OMFG!!! Wat een geweldig concert. Van minuut 1 tot het einde staan genieten!! Ik vond het echt geweldig!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Vond het juist zalig.. eindelijk een keer weer een band die zich niet liet verleiden tot lange pauzes of slap gelul tussen de nummers, maar gewoon deed waarvoor ze betaald worden: liedjes spelen... f*ck interactie, ik kreeg wat ik wilde: zoveel mogelijk pixies nummers in een uurtje....
Heb je Echo & the bunnymen daar toevallig ook nog gezien?quote:Op maandag 28 juni 2004 08:55 schreef green_machine het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag de Pixies gezien op het Hurricane festival in Duitsland. Wat een briljant optreden!!!! En wat een band! Het klopte gewoon aan alle kanten. Fantastische songs, ze hadden er zin in en wisten bovendie 20 nummers in een uur te stoppen. Man, wat goed. EEn set met louter hoogtepunten. En dan over anderhalve week weer!
Is er trouwens iemand die weet wat het voorprogramma wordt in de HMH?
Tsja, de muziek veroudert niet... de mensen daarentegenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef Dante_A het volgende:
Wat isKim
dik geworden zeg...
![]()
so what...'typisch Pixies' dat rechtvaardigd nog niet het feit dat het een slechte show is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:35 schreef Babbelzz het volgende:
ehhhh aschkael.... dat is typisch de pixies??!!?
Big Deal...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef Dante_A het volgende:
Wat isKim
dik geworden zeg...
![]()
Zich hier bij aansluit..quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:46 schreef Dante_A het volgende:
Ik vond het trouwens fantastisch. Niet stoppen, gewoon dertig nummers in 90 minuten persen, doorgaan, doorgaan, doorgaan. Spelen, spelen, spelen.
Ik ben wel mijn halve stem kwijt, op twee nummers na heb ik ze allemaal keihard mee staan zingen.
![]()
Allmusic.com zegt: The band became notorious for Black Francis' motionless performances, which were offset by Deal's charmingly earthy sense of humor. The tour itself became infamous for the band's in-jokes, such as playing their entire set list in alphabetical order.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:51 schreef Aschkael het volgende:
[..]
so what...'typisch Pixies' dat rechtvaardigd nog niet het feit dat het een slechte show is.
Maar goed als ik had geweten dat dit een standaard Pixies concert is dan had ik inderdaad minder hoog gespannen verwachtingen gehad.
The Pixies...12 jaar en 80 kilo laterquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:40 schreef Dante_A het volgende:
Wat isKim
dik geworden zeg...
![]()
Echo & The Bunnymen kwamen niet, dus nee. Leek me wel interessant maar pech gehadquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:14 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heb je Echo & the bunnymen daar toevallig ook nog gezien?
Was een van de redenen waarom ik over dat festival zat te twijfelen... gelukkig maar dat ze er niet warenquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:48 schreef green_machine het volgende:
[..]
Echo & The Bunnymen kwamen niet, dus nee. Leek me wel interessant maar pech gehad
Ja vond ik inderdaad ook jammer, ik had ook het idee dat het nummer op het einde lang niet zo heftig was als het origineel (maar dat kan uiteraard door de zang van Kim komen).quote:Op zaterdag 10 juli 2004 15:05 schreef MadScientist het volgende:
vind het toch jammer dat Frank niet meer In Heaven zingt. niets tegen Kim Deal hoor, maar zo'n freaky liedje uit zo'n freaky film kan toch beter geschreeuwd worden zoals Frank dat meestal deed bij dat nummer. maar dat is maar een kleine opmerking uiteraard
Bronquote:Pixies Talk of Recording New Album in 2005
Ink distro deal with J.Lo for new clothing line; Vaughn Oliver's initial mock-ups distinctive yet ugly as fuck
James Gregory & Ryan Schreiber report:
Reports are beginning to circulate that the recently reunited Pixies may be planning to record a new full-length in the near future, with a release possibly coming as soon as 2005. It would be the first studio album by the band since their 1991 swan-song, Trompe le Monde. In an article published by The New York Times on Sunday, the band's longtime agent, Marc Geiger of the William Morris Agency, said he hopes the band will begin work on the record early next year. When asked for comment, Pixies commander-in-chief Frank Black confirmed, "I have thought of that concept, yes. I wouldn't mind asking Tom Waits to produce us. Why not? I like the way his records sound."
*eens is*quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:52 schreef DaisyDuke het volgende:
Hij is wel erg goed hoor! Veel beter dan het live optreden op hun laatste dvd....
Is dit een geintje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:54 schreef -Dries- het volgende:
Ze waren toch uit elkaar?
quote:estaba pensando sobreviviendo con mi sister en new jersey
ella me dijo que es una vida buena allá
bien rica bien chevere
y voy!
puñeta!
Volgens mij ging het om Blues Brother Castro, niet the Pixies.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:55 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk is dat heiligschennis. Pixies voorprogramma voor The Thermals...
Alsof je Ronaldinho opstelt in een voorwedstrijd van een eerste divisieduel uit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |