Zo'n cross blok kun je ook nog tunen he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan zaten er niet al te beste mensen in die dingen danEn zijn jullie zulke gesierde spijkers dan?
En je kan heus wel direct in een ICC stappen hoorZo groot is dat verschil nou ook weer niet. Een TM vergeeft je soms wat meer bij een schakelfoutje, maar die maak je als het goed is toch alleen maar de eerste paar keer
TM heeft namelijk wat meer vermogen en koppel onderin, zo'n Pavesi is echt een hoge toeren monster.
bij het plaatje er onder moets ik aan Peu denken, die heb ik er voor hem in gestoptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti kreunt en krijgt een strakke broek
en Webster bij de achterdeur, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
EN mijn stijl van kunst, EN een Volvo
Je bent (voor een mod) best een prima kereltje ja
nou ja zo erg is het ook weer niet. Maar net effe wat anders zeg maarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef Fugie het volgende:
@mark, ik heb dat ook altijd dat ik dan fotos zie en denk van omg
ik vetrouw nu ook niet meer zo op mijn ogen als het zaterdagavond is
Verpest het nou nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en Webster bij de achterdeur, vergeet dat niet
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij het plaatje er onder moets ik aan Peu denken, die heb ik er voor hem in gestopt
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Webster heeft een polo van je geleend
doe ik er ook 1 aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, bij de eerstvolgende PTA-meet MOET ik wel een streepjespolo aantrekken, anders herkennen jullie me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |