Heb het nu pas door dat het een geintje wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
^ ^ ^
Biermans... kijk nou wat je doet![]()
Gaat het weer een beetje, meneer Soli-R?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
Heb het nu pas door dat het een geintje was![]()
Note aan mijzelf, Biermans postjes nooit meer serieus opvatten...![]()
Ehquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:06 schreef ElisaB het volgende:
Gaat het weer een beetje, meneer Soli-R?
En in goede staat op de deurmat gevonden, waarvoor dank!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:29 schreef hollander172 het volgende:
Gister Pikmin bij slaadjebla afgeleverd. GC & PC spellen, dvd's...
Oprechte vriendelijke belangstellingquote:
Eh, "ook van de leg"....quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:40 schreef ElisaB het volgende:
Ik was ook ff van de leg, maar biermans flikt het steeds weer. Volgende keer is er echt iets aan de hand en dan ga ik hem gewoon heul erg keihard uitlachen
Nou ja, ik bedoel het goedquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:52 schreef SolidasRock het volgende:
Eh, "ook van de leg"....![]()
Weer heb ik het idee dat je iets leest/ziet wat er niet staat?
Ik heb ook geen moment aan getwijfeld dat je het goed bedoelt, ik ken je al wat langerquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel het goed
Owkee, luid en duidelijk dan: ik dacht ook even dat Biermans het meende
(maar dat moet je niet tegen hem zeggen, want dat vindt ie leuk)
GRAPJE!! RRRHAHAHAHAHAA, HADDEN WE JE MOOI TE PAKKEN MAN!!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:45 schreef ransbal het volgende:
nav [TK] DVD box van de serie " The Shield" , seizoen 1: ElisaB is![]()
En wij kunnen het weten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Geniet van de serie; hij is toppie!
Die ElisaB moet me ook altijd voor zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:52 schreef ransbal het volgende:
vol verwachting klopte mijn hart toen ik vanavond de deur opendeed, maar helaas er lag nog niks achter de deur...
morgen weer een dag
I can hardly waitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef ransbal het volgende:
en dan is het nog maar afwachten of je ook thumps up krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |