Je moet hem eens horenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef fs180 het volgende:
wat ik gehoord heb is dat de meeste kutte cillinder ooit
Eensch.quote:
uh was het juist niet andersomquote:Op maandag 20 februari 2006 19:20 schreef Geqxon het volgende:
Een tomos stuur heeft nog altijd een spijltje in het midden, dus nee.
Zou niet weten hoe eigenlijk? Want die beugels onder het zadel zijn niet echt in te korten ofzo, dus dat lijkt me best lastig.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef gtsmrt het volgende:
ik vind het geheel er netjes uitzien
(misschien je buddy verlagen)
Thxquote:
Ja, ik heb een keer een schuifertje gemaakt. Maar ik ga daar echt geen nieuw zadel voor kopenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Eensch.
Alleen het zadel.. Zou een andere kopen, hier zit ook een gat in of hoe zie ik dat?
Ziet er netjes uitquote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef Ayaxola het volgende:
Heb eindelijk ook maar eens foto's gemaakt van mijn Puch:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met 70cc Aluminium Power One Racing cilinder![]()
slijp ze door en las ze opnieuw vast.. voila verlaagdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe eigenlijk? Want die beugels onder het zadel zijn niet echt in te korten ofzo, dus dat lijkt me best lastig.
[..]
Thx
[..]
Ja, ik heb een keer een schuifertje gemaakt. Maar ik ga daar echt geen nieuw zadel voor kopenZo erg vind ik het nou ook weer niet, ik ga daar geen 20 euro ofzo voor uit geven.
Neuh, vind het eigenlijk wel prima zoquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
slijp ze door en las ze opnieuw vast.. voila verlaagd
of afzagen, "stompjes" opnieuw ombuigen en gaatjes boren en pakkendrager er tussen uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
slijp ze door en las ze opnieuw vast.. voila verlaagd
Jet Force gekregen, Speedfight 1 voor de lol erbij gekocht.. In de vakantie ga ik eraan beginnen als project.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:55 schreef gtsmrt het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat je 2 scooters van je papie en mamie hebt gekregen....
No offence, maar die uitlaatquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Net even mijn scooters gewassen..
[afbeelding]
Ook meteen het nodige sleutelwerk gedaan..
[afbeelding]
Wat is het toch een prachtig ding, vind ik.![]()
[afbeelding]
Zijkant..
[afbeelding]
* Verkapte, ik-probeer-het-topic-weer-nieuw-leven-in-te-blazen- post.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |