Nooit nooit zeggen, Tan! En je weet wat ze zeggen: once you go black, you never go back!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:47 schreef tann het volgende:
[..]
dat was toch een anti?? noooooooooooooooooit weer over my dead body![]()
das waar, maar doe me dan maar een lekkere suri of indo! zijn volgens mij met heel wat meer respect opgevoed! zo das eruit!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Nooit nooit zeggen, Tan! En je weet wat ze zeggen: once you go black, you never go back!![]()
Dat weet ik zo net nog niet. Ik heb hier zaterdag "women only" party thuis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
En je weet wat ze zeggen: once you go black, you never go back!![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Ik heb hier zaterdag "women only" party thuis.
Dus alle meningen kunnen nog alle kanten op.
toffe pic, kheb het aldoor geweten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom, als jij de bewoners zo goed kent, was Roel hier niet bang betrapt te worden?
[afbeelding]
Indo's zijn lekker hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
das waar, maar doe me dan maar een lekkere suri of indo! zijn volgens mij met heel wat meer respect opgevoed! zo das eruit!
toen was tann geloof ik douchen en de rest was die domme spelletjes van Joost in de tuin aan het doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom, als jij de bewoners zo goed kent, was Roel hier niet bang betrapt te worden?
[afbeelding]
ik spreek uit ervaring schat, en waar blijft mn antwoord nou dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:51 schreef Suikeroom het volgende:
Nighel is een suri hooren niet zo generaliseren heh tann
![]()
Roel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
das waar, maar doe me dan maar een lekkere suri of indo! zijn volgens mij met heel wat meer respect opgevoed! zo das eruit!
Maar Aziatisch is zó klein!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:51 schreef tann het volgende:
[..]
doe me dan maar een lekkere suri of indo!
dogs?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
Roel?
Nah, ik zou het, als Suri, heel graag met je eens zijn, nu. Maar de dogs zitten bij elke ras, Tan.
Jammer, maar helaas.
domme spelletjes van Joostquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
toen was tann geloof ik douchen en de rest was die domme spelletjes van Joost in de tuin aan het doenwas op Zondag right?
Ik heb denk ik van alle 20 sigaretten een cap gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:52 schreef tann het volgende:
[..]
toffe pic, kheb het aldoor geweten!![]()
das ook wel weer zo...maar toch....quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:53 schreef Day het volgende:
[..]
Roel?
Nah, ik zou het, als Suri, heel graag met je eens zijn, nu. Maar de dogs zitten bij elke ras, Tan.
Jammer, maar helaas.
Toen was Roel nog cool!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb denk ik van alle 20 sigaretten een cap gemaakt![]()
tis maar net wat je er mee doet coos!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar Aziatisch is zó klein!!(piemeltje dan hè)
Beter een Suri of Antilliaan.![]()
Jij mag ook komen Tann. Kun je terug met kennissen tot Utrecht en Amersfoort in de trein.quote:
neej, kan niet zonder Josje, maar bedankt voor de uitnodigingquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij mag ook komen Tann. Kun je terug met kennissen tot Utrecht en Amersfoort in de trein.![]()
Zondag dan.![]()
Kom op, SM! Dat je geen Surinaams verstaat is tot daar aan toe (al is het wel 1 van de makkelijkste talen van de wereld), maar Engels toch wel?quote:
Huh, snap jij deze niet??quote:
ik wact ook op je antwoord suikeroom en ben ook moe en ga ook zo slapen nog heel ff en dan ga ik slapen haha hopelijk weet je dan in die tijd te antwoordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:59 schreef tann het volgende:
Nou SUIKEROOM, je laat me lang op dat antwoord wachten.....ben moe......
en bedankt LS, dat wordt weer niet slapen, btw joost en ing wiebelen daar wel lekker.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
De vloer was ook niet bepaald schoon aan Natte Lie haar sokken te zien
[afbeelding]
zou ze ook zo doen als ze een pilletje op heeft??quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
De vloer was ook niet bepaald schoon aan Natte Lie haar sokken te zien
[afbeelding]
ja dat verbaast me nog steeds, we hoorden pas zoiets een week na de opdracht over de schuttingquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom, was Roel niet bang dat mensen over de schutting zouden roepen waar jij het geld had verstopt?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:03 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry hoor Day en CoosBen dan wel een amsterdammer maar ken niet alle talen hoor
En ik ben weer vandoor moet even bijslapen tot morgen weer allemaal denk ik![]()
![]()
![]()
trustequote:Op woensdag 15 februari 2006 03:03 schreef SuperMOM het volgende:
Sorry hoor Day en CoosBen dan wel een amsterdammer maar ken niet alle talen hoor
En ik ben weer vandoor moet even bijslapen tot morgen weer allemaal denk ik![]()
![]()
![]()
En iedereen viel over jouw drugsgebruik, terwijl er genoeg pillenslikkers in dat huis waren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:01 schreef tann het volgende:
[..]
zou ze ook zo doen als ze een pilletje op heeft??![]()
me 2, SUIKER OOM geeft toch geen antwoord...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:04 schreef Day het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ga ook zo, nog 1 siggie.
Heeft Suikeroom dat geld verstopt danquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Suikeroom, was Roel niet bang dat mensen over de schutting zouden roepen waar jij het geld had verstopt?
ja, iets wat ik nog steeds niet snap want dat was al weer 6 jaar geleden dat ik dat voor het laatst deed, heb van alles wat geprobeerd behalve die heroine heavy troep........maar twas niks voor mij meer....quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
En iedereen viel over jouw drugsgebruik, terwijl er genoeg pillenslikkers in dat huis waren.
Tanja, ik vind je wel leuk. Hoe dan ook als je eens "in het wilde westen" wil zijn dan kun je hier altijd terecht. Ik ben veuls te oud om maar iets met je te beginnen/hebben. Maar een hoop mensen van o.a. Fok zijn hier al geweest. APK, Gert en vele lui ken ik die ik nu al vergeten ben. Ik ben alles kwijt maar er bestaan op internet foto's van tuinfeesten hier, met o.a. bovengenoemden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:58 schreef tann het volgende:
[..]
neej, kan niet zonder Josje, maar bedankt voor de uitnodiging![]()
nee hoor.. af en toe wel huiverig , over over de schutting roepen, zaten die idioten uit Den Haag soms ook op fok?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Houwen zo!!!!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:07 schreef tann het volgende:
[..]
heb van alles wat geprobeerd behalve die heroine heavy troep.......
en aan de hormonen een beetje want ik was soms echt wel chagie hoor, en nog wat dingetjes, maar bedankt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Tanja, ik vind je wel leuk. Hoe dan ook als je eens "in het wilde westen" wil zijn dan kun je hier altijd terecht. Ik ben veuls te oud om maar iets met je te beginnen/hebben. Maar een hoop mensen van o.a. Fok zijn hier al geweest. APK, Gert en vele lui ken ik die ik nu al vergeten ben. Ik ben alles kwijt maar er bestaan op internet foto's van tuinfeesten hier, met o.a. bovengenoemden.
Ik zeg het eerlijk.
Tanja, ik had niet en nooit verwacht dat je zo relaxed zou zijn.![]()
Maar dat ligt aan Talpa denk ik.![]()
Heb jij nou dat geld verstopt of heb ik verkeerd gelezen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor.. af en toe wel huiverig , over over de schutting roepen, zaten die idioten uit Den Haag soms ook op fok?![]()
he doe es SUIKEROOM en beantwoord mn vraag ff, kga zo naar bedje........quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hoor.. af en toe wel huiverig , over over de schutting roepen, zaten die idioten uit Den Haag soms ook op fok?![]()
volgens mij was het iets in de 3e persoon, wazige shit wel johquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb jij nou dat geld verstopt of heb ik verkeerd gelezen...
Wat mot jij nu weer??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |