ben jij erg empathisch ofzo?quote:
als plato president wordt, komt dat welquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:34 schreef broer het volgende:
T_f is ook oké. Behalve dan dat ze van Spinvis houdt. Daar zou de doodstraf op moeten staan.
Maar verder: lekker slapen, Twist.
Dat zeg ik ook steeds.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:34 schreef broer het volgende:
Behalve dan dat ze van Spinvis houdt. Daar zou de doodstraf op moeten staan.
Q & Q.quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:33 schreef Q. het volgende:
Kutregen.
R.I.P. QyRoZquote:Op woensdag 15 februari 2006 07:32 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat ik mn oude account nog even tot 120.000 schop en hem daarna definitief aan de wilgen/galg hang..
Die tas van mij was maar heel licht...quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:52 schreef vibri het volgende:
Die regen is kut ja. Sta je daar op een tochtig parkeerterrein met 2 tassen en een steeds omklappende paraplu die niet dicht wil te klungelen om je auto open te krijgen. Niet grappig
Beter kan ik het niet omschrijven...quote:
Maar het was wel een tas die ik niet wilde laten vallenquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tas van mij was maar heel licht...![]()
Da's maar goed ook want daar zit een duur flesje aftershave in... (aangezien ik die andere niet mag gebruiken van jequote:Op woensdag 15 februari 2006 08:41 schreef vibri het volgende:
[..]
Maar het was wel een tas die ik niet wilde laten vallen
Die andere donder ik maar eens weg denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's maar goed ook want daar zit een duur flesje aftershave in... (aangezien ik die andere niet mag gebruiken van je)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou zo over m heen lopen dat is niks, geef mij maar iemand die tegengas geeft
Nog meer ruimte opquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Die andere donder ik maar eens weg denk ik
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geweldige combi
ik zou binnen 2 weken zn hoofd er af bijten haha
maja dat heb ik bij veel mensen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
BttD is ook een verkapte brabo he...
quote:
voel je je nu stoer ofzo?quote:
Omdat wij tof zijn natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:59 schreef Twisted_fok het volgende:
mannen in het algemeen ook
ik snap echt niet waarom ik ze soms zo leuk vind, fucking klootzakken
Het moge duidelijk zijn dat ze ons nog nooit heeft ontmoet...quote:
Overduidelijk zelfsquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat ze ons nog nooit heeft ontmoet...![]()
Je zou overigens wel denken dat Mokster een positieve recensie van ons heeft gegeven na die drankdates die ze al hebben gehad...quote:
Het wordt wel met de dag enger. Wanneer houdt dat eens op?quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer ruimte opmijn plankje
in de badkamer!
Dan zal aankomend weekend helemaal wel één grote schok gaan worden!quote:
Waarom?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal aankomend weekend helemaal wel één grote schok gaan worden!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |