abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35098306
quote:
WASHINGTON - Amerikaanse militairen hebben in de beruchte Abu Ghraib-gevangenis Iraakse kinderen mishandeld om hun vaders aan het praten te krijgen.

Dit bleek dinsdag tijdens een hoorzitting van het Amerikaanse Congres.

Sergeant Samuel Provance vertelde de parlementariërs van het geval van de Iraakse generaal Hamid Zabar. Diens 16-jarige zoon die niets misdaan had, werd opgepakt. De jongen werd voor de ogen van zijn vader met ijswater besproeid. Ook werd hij opgesloten met gewone criminelen, terwijl bekend was dat hij daar een groot risico liep verkracht te worden.

Provance sprak tijdens een hoorzitting over klokkenluiders die de wantoestanden in Abu Ghraib hadden onthuld. Hij werd zelf ook gedegradeerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_in_Abu_Ghraib.html

Eerder vandaag nog de folteringen van Guantanamo in het nieuws.....
De Amerikanen beginnen steeds meer op de Nazi's te lijken.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:02:56 #2
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35098452
quote:
Eerder vandaag nog de folteringen van Guantanamo in het nieuws.....
De Amerikanen beginnen steeds meer op de Nazi's te lijken.
Moeten ze eerst 6 miljoen mensen vergassen in een paar jaar tijd.
schorriemorie
pi_35098454
Sinds wanneer is iemand met ijswater besproeien "mishandelen" ? Het kan behoorlijk warm zijn in Iraq, misschien wilden ze hem alleen wat opfrissen.

Zo zou het ook uitgelegd kunnen worden. Het begint een beetje op een heksenjacht te lijken. En hoe kan het toch dat dit soort onzin naar buiten blijft komen ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35098498
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:03 schreef Hathor het volgende:
Sinds wanneer is iemand met ijswater besproeien "mishandelen" ? Het kan behoorlijk warm zijn in Iraq, misschien wilden ze hem alleen wat opfrissen.

Zo zou het ook uitgelegd kunnen worden. Het begint een beetje op een heksenjacht te lijken. En hoe kan het toch dat dit soort onzin naar buiten blijft komen ?
misschien omdat die berichten niet altijd onzin blijken te zijn?
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:05:42 #5
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35098512
Misschien is het geen onzin?
En misschien zijn de Amerikanen helemaal niet de "helden" ook al doen ze zich al voor?
Lijkt me vrij sterk dat er maar 1 getuige gehoord zal worden en gezien de foto's van een jaar (of twee?) geleden, verbaast dit bericht me totaal niet.
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35098551
Dit is ziek mên.

* geweld voor geweld is geen oplossing *

[ Bericht 58% gewijzigd door Drugshond op 15-02-2006 01:13:51 ]
pi_35098580
Kom op nou zeg, de topictitel schreeuwt dat Amerikanen kinderen folteren, en als je dan leest dat ze 1 jochie met ijswater besprenkelen, moet ik toch echt effe gniffelen hoor. Is DAT folteren ?

Nee, dan moet je in Al Zarqawi's handen vallen, sta je binnen een week op internet, terwijl een stel debielen je keel doorsnijden.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:15:26 #8
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35098673
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:09 schreef Hathor het volgende:
Kom op nou zeg, de topictitel schreeuwt dat Amerikanen kinderen folteren, en als je dan leest dat ze 1 jochie met ijswater besprenkelen, moet ik toch echt effe gniffelen hoor. Is DAT folteren ?

Nee, dan moet je in Al Zarqawi's handen vallen, sta je binnen een week op internet, terwijl een stel debielen je keel doorsnijden.
Je gebruikt kinderen als pressiemiddel, en dat is zo-ie-zo over the edge van goed fatsoen.
pi_35098713
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je gebruikt kinderen als pressiemiddel, en dat is zo-ie-zo over the edge van goed fatsoen.
Eh...dat doet de politie hier ook als ze eens stel 14 jarige vandalen hebben opgepakt, bangmakerij heet zo iets, het is een effectief middel om verklaring los te peuteren. Is toch een tikje anders dan folteren vind ik.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:20:43 #10
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_35098755
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eh...dat doet de politie hier ook als ze eens stel 14 jarige vandalen hebben opgepakt, bangmakerij heet zo iets, het is een effectief middel om verklaring los te peuteren. Is toch een tikje anders dan folteren vind ik.
Ja, maar dat zijn vandalen. Dit is gewoon een jongetje die niets gedaan heeft.
lege ton
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 februari 2006 @ 01:22:16 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35098777
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:20 schreef nonzz het volgende:

[..]

Dat zeg jij.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:22:21 #12
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35098779
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:18 schreef Hathor het volgende:
Hier gaat het om 'onschuldige' kinderen. Die worden ingezet om een bekentenis van hun vader/moeder los te krijgen.

Abu Ghraib heeft toch al niet zo'n beste naam... dus qua eerbeid voor de mensenrechten zou je ook wat stoplichten op rood mogen zetten.
pi_35098798
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:20 schreef nonzz het volgende:

[..]

en wie zegt dat ? Zijn vader kan wel ergens een transport opgeblazen hebben, en als dat jongetje in zijn angst daar wat over zou zeggen, is dat mooi meegenomen. Ondertussen zit ie waarschijnlijk gewoon alweer thuis met zijn Jihad Joe te spelen.

Weer zo'n storm in een glas water, net als met die Britten.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:23:48 #14
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_35098803
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat zeg jij.
Ja, want dat staat in het bericht. Weet jij meer?
lege ton
pi_35098835
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hier gaat het om 'onschuldige' kinderen. Die worden ingezet om een bekentenis van hun vader/moeder los te krijgen.

Abu Ghraib heeft toch al niet zo'n beste naam... dus qua eerbeid voor de mensenrechten zou je ook wat stoplichten op rood mogen zetten.
Dat "onschuldige" moet je ook voorzichtig mee zijn tegenwoordig, kinderen worden door de Mudjahedeen bij bosjes gebruikt om acties uit te voeren. Ze lijken inderdaad onschuldig, maar je kan gewoon niet voorzichtig genoeg zijn.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:28:20 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_35098870
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:02 schreef Danzig het volgende:

[..]

Moeten ze eerst 6 miljoen mensen vergassen in een paar jaar tijd.
nee hoor; 1/10 daarvan is voor mij al méér dan voldoende daarvoor.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  Moderator / Redactie FP woensdag 15 februari 2006 @ 01:30:03 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_35098888
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:23 schreef nonzz het volgende:

[..]

Ja, want dat staat in het bericht. Weet jij meer?
Wie weet hoeveel er verzwegen wordt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:32:58 #18
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_35098926
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wie weet hoeveel er verzwegen wordt.
Das waar. Zullen we dan maar stoppen met de discussie omdat we niet precies weten hoe het zit, of zullen we doorgaan op de informatie die in het bericht staat?
Ik stop
lege ton
pi_35098990
Nou, ik wil nog wel wat kwijt over onschuldige kinderen als je het niet erg vind. Laatst die beelden van die speciale Hamas scholen gezien in Gaza ? Honderden kinderen met Hamas bandana's om, marcheerden netjes in een rij over Deense vlaggen heen, ondertussen ophitsende taal schreeuwend gericht tegen alles in het westen. Die kinderen word dus gewoon vanaf hun achtste of zo met de paplepel ingegoten om ons te haten, die weten straks gewoon niet beter of wij zijn allemaal duivels hier, of wat dan ook.

Wie mishandelt hier nou wie ?

Onschuldig is een heel relatief begrip in het midden oosten.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:43:42 #20
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_35099058
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:38 schreef Hathor het volgende:
Nou, ik wil nog wel wat kwijt over onschuldige kinderen als je het niet erg vind. Laatst die beelden van die speciale Hamas scholen gezien in Gaza ? Honderden kinderen met Hamas bandana's om, marcheerden netjes in een rij over Deense vlaggen heen, ondertussen ophitsende taal schreeuwend gericht tegen alles in het westen. Die kinderen word dus gewoon vanaf hun achtste of zo met de paplepel ingegoten om ons te haten, die weten straks gewoon niet beter of wij zijn allemaal duivels hier, of wat dan ook.

Oke, ik stop niet

Maar er staat in het berichtje toch duidelijk dat die Sergant heeft gezegd dat die jongen niets gedaan had? Ik kan er ook wel vanalles bij gaan halen wat die jongen allemaal wel niet gedaan zou kunnen hebben en wat voor een Hamas scholen er allemaal wel niet bestaan. Misschien heeft hij z'n oma wel verkracht, maar we weten nu toch alleen dat hij onschuldig is?

[ Bericht 0% gewijzigd door nonzz op 15-02-2006 01:52:13 ]
lege ton
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:44:16 #21
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35099068
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:28 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

nee hoor; 1/10 daarvan is voor mij al méér dan voldoende daarvoor.
Mooi, dan weten we gelijk dat de vergelijking USA en Nazi-Duitsland onzin is.
schorriemorie
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:45:20 #22
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_35099087
quote:

Wat heeft dit te maken met de openingspost?

Was er korting op de LOI-cursus Simplistisch Redeneren?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_35099128
@Hathor, wel eens van de Chinese water torture gehoord?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_35099160
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met de openingspost?

Was er korting op de LOI-cursus Simplistisch Redeneren?
Simplisme lijkt me meer weggelegd voor personen die op de man spelen inplaats van de achterliggende gedachte PROBEREN te doorgronden.

Wie de schoen past, trekke hem aan.
pi_35099179
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:48 schreef bas-beest het volgende:
@Hathor, wel eens van de Chinese water torture gehoord?
Yep, maar das heel anders, das verstikking met natte handdoeken, is niet hetzelfde als iemand een glas water in zijn gezicht gooien.
pi_35099201
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:43 schreef nonzz het volgende:

[..]

Oke, ik stop niet

Maar er staat in het berichtje toch duidelijk dat die Sergant heeft gezegd dat die jongen niet gedaan had? Ik kan er ook wel vanalles bij gaan halen wat die jongen allemaal wel niet gedaan zou kunnen hebben en wat voor een Hamas scholen er allemaal wel niet bestaan. Misschien heeft hij z'n oma wel verkracht, maar we weten nu toch alleen dat hij onschuldig is?
Die sergeant is blijkbaar zelf gedegradeerd, is er dus min of meer zelf bij betrokken geweest, en zegt waarschijnlijk van alles om er voor te zorgen dat ie zelf niet achter de tralies beland. Een beetje advocaat maakt gehakt van zijn verklaring.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:55:25 #27
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_35099223
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die sergeant is blijkbaar zelf gedegradeerd, is er dus min of meer zelf bij betrokken geweest, en zegt waarschijnlijk van alles om er voor te zorgen dat ie zelf niet achter de tralies beland. Een beetje advocaat maakt gehakt van zijn verklaring.
WIL je het punt dat ik maakte gewoon niet snappen, of snap je mijn punt niet...???
lege ton
pi_35099225
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Yep, maar das heel anders, das verstikking met natte handdoeken, is niet hetzelfde als iemand een glas water in zijn gezicht gooien.
eerst lezen dan pas reageren
pi_35099228
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

tja, vooral die link niet checken... 'verstikking met natte handdoeken', hoe kom je erbij?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:58:07 #30
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_35099250
Nogal begrijpelijk in een oorlogssituatie enzo... Ik snap de instelling van die Yanks wel, maar vind niet dat ze er zo zielig over moeten zitten te doen. Zeg gewoon eerlijk dat je zo nu en dan eens een vermoede terrorist een paar klappen met een telefoonboek verkoopt, z'n zoon met ijswater besproeid en dat het mogelijk is dat bepaalde personen die in cuba vast zitten misschien niet zo heel erg schuldig zijn maar zit niet zo te klooien en achteraf met allerlei lulverhalen aan komen kakken dat het allemaal best meevalt.

Het ergste van deze acties vind ik dat de yankees aan het einde (of nu al) 0,0 % geloofwaardigheid meer overhebben en als ze dan een keer ECHT nodig zijn (ik noem bijv. Iran) niemand ze meer steunt.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_35099267
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef bas-beest het volgende:

[..]

tja, vooral die link niet checken... 'verstikking met natte handdoeken', hoe kom je erbij?
Ik heb inderdaad de link niet gecheckt, maar das een van hun bekendere manieren van "de tong wat losser maken". Ik zal hem zo effe lezen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:00:58 #32
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_35099291
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Simplisme lijkt me meer weggelegd voor personen die op de man spelen inplaats van de achterliggende gedachte PROBEREN te doorgronden.

Wie de schoen past, trekke hem aan.
Ach, ik had graag inhoudelijk willen reageren, ware het niet dat je argumentatie zo wanstaltig is dat ik die niet meer waard acht dan een ad hominem.

Daarnaast probeer je niets te doorgronden, je probeert iets goed te praten. Dat is iets heel anders...
pi_35099295
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:55 schreef nonzz het volgende:

[..]

WIL je het punt dat ik maakte gewoon niet snappen, of snap je mijn punt niet...???
ik snap je punt wel, ik probeer het gewoon te relativeren. Ik geloof die horrorverhalen gewoon niet onmiddelijk.
pi_35099300
quote:

Precies, elk kind in het Midden Oosten is een terrorist!
pi_35099315
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Ach, ik had graag inhoudelijk willen reageren, ware het niet dat je argumentatie zo wanstaltig is dat ik die niet meer waard acht dan een ad hominem.

Daarnaast probeer je niets te doorgronden, je probeert iets goed te praten. Dat is iets heel anders...
Tsja, ik probeer goed te praten dat dit geen martelen is, daar stel ik me toch heel wat anders bij voor.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:05:14 #36
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_35099348
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

ik snap je punt wel, ik probeer het gewoon te relativeren. Ik geloof die horrorverhalen gewoon niet onmiddelijk.
Sinds die "horrorverhalen" de laatste tijd van verschillende kanten worden bevestigd (VS zelf, VN, etc) geloof ik ze eerder dan vroeger.
lege ton
pi_35099370
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Ja, die kon ik ook, maar deze regel sprong er voor mij toch wel tussen uit....

There is no evidence that this form of torture was ever used by the Chinese.

woensdag 15 februari 2006 @ 02:10:40 #38
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_35099423
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, ik probeer goed te praten dat dit geen martelen is, daar stel ik me toch heel wat anders bij voor.
Het is op zijn minst mishandeling, maar je probeert daarmee af te leiden van de werkelijke kwestie, die inhoudt dat onschuldigen nadeel ondervinden van vermeende misdaden van, of veronderstelde kennis bij, een familielid.

Dat begint al wat te lijken op Noord-Korea, of Argentinië tijdens de junta.... Maar gelukkig doen de Amerikaanse GI's het in naam van vrijheid en democratie, dan mag dat....
pi_35099486
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:10 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Het is op zijn minst mishandeling, maar je probeert daarmee af te leiden van de werkelijke kwestie, die inhoudt dat onschuldigen nadeel ondervinden van vermeende misdaden van, of veronderstelde kennis bij, een familielid.

Dat begint al wat te lijken op Noord-Korea, of Argentinië tijdens de junta.... Maar gelukkig doen de Amerikaanse GI's het in naam van vrijheid en democratie, dan mag dat....
Het enige dat je de Amerikanen kan verwijten in deze is dat ze alles lopen te ontkennen, daar zouden ze eens gewoon mee moeten stoppen. Iedereen beseft dat het in Iraq geen picknick is, en dat in een oorlog iedereen altijd ALLE middelen inzet om zijn doel te bereiken. De regels zijn dat er geen regels zijn. Als de Amerikanen dat gewoon zouden toegeven zouden de linksen onder ons heel wat minder stennis maken. Het doel heiligt de middelen is iets waar we ons gewoon bij moeten neerleggen, het is nooit anders geweest.
pi_35099515
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, die kon ik ook, maar deze regel sprong er voor mij toch wel tussen uit....

There is no evidence that this form of torture was ever used by the Chinese.

dit heet selectief quoten... lees eens verder
pi_35099533
quote:

quote:
Hathor - woensdag 15 februari 2006 @ 02:15

[..]

Het enige dat je de Amerikanen kan verwijten in deze is dat ze alles lopen te ontkennen, daar zouden ze eens gewoon mee moeten stoppen. Iedereen beseft dat het in Iraq geen picknick is, en dat in een oorlog iedereen altijd ALLE middelen inzet om zijn doel te bereiken. De regels zijn dat er geen regels zijn. Als de Amerikanen dat gewoon zouden toegeven zouden de linksen onder ons heel wat minder stennis maken. Het doel heiligt de middelen is iets waar we ons gewoon bij moeten neerleggen, het is nooit anders geweest.
Nee hoor je spreekt jezelf niet tegen.
pi_35099546
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:07 schreef Youssef het volgende:

* geweld voor geweld is geen oplossing *
Precies. Tell it also to the Moslim-fundi's.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:20:42 #43
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_35099552
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar hoe leg je dan aan de Irakezen uit hoe je een eerlijk rechtsysteem moet opzetten als je zelf mensen zonder aanklacht vasthoud? Hoe leg je aan de wereld uit dat het goed is dat Saddam weg is zodat er nu niet meer gemarteld wordt?

Als de VS zou zeggen: "We hebben een hekel aan Irakezen en daarom voeren we daar oorlog" dan zou ik hun manier van opereren helemaal begrijpen.

Maar dit gaat gevaarlijk offtopic....
lege ton
pi_35099583
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:17 schreef sociologist het volgende:

[..]

dit heet selectief quoten... lees eens verder
Ik weet het ik weet het....maar zie jij het verschil niet dan ? Hebben de Amerikanen ook die druipmethode toegepast ? Ik zie dat namelijk nergens staan de eerste post. Er staat besprenkelen, dat kan ook water in het gezicht gooien zijn. Ik blijf erbij dat dit waarschijnlijk helemaal uit zijn verband word gerukt door iemand die zijn eigen straatje probeert schoon te praten.

Maar ach, ik zal wel een bord voor mijn kop hebben.
pi_35099630
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:20 schreef nonzz het volgende:

[..]

Maar hoe leg je dan aan de Irakezen uit hoe je een eerlijk rechtsysteem moet opzetten als je zelf mensen zonder aanklacht vasthoud? Hoe leg je aan de wereld uit dat het goed is dat Saddam weg is zodat er nu niet meer gemarteld wordt?

Als de VS zou zeggen: "We hebben een hekel aan Irakezen en daarom voeren we daar oorlog" dan zou ik hun manier van opereren helemaal begrijpen.

Maar dit gaat gevaarlijk offtopic....
Dat valt ook niet uit te leggen, de Amerikanen zitten tot over hun in oren in de stront, en ik ben echt benieuwd hoe ze zich hier uit gaan worstelen. Ze waren niet populair voor Saddam werd verwijdert, en ze zijn eigenlijk niets vooruit gekomen nadat ie van de troon was gestoten. Een uitzichtloze situatie, temeer omdat ze zelf hadden verwacht dat de bevolking hen als bevrijders zou onthalen. Foutje.
pi_35099643
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet het ik weet het....maar zie jij het verschil niet dan ? Hebben de Amerikanen ook die druipmethode toegepast ? Ik zie dat namelijk nergens staan de eerste post. Er staat besprenkelen, dat kan ook water in het gezicht gooien zijn. Ik blijf erbij dat dit waarschijnlijk helemaal uit zijn verband word gerukt door iemand die zijn eigen straatje probeert schoon te praten.

Maar ach, ik zal wel een bord voor mijn kop hebben.
het klopt dat het niet vast staat dat dit ook daadwerkelijk de methode is geweest. Echter, je quote de informatie selectief. Je probeert hiermee de discussie te manipuleren.
pi_35099672
quote:
Nee hoor je spreekt jezelf niet tegen.
Het verschil zit hem in dat wij NIET uit zijn op de vernietiging van hun cultuur, en zij wel op de onze.
  woensdag 15 februari 2006 @ 02:33:08 #48
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_35099698
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat valt ook niet uit te leggen, de Amerikanen zitten tot over hun in oren in de stront, en ik ben echt benieuwd hoe ze zich hier uit gaan worstelen. Ze waren niet populair voor Saddam werd verwijdert, en ze zijn eigenlijk niets vooruit gekomen nadat ie van de troon was gestoten. Een uitzichtloze situatie, temeer omdat ze zelf hadden verwacht dat de bevolking hen als bevrijders zou onthalen. Foutje.
Ja, maar ze zitten zo in de stront omdat ze dus al die middelen hebben toegepast die jij geoorloofd vond in de post die ik heb gequote.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe ze hier uit gaan komen. Zal nog best een hele toer worden....
lege ton
pi_35099705
quote:
het klopt dat het niet vast staat dat dit ook daadwerkelijk de methode is geweest. Echter, je quote de informatie selectief. Je probeert hiermee de discussie te manipuleren
Dat maak jij ervan, ik zeg gewoon wat ik denk. Misschien moet ik niet zoveel denken om half drie s'nachts, maar ik beweer toch niet dat wat ik zeg wet is ? Ik interpreteer dingen op mijn manier, en jij op de jouwe. Lekker toch ?
pi_35099709
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het verschil zit hem in dat wij NIET uit zijn op de vernietiging van hun cultuur, en zij wel op de onze.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 02:22 schreef Hathor het volgende:

Ik blijf erbij dat dit waarschijnlijk helemaal uit zijn verband word gerukt door iemand die zijn eigen straatje probeert schoon te praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')