met o.a. bovengenoemden.
Ik zeg het eerlijk.
Tanja, ik had niet en nooit verwacht dat je zo relaxed zou zijn.![]()
Maar dat ligt aan Talpa denk ik.![]()
Ja zoiets, ik zie alles ook een beetje wazig nu, maar ben jij Roel ofzo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
volgens mij was het iets in de 3e persoon, wazige shit wel joh
[Peter6000-mode] Doe Josh een knuffel van mij.[/Peter6000-mode]quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:12 schreef tann het volgende:
[..]
he doe es SUIKEROOM en beantwoord mn vraag ff, kga zo naar bedje........![]()
dank je, soged, trustequote:Op woensdag 15 februari 2006 03:14 schreef Rica het volgende:
Hey Tann ik heb hier nog de caps die ik kon vinden voor je (en voor wie ze nog meer wil hebben)
http://rapidshare.de/files/13297068/BB5.zip.html
Als je niet weet hoe rapidshare werkt
- naar beneden scrollen
- op "free" klikken
- weer naar beneden scrollen
- wachten tot het tellertje afloopt
- code invullen en op downloaden klikken
Het ga je goed. Misschien 'zien' we elkaar nog eens op het forum. Ajuus!
die gasten spoorde echt niet met hun haagse tieten en al die andere dingen die ik maar beter voor me kan houden, geen Danny hier?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij niet, nooit iets over gelezen. Dus dan lijkt het mij niet.
zal ik doen dank jequote:Op woensdag 15 februari 2006 03:15 schreef Coos het volgende:
[..]
[Peter6000-mode] Doe Josh een knuffel van mij.[/Peter6000-mode]![]()
ow.....en mijn vraag beantwoord je niet, leuk hoor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
die gasten spoorde echt niet met hun haagse tieten en al die andere dingen die ik maar beter voor me kan houden, geen Danny hier?![]()
hey de dinsdag erna komt die klap pas dat weetje, als je er overheen gaat smoken wordt alles wazig.. we houden het gewoon nog ff spannend maak je geen zorgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:18 schreef tann het volgende:
[..]
ow.....en mijn vraag beantwoord je niet, leuk hoor...
Nee lieverd, het is allemaal show!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik wilde net afsluiten toen ik dit las.....
En dit meen je serieus Coos? Je heb de naam juist door voorgenoemde van tuinfeesten om euhhhhh (hoe zeg ik dit netjes en zonder vooroordeel?) .... jullie komen niet aardig en respectvol over, nemen iedereen en alles in de zeik, zitten te fokken om alleen te fokken, jullie komen op mij over als echt Fok!kers dus Fok!kers om te rellenCorrect me if i'm wrong
![]()
Ok, ik dacht altijd dat suikerooms geld weg gaven, maar jij bent dus een suikeroom-nemer...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:19 schreef Suikeroom het volgende:
@ ilona-scuderia
Ik ben de Suikeroom/
en ik pak de buit gewoon/
geen moeilijke maar de wreedste kill jeweet
ik steel van de rijken en geef het aan de arme, robin hood styloquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik dacht altijd dat suikerooms geld weg gaven, maar jij bent dus een suikeroom-nemer...
Ja ja, daarom ben je zo vasthoudend vanavondquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, ik dacht altijd dat suikerooms geld weg gaven
Hmmm was al bang voor zoietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee lieverd, het is allemaal show!!![]()
In het echt kunnen wij allemaal door één deur.
Maar het is zo saai soms dat wij, wie er dan ook begint, elkaar effe "testen".
En wat jij bedoeld met zeiken, "dat is toch een gegroeid iets als je elkaar ook irl ruim 4 en sommige al 5 jaar kent. Dan is een half woord vaak genoeg.![]()
Dus stoor je er niet aan en geef ze van Bill.![]()
Nâh Ilona daar kunnen we effe mee vooruit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik steel van de rijken en geef het aan de arme, robin hood stylo![]()
Dat is nog niet eens zo slecht, jij bent een goed mens...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik steel van de rijken en geef het aan de arme, robin hood stylo![]()
maar voorlopig nog kouquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Luister naar de zon.........................hij roept je naam!
Dit is jouw moment, dus ga nu maar staan en wees niet bang voor het licht dat je voelt op je gezicht............
't Is echt bedoelt voor jou...
Ja, laten we filosofisch gaan doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:27 schreef Suikeroom het volgende:
gaan we nog filosofisch worden ook? ik deed de regendans ik kreeg de zegen van de zon
ik ga ook, laters!![]()
![]()
![]()
Was jij er nog dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:30 schreef Day het volgende:
Okay, we gaan dus nu over op vage shit.
Boven wacht een warm lijf.....Laters!
Als ik dans op de ochtend dauw dan voel ik jou in mijn mouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
maar voorlopig nog kou
en jij vrouw
dansend op de ochtend dauw
als ik verder ga
dan word ik flauw
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hey de dinsdag erna komt die klap pas dat weetje, als je er overheen gaat smoken wordt alles wazig.. we houden het gewoon nog ff spannend maak je geen zorgen![]()
wat heb jij op??quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En nu denk je; dit slaat nergens op, maar dan heb ik het nog niet eens gehad over top drop...![]()
PMS?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Als ik dans op de ochtend dauw dan voel ik jou in mijn mouw
Ik ben nuchter...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:39 schreef Coos het volgende:
[..]
wat heb jij op??(qua rijm dan hè)
kan je rustig zeggen hoor. We zijn toch nog maar met zijn tweeën.![]()
Is dat een afkorting van Leidschendam?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dat een afkorting van Leidschendam?![]()
Dan heb ik dat ook op.![]()
Heb jij je rijbewijs nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik nuchter was?
![]()
Pleurt 's op!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ben jij die kale Coos van BB2?
Beetje pottig ws. En nee, ik ben niet die kale. Ik zat al op Fok toen die kale nog uit zijn ei moest komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, die examinatrice was zo lief om het me te geven, de schat...![]()
Ok, maar wie is die suikeroom nouquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje pottig ws. En nee, ik ben niet die kale. Ik zat al op Fok toen die kale nog uit zijn ei moest komen.![]()
Ja!!!!quote:
Zit je in een rolstoel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!!!!
10 punten.
Dat ben ik.
maar ja, je hebt 100.000 punten nodig om wat te winnen....![]()
Volgens mij heb jij al in BB1 stom tegen me aan zitten lullen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Welke Coos ben je dan, Coos werkeloos?![]()
Ik ben m'n avatar kwijt, dat is niet mijn schuldquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al in BB1 stom tegen me aan zitten lullen.![]()
Maar ik vergeef het je....![]()
Daar zou ik je een actueel verhaal over kunnen vertellen, maar helaas dit is openbaar, dus maar niet.quote:
Hùh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar laten we dit topic ff verlaten en verdergaan in ONZ, is niet leuk als we dit volpompen met SC...
Daag me niet uit tot posts waar ik morgen spijt van heb.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wil je dit topic volpompen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |