abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:03:03 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099313
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:00 schreef Biene het volgende:

[..]

*nog eentje inschenkt*

Morgen mag ik uitslapen.
En ik wil juist slapen, maar ik lag al anderhalf uur naar de wekkerradio te kijken, met m'n tenen te draaien, na te denken over m'n scriptie en dat ik toch écht eens die brief naar m'n verhuurder over m'n kelder moet schrijven en dat het wel handig is dat de parkeerkaarten nog geldig zijn tot 31 maart in verband met het bezoek wat langskomt op m'n verjaardag en wat we morgenavond zullen eten en wat ik voor cadeautje voor m'n moeder moet kopen morgen en dat ik niet moet vergeten om die ene afspraak na te bellen en...

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35099314
En, wat zit er bij jullie in de cd speler?
pi_35099343
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
Oh jee, oude wrok komt boven.
Zeg het maar hoor.
Wanneer heb ik jou genegeerd?
Nee heus niet. *eindelijk contact heeft met Lamon*
Uhm, wanneer? Nou, bijvoorbeeld: altijd, of zo.
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 februari 2006 @ 02:05:19 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35099351
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:03 schreef Biene het volgende:
Niks.

Luister nu wel Deathstars op de computer
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:05:23 #55
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35099352
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:03 schreef Biene het volgende:
Ik heb hier niet eens een cd speler.

Ik heb hier: 1 kast, 1 badkamer, 1 (te klein) bed, 1 bureau met daarop 1 laptop, verder een stuk of 15 boeken en that's it.

Heerlijk sober.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35099362
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik wil juist slapen, maar ik lag al anderhalf uur naar de wekkerradio te kijken, met m'n tenen te draaien, na te denken over m'n scriptie en dat ik toch écht eens die brief naar m'n verhuurder over m'n kelder moet schrijven en dat het wel handig is dat de parkeerkaarten nog geldig zijn tot 31 maart in verband met het bezoek wat langskomt op m'n verjaardag en wat we morgenavond zullen eten en wat ik voor cadeautje voor m'n moeder moet kopen morgen en dat ik niet moet vergeten om die ene afspraak na te bellen en...

Kijk, daar hebben we wat aan.
We leren hieruit dat je last hebt van piekeren in bed.
Dit betekent dat je niet altijd even makkelijk in slaap komt, en dat je hersens vaak doordraaien als je eigenlijk wilt slapen.
Da's een karaktereigenschap en altijd leuk om te weten.
pi_35099372
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*check* Geslacht: Vrouw

woensdag 15 februari 2006 @ 02:06:28 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099373
Ik geloof dat de Nite Versions van Soulwax erin zit, maar die staat niet aan, omdat er hier vlakbij iemand wél lekker ligt te slapen
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35099381
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:05 schreef I.R.Baboon het volgende:

Waar draai je je muziek op?
pi_35099387
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Niks.

Luister nu wel Deathstars op de computer
Dat klinkt eng.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:07:50 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099391
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:05 schreef Lamon het volgende:

[..]

Kijk, daar hebben we wat aan.
We leren hieruit dat je last hebt van piekeren in bed.
Dit betekent dat je niet altijd even makkelijk in slaap komt, en dat je hersens vaak doordraaien als je eigenlijk wilt slapen.
Da's een karaktereigenschap en altijd leuk om te weten.
Klopt. Ik zou af en toe heel blij zijn wanneer het mogelijk zou zijn om op een STOP-knop in m'n hoofd te drukken .
pi_35099399
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:05 schreef I.R.Baboon het volgende:

Ik heb hier: 1 kast, 1 badkamer, 1 (te klein) bed, 1 bureau met daarop 1 laptop, verder een stuk of 15 boeken en that's it.

Heerlijk sober.
Dus je kunt geen muziek luisteren? Toch wel op je laptop?
pi_35099404
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat de Nite Versions van Soulwax erin zit, maar die staat niet aan, omdat er hier vlakbij iemand wél lekker ligt te slapen
Ach, een beetje prikkelen kan geen kwaad.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:09:31 #64
11923 I.R.Baboon
pi_35099408
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:07 schreef Lamon het volgende:

[..]

Waar draai je je muziek op?
Op mijn laptop (wel met, zij het cheape, boxjes). Daarvoor heb ik een selectie moeten maken van de muziek op mijn computer, want ik kreeg de laptop pas betrekkelijk kort voor vertrek en mijn computer had alleen USB 1. Dus ben ik nogal wat essentiele muziek vergeten (spinvisalbums bijvoorbeeld). Maar goed, ik heb alsnog ongeveer 3500 tracks over, dus daarmee moet ik het dit semester wel volhouden (ze hebben heel veel poorten afgesloten waardoor het niet echt mogelijk is om meer muziek te downloaden).
pi_35099411
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Klopt. Ik zou af en toe heel blij zijn wanneer het mogelijk zou zijn om op een STOP-knop in m'n hoofd te drukken .
*hand geeft*
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:09:48 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099412
Ik vermoed dat I.R.Baboon een platenspeler heeft om de originele LP's van Drs. P. op af te spelen .
pi_35099421
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:09 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Op mijn laptop (wel met, zij het cheape, boxjes). Daarvoor heb ik een selectie moeten maken van de muziek op mijn computer, want ik kreeg de laptop pas betrekkelijk kort voor vertrek en mijn computer had alleen USB 1. Dus ben ik nogal wat essentiele muziek vergeten (spinvisalbums bijvoorbeeld). Maar goed, ik heb alsnog ongeveer 3500 tracks over, dus daarmee moet ik het dit semester wel volhouden (ze hebben heel veel poorten afgesloten waardoor het niet echt mogelijk is om meer muziek te downloaden).
Luister ik nu!
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:10:52 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099427
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:09 schreef Biene het volgende:

[..]

*hand geeft*
Handig is 't he? Vooral als je de volgende dag een druk programma hebt .
pi_35099436
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
(spinvisalbums bijvoorbeeld)
Ik waardeer hem nog meer zo kort in verhouding met jou en anderen, maar ik kan het gemis nu al voelen.
Sympathy pains zeg maar.
pi_35099440
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Handig is 't he? Vooral als je de volgende dag een druk programma hebt .
En dan maak je je daar al weer zorgen over.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:12:47 #71
11923 I.R.Baboon
pi_35099451
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermoed dat I.R.Baboon een platenspeler heeft om de originele LP's van Drs. P. op af te spelen .
Thuis wel. Maar alle Drs. P LP's (ik heb ze inderdaad allemaal) liggen nu ergens opgeslagen. Gelukkig heb ik ook alles op MP3.

Oh, ik hoorde van de persoon die mijn post gecheckt had dat ik hoogstwaarschijnlijk post van Drs. P heb (er was post voor den heer E.J. Achternaam, en ik denk niet dat er veel andere mensen zoiets aan mij zouden versturen), en die wordt nu hierheen opgestuurd. Ben wel benieuwd, want had vlak voor m'n vertrek het tijdschrift (nou ja) met daarin mijn interview met hem en een CDtje met een bootleg door z'n brievenbus gegooid.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:13:40 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099463
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:11 schreef Biene het volgende:

[..]

En dan maak je je daar al weer zorgen over.
Ja, want je weet dat je veel moet doen en dat je genoeg energie moet hebben voor de hele dag, omdat je anders weet dat je om vier uur voor de tv ploft en er niks meer uit je handen komt, terwijl je toch écht beloofd had om dit en dat te doen, enz enz.

Maar, je snapt vast wel wat ik bedoel
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:13:43 #73
11923 I.R.Baboon
pi_35099464
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik waardeer hem nog meer zo kort in verhouding met jou en anderen, maar ik kan het gemis nu al voelen.
Sympathy pains zeg maar.
Ik heb wel de opnames van live in paradiso van nietzman gekregen, maar thuis heb ik ongeveer 10 concerten, plus de albums (ja, ik ben nogal een spinvisautist, maar goed, hij herkent me nu dan ook) dus dat is toch nogal een verschil.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:14:52 #74
11923 I.R.Baboon
pi_35099482
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, want je weet dat je veel moet doen en dat je genoeg energie moet hebben voor de hele dag, omdat je anders weet dat je om vier uur voor de tv ploft en er niks meer uit je handen komt, terwijl je toch écht beloofd had om dit en dat te doen, enz enz.

Nou, ik ben een man, ik heb hier totaal geen verplichtingen (op 12 uur college per week na) en woon op de campus, dus extreem dichtbij de universiteit, maar in plaats van uitrusten word ik iedere dag moeier, dus dat is ook helemaal niet goed. Al kan m'n dagelijkse pubbezoek er wat mee te maken hebben.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:16:14 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099500
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:12 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Thuis wel. Maar alle Drs. P LP's (ik heb ze inderdaad allemaal) liggen nu ergens opgeslagen. Gelukkig heb ik ook alles op MP3.
*ernstig jaloers is*. Ik heb nog lang niet alles, laat staan op mp3.
quote:
Oh, ik hoorde van de persoon die mijn post gecheckt had dat ik hoogstwaarschijnlijk post van Drs. P heb (er was post voor den heer E.J. Achternaam, en ik denk niet dat er veel andere mensen zoiets aan mij zouden versturen), en die wordt nu hierheen opgestuurd. Ben wel benieuwd, want had vlak voor m'n vertrek het tijdschrift (nou ja) met daarin mijn interview met hem en een CDtje met een bootleg door z'n brievenbus gegooid.
Wat gaaf ! Waar woont die kerel ergens eigenlijk?
pi_35099517
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Helaas wel.

Maar mogen pas om 14 uur een agenda punt. Dus dat scheelt.
pi_35099529
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:14 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou, ik ben een man, ik heb hier totaal geen verplichtingen (op 12 uur college per week na) en woon op de campus, dus extreem dichtbij de universiteit, maar in plaats van uitrusten word ik iedere dag moeier, dus dat is ook helemaal niet goed. Al kan m'n dagelijkse pubbezoek er wat mee te maken hebben.
En hoe lang moet je nog?
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 februari 2006 @ 02:19:16 #78
Rawr
pi_35099538
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:07 schreef Biene het volgende:

[..]

Dat klinkt eng.
Mwa, de media noemt het een mix tussen Marilyn Manson (de bliepjes van Mechanical Animals) en een engelstalige Rammstein
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_35099539
Het kan dus toch toch. Nieuwe aanwas, en toch de sfeer van het topic in stand houden. Hadden we het maar eerder geweten.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:19:55 #80
11923 I.R.Baboon
pi_35099543
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*ernstig jaloers is*. Ik heb nog lang niet alles, laat staan op mp3.
Een paar jaar geleden heb ik wel een keer een Drs. P FTP-server opgezet.
Alle LP's verzamelen is trouwens niet zo lastig, als je goed zoekt zijn de meeste wel via eBay/ marktplaats te verkrijgen, en anders bij goede vinylwinkels. Wel zoek ik nog een aantal vinylsingles en een stuk of 2 EPtjes, die nauwelijks te krijgen zijn (en erg duur (nou ja, 20-25 euro) als ze wel te vinden zijn). Wel moet ik bekennen dat ik geen enkele CD van Drs. P heb (maar goed, die tracks heb ik toch allemaal op MP3 en Het praatcafé is bijvoorbeeld ook erg moeilijk te vinden).
quote:
[..]

Wat gaaf ! Waar woont die kerel ergens eigenlijk?
Aan de Amsterdamse grachtengordel. Op een paar minuten lopen van Hotel Pulitzer (en ook vlakbij mijn huis trouwens (nou ja, waar ik tot januari zat), want ik ben hem al een heel aantal keer tegengekomen als ik van en naar de universiteit ging.
pi_35099558
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mwa, de media noemt het een mix tussen Marilyn Manson (de bliepjes van Mechanical Animals) en een engelstalige Rammstein
Zoals ik al zei: dat klinkt eng.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:21:22 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099562
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:17 schreef Biene het volgende:

[..]

Helaas wel.

Maar mogen pas om 14 uur een agenda punt. Dus dat scheelt.
Ik heb niet zozeer afspraken als wel dat ik met m'n scriptie bezig ben en net een aantal dagen ziek ben geweest en ik moet derhalve de schade weer inhalen... Dus ik had me voorgenomen bijtijds m'n nest uit te komen en achter de pc te kruipen... Maar als ik zo naar dat klokje in de rechterbenedenhoek van m'n scherm kijk, heb ik er nog een hard hoofd in dat dat ook daadwerkelijk gebeuren gaat .
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:22:15 #83
11923 I.R.Baboon
pi_35099576
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:18 schreef Biene het volgende:

[..]

En hoe lang moet je nog?
Eind mei ben ik ongeveer klaar, en dan zal ik wel weer teruggaan naar NL, en dan kan ik half juni weer m'n kamer in.
pi_35099580
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:19 schreef Lamon het volgende:
Het kan dus toch toch. Nieuwe aanwas, en toch de sfeer van het topic in stand houden. Hadden we het maar eerder geweten.
Wat ben je toch ook een lekker ding.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:25:18 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099610
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden heb ik wel een keer een Drs. P FTP-server opgezet.
Alle LP's verzamelen is trouwens niet zo lastig, als je goed zoekt zijn de meeste wel via eBay/ marktplaats te verkrijgen, en anders bij goede vinylwinkels. Wel zoek ik nog een aantal vinylsingles en een stuk of 2 EPtjes, die nauwelijks te krijgen zijn (en erg duur (nou ja, 20-25 euro) als ze wel te vinden zijn). Wel moet ik bekennen dat ik geen enkele CD van Drs. P heb (maar goed, die tracks heb ik toch allemaal op MP3 en Het praatcafé is bijvoorbeeld ook erg moeilijk te vinden).
Nouja, ik ben nou ook weer niet zó'n fan dat ik er speciaal geld voor ga uittrekken om platen te kopen. Heb moment erg weinig te besteden en platen en cd's hebben even geen prioriteit.
quote:
Aan de Amsterdamse grachtengordel. Op een paar minuten lopen van Hotel Pulitzer (en ook vlakbij mijn huis trouwens (nou ja, waar ik tot januari zat), want ik ben hem al een heel aantal keer tegengekomen als ik van en naar de universiteit ging.
Wat leuk! Ik wist niet dat hij in Amsterdam woonde. Leuk om te weten! Hij is inmiddels al wel behoorlijk op leeftijd, of niet?
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:27:21 #86
11923 I.R.Baboon
pi_35099632
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

Wat leuk! Ik wist niet dat hij in Amsterdam woonde. Leuk om te weten! Hij is inmiddels al wel behoorlijk op leeftijd, of niet?
Hij is 86, dus dat mag je wel stellen. Maar hij wist me bij het interview te melden dat er komend jaar weer een nieuwe bundel uitkomt, en ondertussen schrijft ie ook lustig verder (meestal in Pulitzer). Dus de vooruitzichten zijn gunstig .
pi_35099642
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb niet zozeer afspraken als wel dat ik met m'n scriptie bezig ben en net een aantal dagen ziek ben geweest en ik moet derhalve de schade weer inhalen... Dus ik had me voorgenomen bijtijds m'n nest uit te komen en achter de pc te kruipen... Maar als ik zo naar dat klokje in de rechterbenedenhoek van m'n scherm kijk, heb ik er nog een hard hoofd in dat dat ook daadwerkelijk gebeuren gaat .
Och ja, morgen weer een dag.
pi_35099659
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:22 schreef Biene het volgende:
Wat ben je toch ook een lekker ding.
Niet te complimenteus worden he?
Daar houden we hier in Semi-bikkeltijd niet van.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:30:09 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099667
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Hij is 86, dus dat mag je wel stellen. Maar hij wist me bij het interview te melden dat er komend jaar weer een nieuwe bundel uitkomt, en ondertussen schrijft ie ook lustig verder (meestal in Pulitzer). Dus de vooruitzichten zijn gunstig .
Ik zag vorige week bij de Donner 2 dikke verzamelbundels van hem liggen. Ze leken qua vormgeving erg op elkaar, maar het waren toch verschillende. Die heb je zeker ook al?

Knap dat 'ie nog zo vief is op zijn leeftijd . Ik hoop dat hij nog heel wat kan publiceren! Toch moet je niet raar opkijken als zo'n man zo ineens er tussenuit piept helaas...
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:31:24 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099682
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:28 schreef Biene het volgende:

[..]

Och ja, morgen weer een dag.
Nouja, ik moet voor 1 september klaar zijn, dus dat gaat niet helemaal op .

En ja, ook dit gegeven is schitterend piekermateriaal .
pi_35099683
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
Niet te complimenteus worden he?
Daar houden we hier in Semi-bikkeltijd niet van.
Nee, lieve Lamon. Dat moet je anders zeggen: ik hou daar niet van.
pi_35099690
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nouja, ik moet voor 1 september klaar zijn, dus dat gaat niet helemaal op .

En ja, ook dit gegeven is schitterend piekermateriaal .
Vrouwke, je hebt nog niet genoeg alcohol naar binnen gewerkt. Zuip es door!
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:33:28 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099703
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:32 schreef Biene het volgende:

[..]

Vrouwke, je hebt nog niet genoeg alcohol naar binnen gewerkt. Zuip es door!

Proost
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:34:23 #94
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_35099714
Goedenavond
pi_35099721
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En bedankt voor het delen van je muziek. *niet meer kan slapen straks*
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 februari 2006 @ 02:36:32 #96
Rawr
pi_35099738
BIIIEEEEERR!!!!!
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 februari 2006 @ 02:36:57 #97
Rawr
pi_35099742
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:35 schreef Biene het volgende:

[..]

graag gedaan
pi_35099746
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

Proost
Op: alles komt goed!
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:38:03 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35099757
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:35 schreef Biene het volgende:

[..]

Hela! Niks mis met Rammstein, mits ze het maar bij het Duits houden.

Rammstein die dingen in het Engels uitkramen .
pi_35099763
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Goedenavond
Avond.

Lamon, ben je er nog? Er is weer volk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')