Nee, uiteraard nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Deze foto is rechtstreeks van het modellenoverzicht van Aprilia, dus ik weet vrij zeker dat dit het 2006 model is. Ben je dit in de war met een 2006 TZR?
TZRquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Deze foto is rechtstreeks van het modellenoverzicht van Aprilia, dus ik weet vrij zeker dat dit het 2006 model is. Ben je dit in de war met een 2006 TZR?
[afbeelding]
Wat een pauperdingquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef IrishBastard het volgende:
nee, das dan een 125...dit is gewoon rs50 2006, zelfde model, alleen ander kleurtje
Ik weet gewoon nu al, dat mijn eerste echte 'motor' een RS125 wordt.. Zodra ik 18 ben ga ik gelijk op voor motorrijbewijs, en dan een RS125.. Lekker licht, goedkoop in wegenbelasting, zuinig, goedkoop in verzekering.. Alsof ik een auto kan betalen als ik 18 ben.quote:
Weet je zeker dat je geen echte motor wilt, zoals bv een GS500:quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik weet gewoon nu al, dat mijn eerste echte 'motor' een RS125 wordt.. Zodra ik 18 ben ga ik gelijk op voor motorrijbewijs, en dan een RS125.. Lekker licht, goedkoop in wegenbelasting, zuinig, goedkoop in verzekering.. Alsof ik een auto kan betalen als ik 18 ben.![]()
Met auto bedoel ik natuurlijk wel een echte auto, geen Alto of Micra ofzo, daar DURF ik me nog niet eens in te vertonen![]()
volgens mij rij jij liever op dit:quote:
Die zoiezo niet, alleen de kleur al, maar ik begin gewoon met een lichte motor, om het te leren enzo.. Is wel zo veilig, na een paar jaar komt er wel een echte racemotor..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen echte motor wilt, zoals bv een GS500:
[afbeelding]
Dit is een lichte motor hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die zoiezo niet, alleen de kleur al, maar ik begin gewoon met een lichte motor, om het te leren enzo.. Is wel zo veilig, na een paar jaar komt er wel een echte racemotor..![]()
( Vader heeft ook een motor, vandaar de obsessie)
Snel nog wat reageren, over een paar seconden heb ik een banquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
ssssst, niet iedereen hoeft te weten dat ik chocola verslaafd ben![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:24 schreef IrishBastard het volgende:
![]()
zal je missen in mijn eerste paar dagen fok! peace out![]()
Ja oke.. Maar ik vind dan die GS500 niet echt mooiquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit is een lichte motor hoor
Zo'n RS125 is niets meer of minder dan een opgevoerde brommer, terwijl de GS500 (of een andere willekeurige 25kwer) een lichte motor is.
En dan rij ik liever een echte motor
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
juistgewoon doorgaan op waar ik nu mee begonnen ben
Aprilia RS 125 heeft geloof ik maar 9,7 Kwquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik weet gewoon nu al, dat mijn eerste echte 'motor' een RS125 wordt.. Zodra ik 18 ben ga ik gelijk op voor motorrijbewijs, en dan een RS125.. Lekker licht, goedkoop in wegenbelasting, zuinig, goedkoop in verzekering.. Alsof ik een auto kan betalen als ik 18 ben.![]()
Met auto bedoel ik natuurlijk wel een echte auto, geen Alto of Micra ofzo, daar DURF ik me nog niet eens in te vertonen![]()
http://irc.fok.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |