Bij wijze dan enzo, zegmaar, opzich...quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hela! Niks mis met Rammstein, mits ze het maar bij het Duits houden.
Rammstein die dingen in het Engels uitkramen.
Laten we het hopenquote:
Moet je ff dingus toevoegen op je MSN, ken je lachuh.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hela! Niks mis met Rammstein, mits ze het maar bij het Duits houden.
Rammstein die dingen in het Engels uitkramen.
Welkom.quote:
Dingus?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:39 schreef Biene het volgende:
[..]
Moet je ff dingus toevoegen op je MSN, ken je lachuh.![]()
Ze is mn naam gewoon nu alweer vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:39 schreef Biene het volgende:
[..]
Moet je ff dingus toevoegen op je MSN, ken je lachuh.![]()
Oooh, jij!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze is mn naam gewoon nu alweer vergeten
Daarnet schreeuwde je em nog!
Nou!!quote:
Kom je nog wel eens in andere topics, Lamon?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Welkom.
(als iemand hier met klonen aan het spelen is, shame on you. Maar tot dan het voordeel van de twijfel)
Volgens mij zijn ze nog bezig of hebben ze net de tour van Reise Reise afgesloten. Van de opvolger Rosenrot komt geen tour, voor zover ik weetquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet iemand wanneer rammstein weer gaat touren ??
Jah, ik probeerde boven die teringherrie uit te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze is mn naam gewoon nu alweer vergeten
Daarnet schreeuwde je em nog!
quote:
Ja, ik snap helemaal wie je bedoeltquote:
Op een paar muziek, film, en feedbacktopics na nauwelijks, dus vertel maar wat ik niet kan weten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:41 schreef Biene het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens in andere topics, Lamon?
Jah, dat is knap. Ik namelijk niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik snap helemaal wie je bedoelt
Dat je een lekker ding bent?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:44 schreef Lamon het volgende:
Op een paar muziek, film, en feedbacktopics na nauwelijks, dus vertel maar wat ik niet kan weten.
Ow okee, jammer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog bezig of hebben ze net de tour van Reise Reise afgesloten. Van de opvolger Rosenrot komt geen tour, voor zover ik weet.
Truste.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nog eventjes gamen en dan pitten. Latuh
Dinges. Je weet het, maar hoe heet het? Het is dinges!quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:45 schreef Biene het volgende:
[..]
Jah, dat is knap. Ik namelijk niet.
WTF?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dinges. Je weet het, maar hoe heet het? Het is dinges!
En geflirt is ook geen onderdeel van deze reeks. Tot nu toe dan. Wel mooi, er is nog steeds een primeur voor het eerste S-B stelletje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet te complimenteus worden he?
Daar houden we hier in Semi-bikkeltijd niet van.
Frank Masmeijerquote:
Toch jammer dat het eenzijdig is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
En geflirt is ook geen onderdeel van deze reeks. Tot nu toe dan. Wel mooi, er is nog steeds een primeur voor het eerste S-B stelletje.
Deel 50? Ohhh, dan hebben we nog even de tijd.quote:En misschien moeten we bij deel 50 maar een keer de eerste S-B meet houden, waarbij we dan om 1 uur verzamelen en kansloos gaan zuipen met alle Semi-Bikkels van vroeger en nu (MissHobje, Keeper, Ullie). Maar misschien ook niet.
Ik moest er ineens aan denkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 02:58 schreef Biene het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, tuttebel.
Waar is Arcee eigenlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
En geflirt is ook geen onderdeel van deze reeks. Tot nu toe dan. Wel mooi, er is nog steeds een primeur voor het eerste S-B stelletje.
Je zou me hele statistieken moeten kunnen laten zien waarom die meet beter uit zou pakken dan de vorige, voordat ik ooit weer in die valkuil val.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
En misschien moeten we bij deel 50 maar een keer de eerste S-B meet houden, waarbij we dan om 1 uur verzamelen en kansloos gaan zuipen met alle Semi-Bikkels van vroeger en nu (MissHobje, Keeper, Ullie). Maar misschien ook niet.
En bedankt, weer iets om me druk over te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soldaten VS folterden kinderen in Abu Ghraib
Och, het kan nooit zo erg zijn geweest als de Pottenkijkersmeet (in TRU met Ryan en Stali) waar er van de 20 kandidaten welgeteld 3 kwamen opdagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zou me hele statistieken moeten kunnen laten zien waarom die meet beter uit zou pakken dan de vorige, voordat ik ooit weer in die valkuil val.
Het leukste van die hele meet was dat Berserker en ik in de trein een gezongen ode brachten aan een van saaiheid in slaap gevallen Raisingirl, en zelfs dat was uit pure lamlendigheid geboren.
Je hebt ook maar 1 meet mee gemaakt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zou me hele statistieken moeten kunnen laten zien waarom die meet beter uit zou pakken dan de vorige, voordat ik ooit weer in die valkuil val.
Het leukste van die hele meet was dat Berserker en ik in de trein een gezongen ode brachten aan een van saaiheid in slaap gevallen Raisingirl, en zelfs dat was uit pure lamlendigheid geboren.
Ik zou nu.nl mijden als ik jou wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:03 schreef Biene het volgende:
[..]
En bedankt, weer iets om me druk over te maken.
Breng het dan niet steeds onder de aandacht, slettebel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou nu.nl mijden als ik jou was![]()
Niet met DIT tempo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:57 schreef Biene het volgende:
[..]
Toch jammer dat het eenzijdig is.
[..]
Deel 50? Ohhh, dan hebben we nog even de tijd.
Sowwy.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet met DIT tempo.
Ik wil iig terug in NL zijn met deel 50.
En gaan we dan nueken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet met DIT tempo.
Ik wil iig terug in NL zijn met deel 50.
Nou, allereerst hoef je niet met dienbladen met bier te lopen. Ten tweede doen we gewoon wat we altijd in de reeks al doen, te weten bier drinken, niet flirten, en voor hen die dat willen roken. En ten derde zijn we nu allemaal ouder en wijzer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hier dan iets om je leed te verzachten, snolliebolliequote:Op woensdag 15 februari 2006 03:06 schreef Biene het volgende:
[..]
Breng het dan niet steeds onder de aandacht, slettebel.![]()
Dat druist wel in tegen alles waar S-B voor staat, dat weet je he.quote:
Laat dat! Stoephoer!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier dan iets om je leed te verzachten, snolliebollie
*klik*
Jij bent toch de baas?quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat druist wel in tegen alles waar S-B voor staat, dat weet je he..
Lekker slapen en succes morgen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Enfin, ik ga nog even een poging wagen in de hoop dat m'n tenen niet gaan draaien en m'n hersens 't ook wel gezien hebben voor vannacht.
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |