Beiden inmiddels, grapje van Renéquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:56 schreef Ewaldus het volgende:
is dit nou om te zeggen wat je voor valentijn hebt gekregen?
of om te zeggen dat je verliefd bent ofzo

Had ik ook, waarom heeft een randdebiel de titel veranderd?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef Casparovvv het volgende:
ik dacht al, wat doet dit in mijn myAT?

wheheheehheehquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Beiden inmiddels, grapje van René

waar je haar verkoopt, en na een week vlieg je met een grote buidel geld alleen weer terug?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef saaw het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en we vertrekken zaterdagochtend voor een week naar barca
![]()

hemquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
waar je haar verkoopt, en na een week vlieg je met een grote buidel geld alleen weer terug?Geniaal plan!

oh, oh.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef saaw het volgende:
[..]
hem
en k hou hem denk ik nog wel een poosje

Excuse me if I laughquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nu weer bukken jij !![]()

Hee TSDS! Herinner je je deze post nog?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nu weer bukken jij !![]()
Je had het mis, niet 48uur maar een weekquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
jou zien we even 48 niet meer terug

Okequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef Dagonet het volgende:
De bagger stopt hier.
Extend, 14.gif, jappydooge, kappen.

doen wequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:22 schreef Dagonet het volgende:
De bagger stopt hier.
Extend, 14.gif, jappydooge, kappen.

Hmmm, ik heb het niet op mijn brood, maar een scrollwieltje is funest somsquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:54 schreef Dagonet het volgende:
geen idee hoe dit in FB kwam.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |