Lijkt me niet echt moeilijk, als je 1maal weet waar de streepjescode zit dan kan het erg snel gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
waarom ben jij daar te snel voor?![]()
ik wil dat ook goed kunnen!![]()
ehehehehehheheehehehehehquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
scannen is echt het coolste wat er is volgens mij![]()
![]()
scannen![]()
dan heb je zo'n ding, dan haal je em over de scan, *beep* en dan het volgende ding *beep*
zoooooo cooooooool![]()
Die ingebouwde weegschaal vind je natuurlijk helemaal het eindequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
scannen is echt het coolste wat er is volgens mij![]()
![]()
scannen![]()
dan heb je zo'n ding, dan haal je em over de scan, *beep* en dan het volgende ding *beep*
zoooooo cooooooool![]()
Valt je nog wel tegen met blikken enzo, bij en bijdraaien steedsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt moeilijk, als je 1maal weet waar de streepjescode zit dan kan het erg snel gaan.
*bequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat geluidje alleen al
*beep* *beep* *beep*![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik ga mensen![]()
dromen vaan *beep*jes
Met 1 hand ook nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Mwah die zijn rap hoor, die zijn ook al tegen de 40, die zie je alleen als het ff druk is en er tempo gezet moet worden. De jongeren bewegen echt supersloom, daar wordt ik spontaan moe van als ik dat zie. En dan ook echt met zo`n "" blik in de ogen. Lekker is dat
.
Dan hebben ze daar klote scanners......ik wil het best wel eens proberenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt je nog wel tegen met blikken enzo, bij en bijdraaien steedsof de scanner doet weer lame.
Ik ken je nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef martinuhhh het volgende:
Hoi. Hier heb ik lang niet gepost.
Avondquote:
zeikerdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Anders ga ik ff genegeerd worden ofzo
We hebben enorm oude kassa'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar klote scanners......ik wil het best wel eens proberen![]()
Goed voor je abrahammetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Anders ga ik ff genegeerd worden ofzo
Moet je vaker postenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef martinuhhh het volgende:
Hoi. Hier heb ik lang niet gepost.
Tijd voor nieuwequote:
Bye byequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat geluidje alleen al
*beep* *beep* *beep*![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik ga mensen![]()
dromen vaan *beep*jes
| Forum Opties | |