abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35240083
GODVER!

Net bij een rotonde (die bij de Guido Des Bres) vol onderuit gegleden Het enige dat ik nog weet is dat mijn achterwiel weggleed, en dat ik over mijn buik schoof.

Ik heb mijn brommer toen ff op de middenberm gezet, en heb ik een half uur even voor me uitgestaard. Toen kwam er een agent (buiten dienst) die mij nog even wat tips gaf, waarna ik naar huis ben gelopen.

Schade?
-Achterlamp kapot
-Beetje rubber van trapper en het handvat
-Wiel scheeft ten opzichte van de voorvork.
-Wat huid van mijn knie + onderbeen geschaafd
-Kapotte broek

Mijn 1 dag oude helm was nog helemaal heel, gelukkig.
pi_35240122
Tering, nu ik alles even analyseer, besef ik me dat er ten tijde van het ongeluk iemand de rotonde opreed. Wat een achterlijke hufter dat hij niet eens even vroeg of er wat aan de hand was
pi_35242821
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 23:18 schreef Geqxon het volgende:
GODVER!

Net bij een rotonde (die bij de Guido Des Bres) vol onderuit gegleden Het enige dat ik nog weet is dat mijn achterwiel weggleed, en dat ik over mijn buik schoof.

Ik heb mijn brommer toen ff op de middenberm gezet, en heb ik een half uur even voor me uitgestaard. Toen kwam er een agent (buiten dienst) die mij nog even wat tips gaf, waarna ik naar huis ben gelopen.

Schade?
-Achterlamp kapot
-Beetje rubber van trapper en het handvat
-Wiel scheeft ten opzichte van de voorvork.
-Wat huid van mijn knie + onderbeen geschaafd
-Kapotte broek

Mijn 1 dag oude helm was nog helemaal heel, gelukkig.
Tering, klote man.. Was het zo glad daar dan, of te hard gereden? Wees blij dat het nog meevalt en dat je een helm op had!
pi_35243212
Ik heb even zitten voelen, maar ik zag naast mijn eigen gelegde strepen helemaal niets. Ik reed rond de 40-45, dus dat viel wel mee.

Morgen met daglicht alle schade maar eens even rustig bekijken, merendeels valt het enorm mee. Ik viel op mijn linkerkant, gelukkig. De laatste keer dat ik op rechts viel (dat was terwijl hij stil stond) kon ik gelijk heel mijn gas en rem partij vervangen
  zondag 19 februari 2006 @ 01:25:30 #155
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35243852
ai, was ook onderuitgegaan toen het vroor, gelukkig niets aan de hand behalve blauwe plek voor een maand
pi_35244594
Ik merk bij het lopen dat mijn been soms volop bijn doet Als ik bv even op één been ga staan, dan krijg ik het zwaar te voorduren in mijn onderbeen en hiel.

Linkje naar de foto, kan vies zijn, maar valt mee.
pi_35244636
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef MaximumRush het volgende:
Me kilometerteller doet het niet

Alles is gewoon goed aangesloten volgens mij. Ik denk dat me aandrijver kapot is.
Das simpel te testen? Het simpelste zou zijn als je met zijn 2en bent, de 1 maakt het aan de onderkant los en probeert een snelle draai aan te geven (doe voor zekerheide beide richtingen). beweegt de naald heel ff dan is de teller zelf goed. zet het kabel aan onderkant weer vast en maak de bovenste los en draai aan de wiel, dan zie je de kabel bewegen? dan is zowel aandrijving als kabel goed.
pi_35250418
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:10 schreef Geqxon het volgende:
Ik merk bij het lopen dat mijn been soms volop bijn doet Als ik bv even op één been ga staan, dan krijg ik het zwaar te voorduren in mijn onderbeen en hiel.

Linkje naar de foto, kan vies zijn, maar valt mee.
Ag joh, een klein wondje.. Valt toch wel mee?

Maar voor je Tomos is het idd klote.

Wat gaat het ongeveer kosten denk je?
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_35251619
Wat het mij gaat kosten? Een paar druppeltjes secondelijm

Valt dus wel mee hoor
pi_35255584
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 22:10 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Sorry, maar je hebt toch wel een beetje zo'n model? Okay okay, ander spatbord, velgen, stickers en spatborden, maar wel een beetje zo'n Macho model.
Ik heb een Maxi nerd Ook met buddyseat, zie jij het verschil niet
pi_35256591
Me buurman ging net echt stoer doen toen ik aan me scooter aan het sleutelen was.

Dat ik binnenkort gepakt zou worden en me scooter in beslag wordt genomen. En nog wat dingetjes...
pi_35258724
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef MaximumRush het volgende:
Me buurman ging net echt stoer doen toen ik aan me scooter aan het sleutelen was.

Dat ik binnenkort gepakt zou worden en me scooter in beslag wordt genomen. En nog wat dingetjes...

Altijd leuk, zo'n mensen.
pi_35260739
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:01 schreef fs180 het volgende:
ben ik lekker aan het rijden met een vriend van me.. staan we beetje te kijekn waar we heen gaan, komt er motorjood aan.. 'mag ik uw verzekering en certificaat zien" ! ga nou is weg rotjood!
Af silver Gewoon netjes je papiertjes laten zien
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 19:30 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
maar wat zouden jullie allemaal aan reserve onderdelen meenemen als je 5k gaat rijden?
Bougiesleutel + bougie, maar dat is std
  zondag 19 februari 2006 @ 19:09:58 #164
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35263765
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:06 schreef Alvilon het volgende:

[..]

Af silver Gewoon netjes je papiertjes laten zien
[..]

Bougiesleutel + bougie, maar dat is std
jawel, maar je weet niet of je je geplande route voort kan zetten omdat hij dezelfde kant op ging
  zondag 19 februari 2006 @ 21:45:12 #165
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_35270084
Brommer rijden.. nooit echt gekund en ook nooit eentje gehad..

heb ooit een avond bromment bezorgd voor een bekende Chinees in de stad Groningen.
Ben die zelfde avond op mijn muil gegaan op de Rode Weg, 500 meter van de Chinees verwijderd.
Er lag een laag ijzel en moest boven op de rem door een klootzak op een fiets die zonder licht de weg overstak.
Schade viel mee geloof ik.. knipper licht deed het niet meer maar ik gleed zelf wel 5 meter over het asfalt en mijn broek is kapot gegaan op een naad en kon ik gelukkig naaien en het was al zo'n used-look ding met versleten stukjes.. dus geen nood, hij is er zelfs hipper op geworden.

De dag erop gebeld dat ik niet meer kwam..
niets
pi_35270279
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef Ewaldus het volgende:
Brommer rijden.. nooit echt gekund en ook nooit eentje gehad..

heb ooit een avond bromment bezorgd voor een bekende Chinees in de stad Groningen.
Ben die zelfde avond op mijn muil gegaan op de Rode Weg, 500 meter van de Chinees verwijderd.
Er lag een laag ijzel en moest boven op de rem door een klootzak op een fiets die zonder licht de weg overstak.
Schade viel mee geloof ik.. knipper licht deed het niet meer maar ik gleed zelf wel 5 meter over het asfalt en mijn broek is kapot gegaan op een naad en kon ik gelukkig naaien en het was al zo'n used-look ding met versleten stukjes.. dus geen nood, hij is er zelfs hipper op geworden.

De dag erop gebeld dat ik niet meer kwam..
Erg jammer dat je zo snel opgeeft.
pi_35270358
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Erg jammer dat je zo snel opgeeft.
Ja, mij lijkt het wel grappig werk.. alleen de werktijden zijn minder grappig
  zondag 19 februari 2006 @ 22:46:08 #168
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_35272358
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Diemietuhriej het volgende:

[..]

Ja, mij lijkt het wel grappig werk.. alleen de werktijden zijn minder grappig
de werktijden waren inderdaad barre, in het weekend op ongelukkige tijden, zelfs zaterdagavond tot 11 uur, en dat is iets wat ik niet wil..
en het was niet dat ik gevallen was, maar het is mijn werk niet.
Te lage verdiensten, en niet alleen deze avond. Ik ben veel meer gewend maar achteraf nu ik in geldnood zit terwijl ik werkloos ben had ik het toch wel wat langer willen blijven houden.. maar je verdiende als 18 jarige 2,20 per uur zwart en daar kwam iets van gemiddeld 4,50 euro per uur uit.. dankzij fooien.

je leert de weg wel goed kennen maar het was echt mijn werk niet..
niets
pi_35285583
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:46 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

de werktijden waren inderdaad barre, in het weekend op ongelukkige tijden, zelfs zaterdagavond tot 11 uur, en dat is iets wat ik niet wil..
en het was niet dat ik gevallen was, maar het is mijn werk niet.
Te lage verdiensten, en niet alleen deze avond. Ik ben veel meer gewend maar achteraf nu ik in geldnood zit terwijl ik werkloos ben had ik het toch wel wat langer willen blijven houden.. maar je verdiende als 18 jarige 2,20 per uur zwart en daar kwam iets van gemiddeld 4,50 euro per uur uit.. dankzij fooien.

je leert de weg wel goed kennen maar het was echt mijn werk niet..
Verdien je echt zo weinig?? Dat is wel kut, ik verdien nu op mijn 15e al veel meer...

Maarja je krijgt wel betaald voor iets wat je normaal alleen maar geld kost
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:28:41 #170
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_35285915
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Verdien je echt zo weinig?? Dat is wel kut, ik verdien nu op mijn 15e al veel meer...

Maarja je krijgt wel betaald voor iets wat je normaal alleen maar geld kost
jezus wat zit jij op een mongolen school als ik die foto's zie
maar idd, met een drive-in kun je way more verdienen
niets
pi_35286035
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:28 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

jezus wat zit jij op een mongolen school als ik die foto's zie
maar idd, met een drive-in kun je way more verdienen
Ff dimmen

En ik verdien niet veel meer met mijn drive-in maar ik werk (ja oke met de drive-in verdien je rond de 25 euro per uur maar daar hebben we het niet over).
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:54:23 #172
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35286786
ik ga mn cillinder dr is af slopen... tapeind is dol
pi_35291575
Heb eindelijk ook maar eens foto's gemaakt van mijn Puch:

Met 70cc Aluminium Power One Racing cilinder
  maandag 20 februari 2006 @ 17:02:57 #174
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_35293381