Met zijn allen gezellig in de buitenlucht kamperenquote:
Vind ik ook, waar slaat dat nou weer op. Maar een weekendretour is toch even duur als een gewoon retour? Dus kan je eigenlijk beter nooit een enkele reis kopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:31 schreef Isabeau het volgende:
Assen - Hoogeveen weekendretour 5,40
Enkele reis op maandagochtend 5,10
Belachelijk.
Ik denk het wel, Roodeschool - Vlissingen kost hetzelfde. Maar dat is met korting dus volle pond is dan bijna 40 euro. Alleen het gekke is dat je, als je 50 tariefeenheden verderop zit, bijna niet minder betaalt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, er is een maximum prijs. Geen idee of dat 23.90 is alleen. Staat me iets van bij dat dat rond de 70 gulden was, maar kan er goed naast zitten.
Maar zeker weten doe je dit dus niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:38 schreef frankium het volgende:
Ik denk niet dat dit in 'Godsnaam' is besloten.
Ik begin het een beetje te begrijpen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:40 schreef Carport het volgende:
Er zijn inderdaad mamimum prijzen bij treinkaartjes. Een retourtje Groningen - Landgraaf is evenduur als een retourtje Meppel - Landgraaf en is ook evenduur als een dagkaart. Die prijzen zijn ¤39,90 en ¤23,90 met korting.
Dat het vanuit Utrecht goedkoper zal zijn dan vanuit Hilversum snap je zelf ook wel en Hilversium - Landgraaf ligt dus net onder de maximum prijs
Maargoed, dat heeft iedereen hierboven ook zo'n beetje wel gezegd, lees ik nu
Als de NS maximumprijzen hanteert is er een grote kans dat ze ook minimumprijzen hanteren. Laat dat nou net ¤3,20 (of ¤1,90 met korting) voor retourtjes zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef Frankvbr het volgende:
die prijzen slaan zoiezo nergens op. Ik was 3,10 kwijt voor een reisje naar nijmegen vanuit mijn woonplaats (zo'n 10 km).
ik stapte bij heyendaal uit.
Toen ik keek hoeveel het koste om terug te gaan naar nijmegen centraal. (1 station verder dus! nog geen paar honderd meter over het spoor waarsch). Dat koste dus ook gewoon 3,10 euro!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |