je moet een piaggio blok eronder brouwen en dan tunen want peugot sucksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jet Force gekregen, Speedfight 1 voor de lol erbij gekocht.. In de vakantie ga ik eraan beginnen als project.![]()
Ik weet nog niet precies wat ik ermee wil gaan doen.. Tips?![]()
Past dat dan? en hoe doe je dat met de wielen? voor peogeot en achter piaggo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:59 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
je moet een piaggio blok eronder brouwen en dan tunen want peugot sucks
Gooi onder één een 180cc blokquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jet Force gekregen, Speedfight 1 voor de lol erbij gekocht.. In de vakantie ga ik eraan beginnen als project.![]()
ja..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
ik zeg toch "brouwen"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Past dat dan? en hoe doe je dat met de wielen? voor peogeot en achter piaggo?
Onder de speedfight...quote:
Ja mijn JetForce krijgt alleen een andere uitlaat, verder valt er weinig aan te doen. Zijstandaardje enzo, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Onder de speedfight...
En dan gewoon pimpen met die Jetforce als dagelijkse mobiel, en af en toe die speedfight aanslingeren en met 140 over het fietspad blazen..
Heerlijk vind je dat..
het is niet moeilijk als je maar geld hebtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja mijn JetForce krijgt alleen een andere uitlaat, verder valt er weinig aan te doen. Zijstandaardje enzo, dat soort dingen.![]()
De Speefight daarintegen..![]()
Ik weet het nog niet precies.. Misschien dat ik in de tussentijd nog iets tegenkom, voor inspiratie ofzo..![]()
Nu heb ik er niet zoveel geld voor over, maar in de vakantie.. dan bulk ik van het geld.. Mits ik veel werk natuurlijk, dat geldt voor iedereen..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:34 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
het is niet moeilijk als je maar geld hebt![]()
Je kunt ook gewoon een jaartje of 2 wachten..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:30 schreef majestik1 het volgende:
Mijn scooters nog een keer![]()
[afbeelding]
En de andere: http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=49497
Wie durft?![]()
uhhh?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een jaartje of 2 wachten..
no way.. sco0tah kost 3000? verkocht worden de voor 1200 ofzoquote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef majestik1 het volgende:
Nee dat niet tis een dure hobby maar je moet ook bedenken dat je alles nog voor best redelijk prijzen kan verkopen
Nope, zwakke trekveertjes... Maar dat zou in principe niet moeten uitmaken... Ik weet niet, aan rollen ligt het niet, er zit een mix van 4 en 5.5 gram in.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef mic_forever het volgende:
Hahahahahaha
Drama
hoe kan dat
Zit je begrenzer dr nog in ofzo
of zijn je rollen zo licht dattie overtoeren voor leven maakt
òf rij je op zonnebloem olie ipv benzine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |