*instemtquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Offtopic : Kunnen we niet beter hier een SC van maken?![]()
Dat bedoel ik, zonde dus. Ik heb op mijn 18e liever iets dat én wat harder gaat, én er als een echte motor uitziet, én een mooi geluidje maakt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:32 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Aprilia RS 125 heeft geloof ik maar 9,7 Kw![]()
marummquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet, mijn Puch is vele malen mooier
Maar heb em al gezien, is wel een mooi ding jaToen ik bij Godsdienst zat kwam je 2 keer langsrijden met een ander mannetje ook achterop.
Kawasaki ZX6Rquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zonde dus. Ik heb op mijn 18e liever iets dat én wat harder gaat, én er als een echte motor uitziet, én een mooi geluidje maakt.
Geen RS125 voor me
ja maar dan krijg je het meestal nog wel vergoedquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, met een opgevoerde brommer rij je ook onverzekerd.
Sterk puntquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, met een opgevoerde brommer rij je ook onverzekerd.
Bij mij wel. Maar als je een dikke scooter hebt met terugloop en een teringhard geluid (70cc), ik denk dat ze dan de mobiele rollerbank langssturen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:08 schreef C2C het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je het meestal nog wel vergoed
Whehe, zou je denken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
klopt, maar met een brommer scheelt het iets minder in vermogen dan dat je een zx6r zou hebben he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |