Daar springen de tranen van in mn broek!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef nixxx het volgende:
toch niet om de films die wij gaan kijken?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar springen de tranen van in mn broek!![]()
Oh, dan maakt het me niet uitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk meer een trio met haar en David Boreanaz en/of James Marsters in mn hoofd.
top! ik ga niet naar vrouwen gezeik vragen... een fijne avond betekent dat je je daar geen zorgen om gemaakt hebt!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga zometeen slapen. Het was een uitzonderlijk fijne avond
Hahahahaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:56 schreef nixxx het volgende:
[..]squirt for me spook!
wat zeg ik nu..![]()
whisky you're the devil!
Vandaag was ik weer even de oude BttD denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
top! ik ga niet naar vrouwen gezeik vragen... een fijne avond betekent dat je je daar geen zorgen om gemaakt hebt!
jij komt er wel!
Vasthouden dat gevoel dus!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vandaag was ik weer even de oude BttD denk ik. Het was een toffe avond en dat op zich niets (of slechts een heel klein beetje) met de vrouwen te maken.
Praten ging vanavond ook gewoon makkelijker (geen bijbedoelingen). Sociaal gezien liep het vandaag beter dan in het hele afgelopen jaar bij elkaar
Het was een hele fijne avond
quote:
quote:
Zie je het zelf nog wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:01 schreef nixxx het volgende:vorig weekend een fles goede whisky van mijn broer gekregen.. is nu half leeg... of halfvol.. hoe je ht wilt zien
kijk jij maarquote:
Voor mij was het een van de beste dagen in het afgelopen half jaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:04 schreef liefie_ het volgende:
valentijn is voorbij
het was echt een kutdag... als t geen valentijn was, was dit de ergste dag van t jaar tot nu toe!
gaan we wat aan doen..quote:
haha toevallig van mij een van de kutstequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Voor mij was het een van de beste dagen in het afgelopen half jaar![]()
En nee, er is helemaal niets gebeurd, voor de mensen die zich zorgen maken, maar dat geeft toch helemaal niets![]()
Verschuiving van karmaquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha toevallig van mij een van de kutste
misschien zit er een verband tussen
geweldige combiquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:13 schreef nixxx het volgende:
jullie zijn voorbestemd Bttd en lieffie_
en hij zou erdoor nog meer van je gaan houdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geweldige combi
ik zou binnen 2 weken zn hoofd er af bijten haha
maja dat heb ik bij veel mensen
ik vraag me af of dat zo handy van iemand houdt, zonder hoofdquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
en hij zou erdoor nog meer van je gaan houden
tsja.. lastig met orale stimulatie..quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat zo handy van iemand houdt, zonder hoofd![]()
dan kan ie iig niet zeggen nee schat niet vanavond want ik heb hoofdpijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
tsja.. lastig met orale stimulatie..
kan wel.. maar dan moet je zijn hoofd opzoeken en er een aspirientje in proppenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan kan ie iig niet zeggen nee schat niet vanavond want ik heb hoofdpijn
ik denk eerlijk gezegd steeds meer dat een relatie met een hoofd-loze niks voor mij isquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
kan wel.. maar dan moet je zijn hoofd opzoeken en er een aspirientje in proppen
hij heeft juist zoeen als jij nodig.. met pit, met passie..!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd steeds meer dat een relatie met een hoofd-loze niks voor mij is
ookal heb ik t er dan zelf af gebeten...
dus misschien is t verstandiger er van uit te gaan dat BttD en ik niet bij elkaar passen
wie zegt dat ik pit en passie heb!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij heeft juist zoeen als jij nodig.. met pit, met passie..!
jij zefquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wie zegt dat ik pit en passie heb!!
ik zou zo over m heen lopen dat is niks, geef mij maar iemand die tegengas geeft
owkej ik geef t toequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij zef.. te lui etc om op te zoeken, maar je hebt gezegd dat je alles met paassie doet
BttD is ook een verkapte brabo he...quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej ik geef t toe
maar er zijn vast mensen die nog veel erger zijn hoor dus zo super apart ben ik nou ook weer niet haha
haha wat heeft dat er mee te maken kipje?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
BttD is ook een verkapte brabo he...
Hebben jullie iig een basis samen.. het brabo-schapquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha wat heeft dat er mee te maken kipje?
dat is waarquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hebben jullie iig een basis samen.. het brabo-schap
Utrechto'squote:
ow das al beterquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
het gaat voornamelijk om mannen uit brabant
correctie.. Utrechta'squote:
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
mannen in het algemeen ook
ik snap echt niet waarom ik ze soms zo leuk vind, fucking klootzakken
generalisatie ! -2 !quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
dat wou ik even horen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:02 schreef Twisted_fok het volgende:
jij bent nog wel okay hoor nixxx
ben jij erg empathisch ofzo?quote:
als plato president wordt, komt dat welquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:34 schreef broer het volgende:
T_f is ook oké. Behalve dan dat ze van Spinvis houdt. Daar zou de doodstraf op moeten staan.
Maar verder: lekker slapen, Twist.
Dat zeg ik ook steeds.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:34 schreef broer het volgende:
Behalve dan dat ze van Spinvis houdt. Daar zou de doodstraf op moeten staan.
Q & Q.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:33 schreef Q. het volgende:
Kutregen.
R.I.P. QyRoZquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:32 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat ik mn oude account nog even tot 120.000 schop en hem daarna definitief aan de wilgen/galg hang..
Die tas van mij was maar heel licht...quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:52 schreef vibri het volgende:
Die regen is kut ja. Sta je daar op een tochtig parkeerterrein met 2 tassen en een steeds omklappende paraplu die niet dicht wil te klungelen om je auto open te krijgen. Niet grappig
Beter kan ik het niet omschrijven...quote:
Maar het was wel een tas die ik niet wilde laten vallenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tas van mij was maar heel licht...![]()
Da's maar goed ook want daar zit een duur flesje aftershave in... (aangezien ik die andere niet mag gebruiken van jequote:Op woensdag 15 februari 2006 08:41 schreef vibri het volgende:
[..]
Maar het was wel een tas die ik niet wilde laten vallen
Die andere donder ik maar eens weg denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's maar goed ook want daar zit een duur flesje aftershave in... (aangezien ik die andere niet mag gebruiken van je)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou zo over m heen lopen dat is niks, geef mij maar iemand die tegengas geeft
Nog meer ruimte opquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Die andere donder ik maar eens weg denk ik
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geweldige combi
ik zou binnen 2 weken zn hoofd er af bijten haha
maja dat heb ik bij veel mensen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
BttD is ook een verkapte brabo he...
quote:
voel je je nu stoer ofzo?quote:
Omdat wij tof zijn natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ze ons nog nooit heeft ontmoet...quote:
Overduidelijk zelfsquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat ze ons nog nooit heeft ontmoet...![]()
Je zou overigens wel denken dat Mokster een positieve recensie van ons heeft gegeven na die drankdates die ze al hebben gehad...quote:
Het wordt wel met de dag enger. Wanneer houdt dat eens op?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer ruimte opmijn plankje
in de badkamer!
Dan zal aankomend weekend helemaal wel één grote schok gaan worden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |