Zie je inbox en hou me op de hoogte als je wiltquote:Op zondag 21 mei 2006 15:14 schreef mien-moeke het volgende:
Maar hij reageert helemaal niet op m'n mail.
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je inbox en hou me op de hoogte als je wilt
Primaquote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef mien-moeke het volgende:
Heb m net gelezen, en alvast bedankt.
En dat zal ik zeker doen.![]()
Laptop aan L_V verkocht en hij kreeg er een kopje thee bijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mooie laptop van ElisaB gekocht. Kreeg er een lekker kopje thee bij
Positieve feedback, dus
Alles is gereld.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Heb m net gelezen, en alvast bedankt.
En dat zal ik zeker doen.![]()
Klaag klaag klaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:01 schreef HellRaver het volgende:
Slechte ervaring met Keffo maar aanleiding van: [TK] Mega opruiming, van alles wat!
Bod gedaan op wat spullen maar volgens hem was verzenden niet makkelijk dus aangeboden het eventueel ook wel op te willen halen. Toen zei hij dat de spullen verkocht waren echter was dit een misverstand aangezien hij bedoelde dat ze aan mij verkocht waren. Vervolgens een mail gestuurd om het af te handelen echter kreeg ik een dag later een mail terug met de mededeling dat de boeken misschien aan iemand anders waren verkocht die die middag langs zou komen. Daarna niks meer gehoord maar in zijn topic valt wel te lezen dat hij de rest naar andere aan het opsturen is. Dit is niet echt een manier van zaken doen die gewenst is.
Zijn verhaal is dat hij meer geld kon vangen met minder inspanning.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
Wel een heel volwassen reactie kerel.....
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, het jouwe is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |